1. leht 1-st

E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 12.01.2021 18:30 41
Postitas aSquare
Tere!

Mure on siis selline. Diagnostika viskab kaks errorid.

1. 4203 Glow Unit ...
2. 4B37

Mõlemat andurid olid vahetatud uute vastu, aga errorid ei kao.

Mida saab teha veel?

Parimate soovidega,
aSquare

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 12.01.2021 21:03 18
Postitas mike1
Bsd ahel maas mõnest seal ahelas olevast vigasest agregaadist tingitult.
Kui jagu ei saa, siis Harjumaal saan üle vaadata.

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 12.01.2021 21:10 08
Postitas Volum
Tõmba genekalt signaaljuhe küljest - kas vead jäävad alles?

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 16.01.2021 12:16 49
Postitas aSquare
Volum kirjutas: 12.01.2021 21:10 08 Tõmba genekalt signaaljuhe küljest - kas vead jäävad alles?
Tere,

Võtsin genekalt signaaljuhe küljest ära. Need vead kustutusid ära. Tekkis geneka viga(geneka oli paar kuud tagasi uus paigaldatud)

Aga nüüd tekkis teine probleem, panen mootori käima, mõne aja pärast mootor jääb seisma...

Autos on olemas vargusevastane süsteem, siis kui mootor jääb seisma, see süsteem annab 5 lühikest piiksu

Kas saate midagi soovitada ?

Parimate soovidega,
aSquare

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 16.01.2021 12:17 50
Postitas aSquare
mike1 kirjutas: 12.01.2021 21:03 18 Bsd ahel maas mõnest seal ahelas olevast vigasest agregaadist tingitult.
Kui jagu ei saa, siis Harjumaal saan üle vaadata.
Kahjuks ei saanud ma aru teie mõttest.

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 16.01.2021 12:30 28
Postitas mike1
Üks ahelas olev detail on vigane - antud juhul siis generaatori pingeregulaator, mis tõmbab terve bsd suhtluse maha.
Lisaks kirjelduse põhjal lisaimmo aktiivne - selle katkestusahel kokku ühendada, et mootor töötaks.

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 16.01.2021 23:45 28
Postitas aSquare
mike1 kirjutas: 16.01.2021 12:30 28 Üks ahelas olev detail on vigane - antud juhul siis generaatori pingeregulaator, mis tõmbab terve bsd suhtluse maha.
Lisaks kirjelduse põhjal lisaimmo aktiivne - selle katkestusahel kokku ühendada, et mootor töötaks.
Kuidas siis nii võib olla, et geneka pingeregulaator vigane, kuid geneka on paar kuud tagasi vahetatud. Või see on tüüp viga ja selles võib väga kergelt viga olla?

Kui tõmbad signaaljuhe genekast maha, siis diagnostika näitab, et genekas annab umbes 13.6 - 14.0 V

Kui ühendad geneka signaaljuhe ilusti tagasi, siis diagnostika näitab, et genekas annab umbes 14.5 - 14.8 V

Veel väike küsimus, netis olen näinud sellist infot, et BMW-l võib genekas anda üle 15 V, kas ikka see on normaalne ?

Parimate soovidega,
aSquare

Re: E65: 4203 ja 4B37

Postitatud: 28.02.2021 21:41 41
Postitas EerikL
Kuni 16V võib genekas suure külmaga anda. Pinge sõltub muuhulgas aku temperatuurist.