4.0, V8 ja selle suhe bensiiniga.
4.0, V8 ja selle suhe bensiiniga.
Foorumis on silma hakanud bensiinikulu jutud, mis pole alati just kõige rõõmustavamad. Võtsin siis ette ja tegin nn loomkatse omal käel täna ära, et leida see miinimum, millega hakkama saaks.
Muidugi suur kütusekulu on nagu suitsetamine-iga mats, oma õhukese rahakotiga seda omale lubada ei saa. (mõistuse olemasolul ei peaks inimene ka suitsetama muidugi tuline antinikotiinik)
.seega 17 l/100km on üsna reaalne kulu, aga mitte igal juhtumil.
Sõitsin siis mina oma E32 ja 4.0 (manuaal) ise masinaga 10 liitrit kütust läbi, mille põletamiseks kulus kahe külmkäivitusega ja 15 min Tallinna kesklinna läbimisega 93 km. Loomulikult sõidustiil oli penskarlik, kuid kellelegi ma jalgu ei jäänud (fooridaga sai vahest ka mootor välja lülitatud). Käikude vahetus kulges 1. 3. 5. ja see viies sai sisse lülitaud tavaliselt juba 40 km/h liikudes.
Seega saame väita, et kütust kulub vastavalt parema jala ja käigukasti kasutamisele.
Toonitan siin veel, et liikumine oli samas tempos, mille kaasliiklejad ette andsid!
Loodan, et keegi ei tule nüüd selgeks tegema BMW elu mõtete. See on juba teine teema .
Muidugi suur kütusekulu on nagu suitsetamine-iga mats, oma õhukese rahakotiga seda omale lubada ei saa. (mõistuse olemasolul ei peaks inimene ka suitsetama muidugi tuline antinikotiinik)
.seega 17 l/100km on üsna reaalne kulu, aga mitte igal juhtumil.
Sõitsin siis mina oma E32 ja 4.0 (manuaal) ise masinaga 10 liitrit kütust läbi, mille põletamiseks kulus kahe külmkäivitusega ja 15 min Tallinna kesklinna läbimisega 93 km. Loomulikult sõidustiil oli penskarlik, kuid kellelegi ma jalgu ei jäänud (fooridaga sai vahest ka mootor välja lülitatud). Käikude vahetus kulges 1. 3. 5. ja see viies sai sisse lülitaud tavaliselt juba 40 km/h liikudes.
Seega saame väita, et kütust kulub vastavalt parema jala ja käigukasti kasutamisele.
Toonitan siin veel, et liikumine oli samas tempos, mille kaasliiklejad ette andsid!
Loodan, et keegi ei tule nüüd selgeks tegema BMW elu mõtete. See on juba teine teema .
Kui sõidan Tallinnas E32/735ia rahulikult 55- 80km/h siis saan kütusekulu 13l/100km.Lähenedes foori punasele või enne pööret ristmikul kasutan vabajooksu max ja lasen joosta vabalt.
Punasega seistes mootor ikka töötab.
Kiirendades teen seda koheselt vajaliku kiiruseni ja üritan säilitada hoogu ühtlaselt.Sõidan Lasnamäe-Järvevana-Mustamäe ajaliselt kl.7.45-17.00
Trassil liikudes 90-100km/h läheb ikka 7,8-8l/100km.
Trassil olen miinimumi saanud 90km/h juures 6,2l/100km!
Jan.
Punasega seistes mootor ikka töötab.
Kiirendades teen seda koheselt vajaliku kiiruseni ja üritan säilitada hoogu ühtlaselt.Sõidan Lasnamäe-Järvevana-Mustamäe ajaliselt kl.7.45-17.00
Trassil liikudes 90-100km/h läheb ikka 7,8-8l/100km.
Trassil olen miinimumi saanud 90km/h juures 6,2l/100km!
Jan.
Vastupidi käiguga pidurdades peaks ju ökonoomsem olema. Siis lülitatakse pihustid välja ja kütusekulu on null. Kes on sõitnud ka täpset hetkekulu näitava autoga, millel elektrooniline kompuuter peaks ka seda teadma. Praegu isegi peast ei mäleta mida Ökonomaiser näitab ja automaatkastiga seda ka proovida ei saa, kuna miskipärast ei taha ta eriti käiguga pidurdada vaid suht kiirelt läheb vabajooksule.jan kirjutas:...Lähenedes foori punasele või enne pööret ristmikul kasutan vabajooksu max ja lasen joosta vabalt.
