1. leht 1-st

e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 10.07.2016 18:39 01
Postitas s0ul
Nii siis võtan ette selle klapisääre tihendite vahetuse. Üks pakkumine olemas sellele tööle ja teised hämavad ja ei tea kas saab jne. Et kallis töö.
Küsiks siis kes sellega kokku puutunud v on lasnud teha seda. Kas mootor võeti laiali pulkadeks et vahetada neid klapisääre tihendeid ja ka seda jahutusvedeliku toru siis juba mis mootori keskel v kasutati neid spets tööriistu et ei peaks mootorit laiali võtma ja ka jahutusvedeliku toru vahetuseks on alternatiivid olemas.

Ja teine küsimus kui ise teha ja osta need tööriistad. Kas sellised vidinatega kannatab yldse miadgi teha v mitte? Kuna AGA komplekt on nii kallis et ühekordseks kasutamiseks pole seda mõtet osta siis siin on alternatiivid...
http://www.ebay.co.uk/itm/CTA-2235-Valv ... 2#shpCntId
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-N62-V-8-C ... xy0NtTCQMe

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 10.07.2016 19:48 01
Postitas janno89
Antud mootori juures väga lihtsalt ei pääse tänu valvetronicule. Et ei peaks seda maha kiskuma läheb vaja spetsiifilisemaid riistu. Ja kui saladus pole siis palju pakkumine oli?

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 10.07.2016 20:20 58
Postitas Volum
Mõlemad plokikaaned vaja maha võtta, siis oleks targem juba ära lihvida, ketid ära vahetada. Muudmoodi ligi väga ei saa. 30h töö vähemalt.

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 10.07.2016 23:17 50
Postitas s0ul
janno89 kirjutas:Antud mootori juures väga lihtsalt ei pääse tänu valvetronicule. Et ei peaks seda maha kiskuma läheb vaja spetsiifilisemaid riistu. Ja kui saladus pole siis palju pakkumine oli?
Konkreetne pakkumine oli 1200 ja tehakse nii nagu tehas ette näeb vahetuse.
Teine töökoda ütles et enam vähem sama, oleneb mis veel sealt välja võib tulla
UMist pole küsinud kuna hetkel eestis ei viibi aga noh arvata võib et sealt tuleb kallim.
Nagu Volum mainis 30h minimum siis hinnad ongi paigas umbes ja tulebki 1200 kuskil.

Kas keegi proovinud seda jahtustoru asja. See ebay oma ja kas keegi katsetanud ?
AGAl oli veidike teine lahendus terve toru vahetuseks ilma et peaks kõike laiali võtma, jällegi hind AGA 650euri koos posti kuluga.http://www.agatools.com/part/bmw-n62-coolant-pipe

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 11.07.2016 07:25 28
Postitas janno89
Neid torusi pakutakse ka teisi, aga põhimõte sama. Google.

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 11.07.2016 17:31 55
Postitas teet82
Neid klapisääre teemasid on siin olnud nende mootorite kohta, kasuta otsingut.
On olemas tööriistad, mille puhul ei ole vaja isegi nukkvõlle näppida, mälu järgi olid need siin kellelgi olemas ja ta oli nõus teenust tegema nendega.

Edit: Sa oled juba maininud neid AGA tööriistu, neid ma mõtlesingi.

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 11.07.2016 23:24 00
Postitas s0ul
Neid torude lahendusi on igasuguseid aga see polnudki kysimus. Kysimus oli kas keegi neid variante ka kasutanud on? Ehk siis n62le pannud mitte oem lahenduse sinna.

Klapisääre tihendite teemasid on kll ja suht palju. Kui ma ei eksi oli äkki see komplekt olemas A.Karrol?
Esimeses postis olemas link ebay mingile odavale komplektile. Seda kasutavad usakad nii palju kui ma nende foorumeid lugenud olen. Kas see komplekt yldse kannatab kriitikat v on sobilikum lapsele mängimiseks osta.

Re: e65 n62 Kas moto laiali v mitte võtta

Postitatud: 12.07.2016 07:31 56
Postitas teet82
s0ul kirjutas:Kas see komplekt yldse kannatab kriitikat v
Kindlasti ajab asja ära, oluline on lihtsalt, et sobiks vedrutaldriku diameetriga ja plokikaanele kinnitades jääks õigesse kohta klappide suhtes. Selle kasutamine tähendab muidugi, et on vaja lisatööriistu nukkvõllide ja keti tagasi panemiseks, need ka maksavad midagi.