1. leht 1-st

kuidas kulgeb 728 e38

Postitatud: 04.04.2006 14:10 32
Postitas bumer1
milline on siis 728 minek oma suure kere kohta.

Postitatud: 04.04.2006 14:15 16
Postitas ottOmar
...minek täitsa ok. Mingi eriline ringraja auto ei ole aga see-eest üksjagu ökonoomsem kui 3,0. Pole seni veel kellelegi eriti jalgu jäänud ja ka maanteel saab möödasõidud ilusasti tehtud. Pealegi 2,8tel peaks vist kõigil ka Steptronic käiguvahetus olema, seega kui rohkem minekut tarvis on läinud, siis on ka sellest abi olnud.

Hea auto on. Enda omaga väga rahul - olgugi, et vahest tahaks 750 või 740 pika kerega, aga siis tavaliselt toob reaalsus maa peale tagasi.

Postitatud: 12.04.2006 18:32 23
Postitas Taix
ÜHINEN ottOmar-I sõnadega

Postitatud: 12.04.2006 21:13 49
Postitas Henrik88
isegi 740 ja 750 pole sportautod. piisavalt laisad tänu oma massile. Seitsmes seeria ikka tehtud selleks et direktor taga veini/viski klaasi sülle ei ajaks.

Postitatud: 13.04.2006 09:37 48
Postitas sokkmiis
ottOmar kirjutas:...minek täitsa ok. Mingi eriline ringraja auto ei ole aga see-eest üksjagu ökonoomsem kui 3,0. Pole seni veel kellelegi eriti jalgu jäänud ja ka maanteel saab möödasõidud ilusasti tehtud. Pealegi 2,8tel peaks vist kõigil ka Steptronic käiguvahetus olema, seega kui rohkem minekut tarvis on läinud, siis on ka sellest abi olnud.

Hea auto on. Enda omaga väga rahul - olgugi, et vahest tahaks 750 või 740 pika kerega, aga siis tavaliselt toob reaalsus maa peale tagasi.
Huvitav äkki ütled kah kui palju see 2.8 vähem võtab kui 3.0 ?

Postitatud: 13.04.2006 09:49 31
Postitas ottOmar
...ütlen ausalt ,et ei taha siia järjekordset kütuekulu teemat tekitada, aga huvitav-huvitav - miks tehti 2,8 mootor??!

Seda enam, et 2,8 mootorid on uuemad kui 3,0'id ja kummalisel kombel, kui turuväärtusi vaadata, siis kipuvad 2,8 olema törts kallimad ka kui 3,0'id - ma arvan, et mingi loogika peaks asjal sees olema.

Ja ma üldse ei kahtle, et siin foorumis leidub aktiviste, kes viitsivad ka kuskilt järjekordsed tehaseandmed välja võtta, et neid siis võrrelda.

Postitatud: 13.04.2006 13:21 52
Postitas Andrus_V
0-100-ni 9,6 sek. (automaat) ja tippkiirus 228.
0-100-ni 8,6 sek. (manuaal) ja tippkiirus 226.

Postitatud: 13.04.2006 14:07 59
Postitas priitv8
Ütleme nii, et see 2.8-ne reaskuuene tehti ikka ennekõike 3 ja 5 seeriat silmas pidades. Ja selleks, et seesama "vana" 3.0L V8 liiga mannetu välja ei paistaks, on too 2.8 drosseldatud 144kW/193hj-ni.

Postitatud: 14.04.2006 23:41 52
Postitas bmw728i
maanteel 728 just hätta ei jää :D
ökonoomselt sõita siis 10l sajale tuleb ilusti ära!

Postitatud: 15.04.2006 21:26 26
Postitas sokkmiis
IMO on 2.8 mootori juured palju kaugemal kui 3.0 V8. Ja 2.8 pandi sinna peale ikka selleks, et olla baasmudelile mootoriks(3.0st sai 3.5) ja noh ega R6 peaks ju iga BMW mudeli mootorivalikus olema ju :)

Postitatud: 08.10.2006 18:54 16
Postitas Risto_U
mul enadal manual 728, kui võrrelda e34 kere 525 mootoriga, millel on 141 KW, siis kiirendus on tehase andmete järgi sama ja reaalselt ka ongi kiirendus sama. Kas keegi on kunagi öelnud, et e34 kere 525 läheb sitasti edasi, ei ole ju, ja linnas võtab mul 11 bena, maanteel 7,ökonoomsust küll ja veel 700se kohta :P