E65:engine oil pressure insufficient viga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Lauri.r
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 22.06.2007 19:37 04
Asukoht: tallinn

Re: E65:engine oil pressure insufficient viga

Postitus Postitas Lauri.r »

Arvatavasti ei tohiks praegu õlituld põlema panna tõesti kuna õli paksema vastu vahetatud ja surve vähe suurem. Pole veel peale pistiku tagasi panemist andurile ja õlivahetust proovind täiesti kuumaks rallida.
Aga see pole vast lahendus. Selle pärast küsisin, et kas silindripeas saavad asjad lekkida, et õlisurve langeks nii palju.
e65 07 730d
TLNE65
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 11.12.2020 22:12 34

Re: E65:engine oil pressure insufficient viga

Postitus Postitas TLNE65 »

Hetkel ei ole aega olnud rohkem tegeleda, aga minul hakkavad vaikselt ideed otsa saama.

Lauri oled endal õlisurve ära mõõtnud, kõik paistab normides olevat, kuid endiselt erroris. Arvatavasti siis viga mujal.

Panin tähele, et minu autol paar leket, kui aega viskan neile pilgu peale.
Lauri.r
Huviline
Postitusi: 197
Liitunud: 22.06.2007 19:37 04
Asukoht: tallinn

Re: E65:engine oil pressure insufficient viga

Postitus Postitas Lauri.r »

Tere. Sain õlisurve paremaks kui vahetasin nukkvõllid ja panin taastatud silindripea. Nüüd õlisurve 0.9 bar kuumalt ja õlituld ei viska. Nukkvõllid olid kulunud ja silindripea võlli kohad ka polnud kõige paremad. Niiet kui kellegilgi õlisurve madal võiks kontrollida kas nukkvõllid pole peeneks kulunud enne kui kõiki saalesi vahetama hakata jne:)

Mul veel üks küsimus. Kas on ok kui uue piezo pihusti selective mass adjustment näitab inpas tühikäigul -1.47 mg hub? Ja sõites vahel -1.8 jne kui pihusti kood on ilusti arvutiga sisestatud mootori dde sse nagu peab.
Kas pihusti võib vigane olla?

Tnx
e65 07 730d
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1694
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E65:engine oil pressure insufficient viga

Postitus Postitas Silver88 »

Lubatud on +/- 5mg erinevust. Käiguühtlus kontroll on aktiivne kuni 45mg ja 3000rpmini. Kui värinat või muid anomaaliaid pole, siis kestab pihustid veel. Kui aga suitseb, väristab vms, siis viia kõik vanad pihustid stendi ja korda teha. Kui teised pihustid on vanad, siis see on pigem OK. Sest nüüd kompenseerib see korras pihusti teisi väsinuid. Samamoodi kui kõik pihustid on väsinud, on ka "INPA näidud" üldiselt kenad. Seega pikk jutt lühidalt kokku, ei anna see arvutiga vaatamine suurt midagi pihustite olukorra kohta.
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: E65:engine oil pressure insufficient viga

Postitus Postitas Volum »

Silver88 kirjutas: 17.02.2021 06:52 33 Lubatud on +/- 5mg erinevust. Käiguühtlus kontroll on aktiivne kuni 45mg ja 3000rpmini. Kui värinat või muid anomaaliaid pole, siis kestab pihustid veel. Kui aga suitseb, väristab vms, siis viia kõik vanad pihustid stendi ja korda teha. Kui teised pihustid on vanad, siis see on pigem OK. Sest nüüd kompenseerib see korras pihusti teisi väsinuid. Samamoodi kui kõik pihustid on väsinud, on ka "INPA näidud" üldiselt kenad. Seega pikk jutt lühidalt kokku, ei anna see arvutiga vaatamine suurt midagi pihustite olukorra kohta.
Vaidleks vastu. Kui näit on juba 3mg plussis, on tunda värinaid või suitsemist summutist. Esmase vaatluse korral on alati mõistlik enne(!) arvutiga näidud üle vaadata, siis tagasivoolud mõõta jne. Siin Eestis on see stendimine üldse naljanumber, kui ei suudeta suurema koormuse all pihusteid testida.
Buumer Auto / 53302262
Vasta