1. leht 2-st

750i kadus roolivõim :S

Postitatud: 11.09.2006 21:28 12
Postitas toivoku
paarpeäva undas, kallasin õli juurde suht kuiv oli teine, undamine jätkus ja nüüd ei tööta enam yldse, kas peetis täiesti? kas neid taastatakse? õli vast kadus sellepärast, et yks nivoo amortidest natukese lekib.

Postitatud: 11.09.2006 23:11 18
Postitas wirx
no äkki kadus see õli jällegi ära, kui näiteks kusagil kuu maastikul ringi uhada ja nivoo amordi juurest läbi laseb 10konna minutist, et õli oleks kõik kenasti välja pumbatud...

Postitatud: 11.09.2006 23:18 25
Postitas toivoku
õli on sees täitsa olemas see selle asja imelikuks teebki :S

Postitatud: 11.09.2006 23:27 19
Postitas fromme
no siis halvemal juhul saad pumpa vahetada!

Postitatud: 11.09.2006 23:30 55
Postitas toivoku
fromme kirjutas:no siis halvemal juhul saad pumpa vahetada!
kas neid taastatakse kah kuskil? parema meelega laseks taastada kui ostaks kellegi vana pumba mis võib kah igahetk ära laguneda.

Postitatud: 12.09.2006 15:33 45
Postitas fromme
vot pumba kohta ei tea küll öelda....latte taastatakse aga küll...kuigi sellest vist vähe abi sulle;o(

Postitatud: 12.09.2006 22:51 44
Postitas toivoku
ei krt jõua mulle kohale, eile kui oli ilgelt raske keerata siis vaatasin potskasse ja see oli täis okei, täna koju jõudes keerasin potskal kaane maha ja vaatasin,et tyhjus, okei panin auto teise kohta ja rool käis tsipakese kergemalt. yks kysimus veel, kas sinna sisse läheb ikka atf õli mis teistelgi bemaritel või käib see mis on sildil seal potska kyljes? mina kytsin atfi sinna sisse kuna eelmine omanik kah seda sinna valanud oli, alles eile vaatasin,et ohoo sildike kah kyljes.

Postitatud: 13.09.2006 00:43 59
Postitas wirx
nivoo amortide puhul vähemalt e38 PEAB panema LHM-i ja kui ATF-i panna, siis võid suht kindlalt oma amortidega hüvasti jätta, sallu autole näiteks kunagi pandi ja vahetas ringi need igatahes...

Postitatud: 13.09.2006 01:28 01
Postitas fromme
wirx kirjutas:nivoo amortide puhul vähemalt e38 PEAB panema LHM-i ja kui ATF-i panna, siis võid suht kindlalt oma amortidega hüvasti jätta, sallu autole näiteks kunagi pandi ja vahetas ringi need igatahes...
eee.....see nüüd küll eriti hea uudis ei ole! Loodetavasti ei kehti see e32 kohta! Peab minema TISi kaevama

Postitatud: 13.09.2006 07:16 15
Postitas toivoku
ma eitea amordid veel töötavad :Doeh piixu küll, kui auto sain siis oli pagassis poolik purk atfi ja kui lahti kruttisin purgi siis õrnalt oli punast paista, kytsin selle sinna sisse, oeh mind küll. pump ei pruugigi siis häda olla jah? vaid hoopis asi õlis? naljakas see,et auto sõitnud selle atfiga juba yle 2 kuu.


ok õhtul kojutulen lasen selle atfi sealt seest välja, keeran mingi sitaks otsi ja voolikuid igaltpoolt lahti ja yritan orgunnida õiget õli sinna sisse ,vaatame mis tulemuse saame, äkki hakkab võimendi kah tööle, mis selle õige õli mark oleks siis?

