E65 745D alternator fault
Postitatud: 03.10.2017 09:13 14
Tere
Ei leidnud siit vastust või sellist teemat..
Ostsin ca kuu aega tagasi 745D 2006 a ja auto tundus igati värske ja heas korras.
Nüüd kui ilmad läksid külmemaks ja sinna 10 kraadi tuuri hommikuti, hakkas viskama ühtäkki hommikuti ette veateadet "alternator fault" punane kiri ja aku märk. Esimesed paar korda viskas lisaks ka veel dynamic drive mingi vea jne. Ilmselt siis sellega seosnevalt.
Nüüd päris iga hommik ei viska aga enamusel ikka alternator fault ja kui jätan seisma ja ootan kuniks kõik tuled kustunud ja käivitan uuesti siis kaob ära, vahel tuleb veel korra tagasi aga üldiselt peale paari restarti kaob ära ja töötab korralikult ja läheb käima ka kenasti.
Eile läksin linna ja samamoodi hommikul ja alternator fault ja lükkasin auto välja ja sisse ja viskas ikka sõidu ajal uuesti ette. Jäin bensakasse seisma, et veel korra restarti teha ja kõmm aku tühi, käima ei läind enam, korra tõmbab taha ja klik klik klik tühi. Õnneks oli seal üks just autoga ja mul juhtmed pagassis ja andis korra voolu ja läks käima.
Otsisin kohe numbri netist diagnostiku juurde kuhugi ja leidsingi ja käisin läbi ja sinna sõites enam ühtegi kirja ette ei visanud ja kui kohale jõudsin siis laadis genekas ca 14,3 V-ga. Veateated sai kustutatud ja nüüd lähen mingi päev samasse kohta pingeregulaatorit vahetama, kuna soovitati sellest alustada.
Surfasin netis just ja uurisin ja mõtlen just, et see algas kõik külmemate ilmadega ca 10kraadi juures, et kas võib ka muidu selline variant olla, et aku hoopis väsinud ja seetõttu viskab ka geneka rivist välja või midagi sarnast ? Või on kindlasti asi ikka genekas või selles pingeregulaatoris siis täpsemalt ?
Ehk on kellelgi kokkupuuteid olnud või teab mõni midagi asjalikku arvata/soovitada
Lihtsalt ei tahaks tühja seda pingeregulaatorit vahetada, kui võib olla ka variant, et aku hoopis läbi. Kuna pingeregulaator + vahetus ka ca 200 euri.
Tänud ette !
Ei leidnud siit vastust või sellist teemat..
Ostsin ca kuu aega tagasi 745D 2006 a ja auto tundus igati värske ja heas korras.
Nüüd kui ilmad läksid külmemaks ja sinna 10 kraadi tuuri hommikuti, hakkas viskama ühtäkki hommikuti ette veateadet "alternator fault" punane kiri ja aku märk. Esimesed paar korda viskas lisaks ka veel dynamic drive mingi vea jne. Ilmselt siis sellega seosnevalt.
Nüüd päris iga hommik ei viska aga enamusel ikka alternator fault ja kui jätan seisma ja ootan kuniks kõik tuled kustunud ja käivitan uuesti siis kaob ära, vahel tuleb veel korra tagasi aga üldiselt peale paari restarti kaob ära ja töötab korralikult ja läheb käima ka kenasti.
Eile läksin linna ja samamoodi hommikul ja alternator fault ja lükkasin auto välja ja sisse ja viskas ikka sõidu ajal uuesti ette. Jäin bensakasse seisma, et veel korra restarti teha ja kõmm aku tühi, käima ei läind enam, korra tõmbab taha ja klik klik klik tühi. Õnneks oli seal üks just autoga ja mul juhtmed pagassis ja andis korra voolu ja läks käima.
Otsisin kohe numbri netist diagnostiku juurde kuhugi ja leidsingi ja käisin läbi ja sinna sõites enam ühtegi kirja ette ei visanud ja kui kohale jõudsin siis laadis genekas ca 14,3 V-ga. Veateated sai kustutatud ja nüüd lähen mingi päev samasse kohta pingeregulaatorit vahetama, kuna soovitati sellest alustada.
Surfasin netis just ja uurisin ja mõtlen just, et see algas kõik külmemate ilmadega ca 10kraadi juures, et kas võib ka muidu selline variant olla, et aku hoopis väsinud ja seetõttu viskab ka geneka rivist välja või midagi sarnast ? Või on kindlasti asi ikka genekas või selles pingeregulaatoris siis täpsemalt ?
Ehk on kellelgi kokkupuuteid olnud või teab mõni midagi asjalikku arvata/soovitada

Lihtsalt ei tahaks tühja seda pingeregulaatorit vahetada, kui võib olla ka variant, et aku hoopis läbi. Kuna pingeregulaator + vahetus ka ca 200 euri.
Tänud ette !