...
No kui kiirus on ca 80 ja edasi, siis lukustab turbiini ära ning käik o nö fikseeritud. Sealt alla pidurdades hoiabki käiku sees (ehk kulu 0).dellu kirjutas:Vastupidi käiguga pidurdades peaks ju ökonoomsem olema. Siis lülitatakse pihustid välja ja kütusekulu on null. Kes on sõitnud ka täpset hetkekulu näitava autoga, millel elektrooniline kompuuter peaks ka seda teadma. Praegu isegi peast ei mäleta mida Ökonomaiser näitab ja automaatkastiga seda ka proovida ei saa, kuna miskipärast ei taha ta eriti käiguga pidurdada vaid suht kiirelt läheb vabajooksule.jan kirjutas:...Lähenedes foori punasele või enne pööret ristmikul kasutan vabajooksu max ja lasen joosta vabalt.
...
Kuigi olen täheldanud, et mõnikord toimib ka see palju väiksematel kiirustel.
GS
Mul on automaat ja ma lähtusin sõitmisel autopiloodist,isegi kiirusel 40km/h.Ei tea hetkel väita mida hetkekulu näitab kui vabalt jookseb,kuid proovin ära!dellu kirjutas:Vastupidi käiguga pidurdades peaks ju ökonoomsem olema. Siis lülitatakse pihustid välja ja kütusekulu on null. Kes on sõitnud ka täpset hetkekulu näitava autoga, millel elektrooniline kompuuter peaks ka seda teadma. Praegu isegi peast ei mäleta mida Ökonomaiser näitab ja automaatkastiga seda ka proovida ei saa, kuna miskipärast ei taha ta eriti käiguga pidurdada vaid suht kiirelt läheb vabajooksule.jan kirjutas:...Lähenedes foori punasele või enne pööret ristmikul kasutan vabajooksu max ja lasen joosta vabalt.
...
Jan.
Aga mina sõidan BMW'ga selle pärast, et süda vähe kiiremini lööks mitte seisma ei jääks. 

Viimati muutis Relk, 23.06.2006 12:57 19, muudetud 1 kord kokku.
See kôik on fantastiline, aga palju sa viimase 10 000 km läbimiseks autosse bensiini oled tankinud?jan kirjutas:Kui sõidan Tallinnas E32/735ia rahulikult 55- 80km/h siis saan kütusekulu 13l/100km.Lähenedes foori punasele või enne pööret ristmikul kasutan vabajooksu max ja lasen joosta vabalt.
Punasega seistes mootor ikka töötab.
Kiirendades teen seda koheselt vajaliku kiiruseni ja üritan säilitada hoogu ühtlaselt.Sõidan Lasnamäe-Järvevana-Mustamäe ajaliselt kl.7.45-17.00
Trassil liikudes 90-100km/h läheb ikka 7,8-8l/100km.
Trassil olen miinimumi saanud 90km/h juures 6,2l/100km!
Jan.
Sõidurõõm
bensiin
Kui minu teemat uuesti lugeda, siis peaks sealt selguma, et tahtsin rääkida minimaalsetest kogustest, mida liikumisele kulutada. Sõidurõõm ja mootori tervis on juba uusa teema. Loomulikult olen soetanud selle margi just tema omadusi silmas pidades, mis ilmnevad paremal asetsevale pedaalile surudes.
Re: bensiin
Kõige vähem läheb kütust edasiliikumiseks kas slepis sõites või lükates. See kütusekulu teema on nagu mingi mantra mida kogu üles kistakseUrMas.L kirjutas:Kui minu teemat uuesti lugeda, siis peaks sealt selguma, et tahtsin rääkida minimaalsetest kogustest, mida liikumisele kulutada. Sõidurõõm ja mootori tervis on juba uusa teema. Loomulikult olen soetanud selle margi just tema omadusi silmas pidades, mis ilmnevad paremal asetsevale pedaalile surudes.
