e32 - salongiventilaator vilistab talvel

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
olger
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 27.03.2003 15:18 48

e32 - salongiventilaator vilistab talvel

Postitus Postitas olger »

on asju, mis bmw'l on traditsiooniks. minu mõlemad bmw'd rõõmustavad mind talvel järsemal pidurdamisel toreda ventilaatorivilinaga. on see mõni salajane talvise äkkpidurdamise eest hoiatav lisa? või ABS'i edasiarendus? :)

igatahes ebameeldiv.

ootan soojemaid ilmasid, et laulule lõpp teha. enne aga kui pea ees mootorisse hüppan, küsin:

1. kas e32 salongiventilaatori külastamine käib üldjoonteski samamoodi nagu e28'l? et mootori poolt seinake maha ja ongi käes?

2. olen leidnud kaks võimalikku põhjust:

* mootor loksub kinnituses ja laseb labadel millegi vastu käia
* puksid läbi ja kuigi mootor on paigal, ulatuvad labad ikkagi millegi kõrvaliseni


veel ideid, kogemusi?

olger
E32
Kasutaja avatar
Raiki
Huviline
Postitusi: 597
Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raiki »

pakun et sul mootoril puksid läbi
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
vaiko
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 08.04.2003 15:15 48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas vaiko »

Puksid on tõepoolest läbi. Nimelt puksid on ovaalseks kulunud ning pidurdamisega sõidab ventika võll ettepoole(inertsiga) ja hakkab vilistama.Kuhugi vastu käima ei hakka! Odav ja järeleproovitud asi on, et võta ventikakoda lahti, keera ventilaatori mootorit 90 kraadi (ükskõik kumba pidi, nii nagu juhtmed parasjagu lubavad) ning lase pukside vahele igaks juhuks ka paar tilka õli(mitte mingil juhul "tavotti", sest see hakkab kärssama). Kogemused näitavad et sellise tegevuse puhul kaob probleem umbes 0,5-1 aastaks. Vähemalt minu kogemused on seda näidanud! ;)
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Täpipealt sama viga :), mul aitab ventika põhja keeramine, aga keskmise kiirusega iniseb mis tõesti käib pinda, just täna oli mõte, et kuidas saab selle vendijuurde ligi
Jään teisi vastajaid ootama, tahaks teada kuidas ventika juurde pääseda
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Kõik väga lihtne:
Paisupaak maha, seal all on eemaldatav plaat,
mille taga ongi puhur.
Endal sama viga et puksid on kulunud, äkki keegi oskab mingit kohta
soovitada, kus neid vahetada saaks?
Tahaks ikka enne talve ja kylmasi ära teha :?
BMW 530d -01 142kw Pilt
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kui kõik ausalt ära rääkida on nii :) ....
Kunagi juhtus sama asi ja sai ühe tuttava garaazist leitud just sellised puksid ja need olid audi 80 omad. Tema oli need kuskilt koplist ostnud kus audile juppe müüdi. Kas see pood seal veel on ei tea aga põhimõtteliselt võiksid uurida seda ideedmööda ja kui jõuad hea tulemini anna teada.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

No eriti probleeme ma arvan nende pukside leidmise/treimisega
ehk polekski, aga kes need ära vahetab, eriti neid plastlabasi ära ka ei tahaks murda.
Kuigi keegi teeb sellist tööd, siis ma oleks kindel käpp
ja nagu näh on siin teisigi
BMW 530d -01 142kw Pilt
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Mul jääb ka ventikas ühel hetkel seisma, tööle hakkab vaid max kiirusel. Mõnda aega puhub nii, siis tulevad teised kiirused ka tagasi.
Talvel ruigab täiega.

Kas viga samuti nendes puksides või lihtsalt asi kuivale jäänud ja mõningane määrimine aitab?

Kas E34-l saab sellele vidinale samuti kaane alt ligi?
Kasutaja avatar
Tarmo
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tarmo »

Patrik mulle rääkis et oli kellelegi ehitanud selle sama ventika mootori kuullaagrite peale.
Kuullaager olla maksnud 30.- eeku
aga kogu see aeg mis läks oli kohutav.
Aga kui võtta ise see sealt välja ja viia ainult see mootor koos laagritega???

Peab uurima või äkki Patrik ise kommenteerib .
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

See maha võtmine ei muuda vist eriti asja,
selle teeb 10 min ära.
Äkki oskad öelda palju patrikul selle laagritega
jebimise peale aega kulus?
BMW 530d -01 142kw Pilt
England
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 29.11.2003 12:10 20
Asukoht: Jevropa

Postitus Postitas England »

kui e28 ventilaator sobib siis üks enamvähem korralik on olemas. endale sai kogemata ostetud teine, aga vana probleem osutus hoopis teiseks (ventika alus oli kulunud, mingil imelikul moel). vent töötab küll natuke valjemini kui mu praegune aga mitte häirivalt.
kui oled pühapäevahommikul, homme, tln siis tule mustamäele järgi. tel on 53 402 472.
FCUK Deutschland
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

E32 puhureid on igori jutu järgi miski 5-6 erinevat ning loota,
et E28 oma sinna passib, on pisut liiga optimistlik!
Ravorist kysisin ka, mootorit oli isegi võimalik saada, ja hind polnd ka
mingi kirves, aint et see oli mootor ilma labadeta :(
Point ikka selles, et kes need sinna otsa paneks...
BMW 530d -01 142kw Pilt
Vasta