Postitatud: 13.09.2006 10:37 24
Postitas wirx
LHM ja ilusat rohelist värvi

Postitatud: 13.09.2006 16:13 34
Postitas priitv8
wirx kirjutas:LHM ja ilusat rohelist värvi
See küll sama firma toode, aga spec. sidrunite jaoks. BMW kasutab kas CHF7.1 (mineraal) või CHF11S (sünt).
Millist õli vaja, on kirjas õlipurgi korgi peal ju! RTFM abiks:
http://bmwe32.masscom.net/other/manual_ ... hp?page=64

Postitatud: 13.09.2006 17:39 42
Postitas toivoku
jah see sama ch on peal, kift on see,et võim hakkas tööle, mina arvan,et see läks lihtsalt klimpi, kindlustus niikuinii lõppes ja autoga paar näppimist teha vaja siis lasen selle õli kah igaltpoolt välja ja panen korraliku õli sisse, hoolduseni veel jäänud 2 pulka ja siis vast lasen uuesti õli ära vahetada seal sees siis peaks puhtaks küll saama. aga jah viga ei teinud mitte mina vaid keegi eelmistesto manikest sest tean , et kontrollisin raudselt,et palju seal purgis õli on ja vastu vaatas punane ja noh sellepärast ka ei ostnud ma midagi muud ja silti ei vaadanudki :S

Postitatud: 14.09.2006 18:49 31
Postitas toivoku
nii kas keegi ytleks nüüd täpse markeeringu mis sinna sisse valada tuleb? torud lahti kõik tilgub ja segamini on ta tõesti, siukene tume tume punane on, peaaegu must :S igatahes välja lasen teda nüüd kaua ja siis yritan torud ja voolikud suruõhuga läbi lasta, mida peaks eriti hoolikatl vaatama kui suru õhuga yritan puhastada systeemi?

Postitatud: 14.09.2006 21:33 10
Postitas wirx
kas pole mitte nii, et LHM on lihtsalt "mudel" ja BMW soovitab oma tootjat, kuna saab rohkem raha teenida nii....Tartu UM igatahes soovitas mul suvalisest tanklast osta rohelist citroeni LHM markeeringuga õli...

Postitatud: 15.09.2006 00:47 50
Postitas priitv8
wirx kirjutas:kas pole mitte nii, et LHM on lihtsalt "mudel" ja BMW soovitab oma tootjat, kuna saab rohkem raha teenida nii....Tartu UM igatahes soovitas mul suvalisest tanklast osta rohelist citroeni LHM markeeringuga õli...
Minuteada on mõlema õli (LHM ja CHF) tootjaks hoopis Deutsche Pentosin-Werke GmbH

Postitatud: 15.09.2006 07:01 22
Postitas toivoku
egas midgi lähen poodi ja kysin seda chfi siis :)

Postitatud: 15.09.2006 10:17 15
Postitas fromme
anna teada palju maksis!

Postitatud: 15.09.2006 12:16 13
Postitas priitv8

Kood: Vali kõik

81229407758    PENTOSIN CHF11S    1000ml    227.49
81229407549    PENTOSIN CHF7.1    1000ml    193.03

Postitatud: 15.09.2006 12:30 10
Postitas raimo_r
Oleme lasknud taastada roolivõimupumpi, küll Audidel, hiljem külge monteerides on soovitatud-kästud pump õli täis valada. pole täpsemalt uurinud miks, nii et lihtsalt väike tähelepanek-soovitus.

Postitatud: 15.09.2006 17:05 03
Postitas toivoku
raimo_r kirjutas:Oleme lasknud taastada roolivõimupumpi, küll Audidel, hiljem külge monteerides on soovitatud-kästud pump õli täis valada. pole täpsemalt uurinud miks, nii et lihtsalt väike tähelepanek-soovitus.
sellepärast vist,et ta algul kohe tyhjalt ei ketraks end. oeh ma veel lasen siit ja sealt õli välja, suhtkoht huvitav. ykskõik siis kumb chf?

Postitatud: 15.09.2006 17:57 28
Postitas Jaanus_P
sellel lingil ju tekstist loeb välja, et CHF 7.1;
http://bmwe32.masscom.net/other/manual_ ... hp?page=64
või ei ole sul E32 750? Ma oma vigases english keeles loen välja, et kui CHF 7.1 ei ole käepärast võib kallata 0,25l LHM õli.

Postitatud: 15.09.2006 21:09 19
Postitas Erik_G
kui paar p2eva ilma 6lita s6itsid siis pole ju mingi ime et pump peetis...

Postitatud: 16.09.2006 02:04 03
Postitas toivoku
Erik_G kirjutas:kui paar p2eva ilma 6lita s6itsid siis pole ju mingi ime et pump peetis...
ilma õlita pole sõitnud päevagi, kui auto ostsin ja kontrollisin tosooli/õli/piduriõli/roolivõimu õli taset siis roolivõimus oli sees punane ja pagassis oli kah poolik pudel atfi ja kui powert steering näitas displayl kallasin kohe juurde ,tänu sellele toppisingi atfi sisse. pump olemas pyhap hakkan vahetama ja vahetan ka geneka ära sai täna remondist genekas äratoodud.

Postitatud: 17.09.2006 15:03 11
Postitas toivoku
nii pump käes, mida nimetada normaalseks funktsioneerimiseks kui käega ringi ajada? kui käega ringi ajasin siis viskas õli seest välja küll nüüd ta vist peaaegu tyhi õlist ja kui käega ringi ajasin siis nagu kostusid seest klõpsud või noh vbla õli nii vähe,et see mullitab seal sees sest ratas käib ise küll mõnusalt ja pehmelt ringi ei mingeid jõnkse ega lokse.

Postitatud: 17.09.2006 15:46 31
Postitas raimo_r
no kui õlivoolikuid küljes pole siis loomulikult teeb see õli seal sees "lurtsuvat" häält

Postitatud: 17.09.2006 16:06 15
Postitas toivoku
raimo_r kirjutas:no kui õlivoolikuid küljes pole siis loomulikult teeb see õli seal sees "lurtsuvat" häält
nuh jah aga siiski kuda koduste vahenditega teada saada kas pump on korras või ainult pool korras.


palju õli läheb systeemi? atf õli pidigi seal sees olema ja nii on ta juba kaua aega olnud, ju andis pump ise saba.

Postitatud: 05.10.2006 12:49 00
Postitas fromme
Kas keegi on järeldusele jõudnud, et mis vahe on CHF ja LHM?Avastasin, et eelmine omanik on ka minul punast sisse valanud!Kuna hetkel käeulatuses 3L LHMi siis tahaks teada kas seda võib kasutada? Kuidas kõige efektiivsemalt punase p....sa välja saab-Üle kahe korra ei tahaks nö. lahjendada ja välja lasta...kalliks läheb!

PS! nivooamordid on ka jäigas asendis! Loodetavasti ei ole nendega päris lõpp majas!

Postitatud: 05.10.2006 19:00 03
Postitas toivoku
fromme kirjutas:Kas keegi on järeldusele jõudnud, et mis vahe on CHF ja LHM?Avastasin, et eelmine omanik on ka minul punast sisse valanud!Kuna hetkel käeulatuses 3L LHMi siis tahaks teada kas seda võib kasutada? Kuidas kõige efektiivsemalt punase p....sa välja saab-Üle kahe korra ei tahaks nö. lahjendada ja välja lasta...kalliks läheb!

PS! nivooamordid on ka jäigas asendis! Loodetavasti ei ole nendega päris lõpp majas!
kusjuures minu omad töötavad täiesti kenasti, homme viskan roolivõimupumbau ue peale ja vaatan mis saab, kas hakkab korralikult tööle või mitte.

Postitatud: 05.10.2006 23:35 24
Postitas fromme
kas sul ka 4X nivoo?