1. leht 1-st

Bmw 750 mootor

Postitatud: 11.07.2006 13:08 19
Postitas memphis122
Miks ei tööta pool mootorist? vaikselt hakkas jõud äru kaduma ja nüüd ei tööta ükspool enam üldse? mis tal viga võib olla. üks kohalik "spets" ütles et ajus on viga. äkki oskab keegi midagi muud pakkuda?

Postitatud: 11.07.2006 13:08 42
Postitas memphis122
aa niipalju veel et tegemist 89a masinaga

Postitatud: 11.07.2006 14:08 08
Postitas Jaanus_P
kas bensiini saab peale? 750 masinal peaks olema 2 eraldi bensupumpa (nii naised saunas rääkisid :) ).

Postitatud: 11.07.2006 14:29 43
Postitas auktagavarakummis
pole küll ekspert aga seda olen nagu kuskilt poole kõrvaga kuulnud, et tõepoolest on tolles mootoris kaks bensiinipumpa ja mitte ainult. dubleeritud osi on rohkem ja veel. pole kindel aga vist ka ajud. 5,0 v12 oleks nagu kaks ühe väntvõlli külge pandud 2,5 r6 mootorit. kumbki pool suuresti eraldi. kuskil tehnoraamatus oli vist isegi märgitud, et ühe töötava poolega suutvat masin veel kas oli nüüd 180 km/h kätte saada v.m.s.

soovitada eriti ei oska midagi. kui muid sümptomeid eriti pole, näit aurab või kuumeneb üle v.m.s , siis ma panustaks mootori juhtelektroonikale. metallosad pidavat suht hästi kestma. see elektroonika olla see mis seitsmesest ühe õige seitsmese teeb :)

Postitatud: 11.07.2006 15:35 35
Postitas priitv8
Spetsil endal on ajus viga. Enne tasuks ikka perifeeria üle kontrollida. Kõige lihtsam oleks alustada MoDiC-ga varustatud diagnostiku juurest.
Levinumad põhjused on nt. gaasipedaali andur ja elektrilised seguklapid.
BTW EML tuluke ikka süttib armatuuris, kui süüte sisse keerad?

Postitatud: 11.07.2006 19:46 48
Postitas memphis122
nu kui gaasipedaali andur oleks siis vast ei töötaks ju kumbki pool.
kahtlen et gaasipedaali andureid tal ka 2 tk on?

Postitatud: 11.07.2006 19:47 18
Postitas memphis122
EML tuluke?

Postitatud: 11.07.2006 20:12 28
Postitas memphis122
ja mis on juhul kui see EML tuluke ei põle?

Postitatud: 11.07.2006 22:08 48
Postitas priitv8
memphis122 kirjutas:ja mis on juhul kui see EML tuluke ei põle?
See on EML turvaloogikas väga tähtis indikaator. Sellepärast on ta realiseeritud kahe long-life pirniga paralleelselt (juhuks, kui üks läbi põleb). Kui mõlemad pirnid läbi on, siis on EML ainult avariirežiimis -> tundub uskumatu, aga selle mootori avariirežiimi põhjus võib olla läbipõlenud indikaatorpirni(de)s!

PS kui Sind see asi täpsemalt huvitab, siis vt. näiteks seda:
http://bmwe32.masscom.net/sean750/M70info.pdf
Mootori juhtimise pilt on lk. 8 üleval.

ei tööta

Postitatud: 12.07.2006 14:39 49
Postitas UrMas.L
Mingid aastad tagasi põdes minu V12 sama häda (suri vaikselt, kuni üks pool mootorist enam ei töödanudki). Viga oli kütuse pumbas, mis oli lihtsalt kulunud. Asendasin selle lammarist saadud vana pumbaga (ühe vahetsin vaid) ja asi sõidab tänapäevani.

Postitatud: 12.07.2006 16:25 20
Postitas marek740
Aastaid tagasi oli mu ühel tuttaval sama asi,et üks pool ei töötanud,kui ma nüüd õieti mäletan oli viga kas süütepoolis või jagajas,ühesõnaga vaheta ühe poole asjad teiste vastu ja vaata kas hakkab tööle,

Postitatud: 07.02.2007 11:18 15
Postitas MAV
marek740 kirjutas:Aastaid tagasi oli mu ühel tuttaval sama asi,et üks pool ei töötanud,kui ma nüüd õieti mäletan oli viga kas süütepoolis või jagajas,ühesõnaga vaheta ühe poole asjad teiste vastu ja vaata kas hakkab tööle,
krt samade sõmptomitega jama tekkis, võtsin ühe pooli lahti, töötas pool mootorit, aga õhtlaselt, võtsin teise lahti töötas ka pool mootorit ja väga ebaühtlaselt. ja siis üks bensu tagasivooluklapp (ma arvan et see on see) klõbiseb kahtlaselt, nagu ei saaks õiget toidet või on ise rikkis. UM'i saab alles kahe nädala pärast :cry: