1. leht 1-st
K:750i e38
Postitatud: 10.05.2006 07:44 13
Postitas e36forever
750i on enamus müügis steptronic käigukastiga, aga olen kuulnud, et see ei pea hästi vastu sellele nm-le?
Kas peale 1996 tehti ka tavalise automaadiga või olid kõik steptronicud?
Kas tasuks võtta vanem tavalise käigukastiga või uuem steptronic?

Postitatud: 10.05.2006 08:23 25
Postitas priitv8
Mis vahe neil on? Kasti mehhaanika on ju sama, erinevus on ainult kasti juhtimissüsteemis (juhtprogramm+teistsugune valits).
Postitatud: 10.05.2006 08:36 29
Postitas e36forever
Lugesin :
http://www.e38.ee/index.php?main=arvamus
Steptronicuga ei pidavat V12 just kõige paremini läbi saavat, üks tuttav jõudis suve jooksul 2 käigukasti vahetada, kuna steptronic lihtsalt ei pidanud nm-itele vastu(ta suht raske jalaga ka)
Postitatud: 10.05.2006 08:52 31
Postitas priitv8
Ei tea, kust inimesed sellised jutud võtavad. Steptronic kui selline on puhas marketing. Mõlemal juhul on kastiks A5S560Z ehk ZF 5HP30.
Postitatud: 10.05.2006 09:03 48
Postitas e36forever
Ok, tänan vastuse eest.
Postitatud: 10.05.2006 09:27 39
Postitas Relk
Kui sa pead meeles, et tegu ei ole võidusõidu autoga siis peab ka kast vastu.
Postitatud: 10.05.2006 09:55 15
Postitas primary
Nooh, kui tegu on 5hp30-ga, siis ei saa midagi siin hõisata. Kui juba neljaliitriste autode peal ta jukerdab, siis viiesega võib tõesti veel rohkem probleeme olla. Juba siin foorumis on mitmeid seltsimehi, kes selle kastiga hädas olnud, sh. isegi.
Postitatud: 10.05.2006 18:53 51
Postitas e36forever
Nagu ma siit aru saan, siis 750 ei tohi eriti vajutada, vahet pole milline käigukast on(ei mõtle ringraja sõitmist aga vahel tahaks ikka natuke 5.4l mootori võimsust kasutada)?
Paljud 750-d ja 740-d käivad ju isegi kiirendamas ja sõidavad juba aastaid.. Äkki on asi hoopis käigukasti hooldamises? st. tuleb "lifetime" õli vahetada?
Postitatud: 10.05.2006 23:02 51
Postitas Henrik88
lifetime õli on BMW mõistes 100 000 km. siis peab vahetama. UM öeldi nii.
Vajutada kannatab aga see ei ole auto nagu M3 mida võib päevast päeva kräunutada
Postitatud: 11.05.2006 08:14 02
Postitas primary
Nii et kui ostad e38, siis kohe esimene asi, on käigukasti õli vahetus, sest ükski e38 pole alla 100 000 sõitnud?
Postitatud: 11.05.2006 22:05 18
Postitas Trionic
primary kirjutas:Nii et kui ostad e38, siis kohe esimene asi, on käigukasti õli vahetus, sest ükski e38 pole alla 100 000 sõitnud?
ükskõik,mis masina ostad,esmaselt oleks ikka ja alati norm kõik vedelikud-filtrid ära vahetada.