E38 730d sureb välja
Postitatud: 12.05.2021 10:58 45
2000a 142kw
Täiesti suvalisel hetkel sureb auto välja - koha peal tühikäigul käies või sõites, pole vahet. Kui sõidab, siis täiesti normaalselt - läheb pöördesse, astub edasi nagu muidu. Moment on reaalselt täiesti juhuslik, reproda tahtmise peale ei suuda. On koha peal käies 10 min hiljem välja surnud, samas olen saanud ca 120km sõita ilma probleemideta. Külmkäivitus on tavapärasest pikem, ca 4-5 sekundit julgeks öelda. Kui välja sureb, siis käiab ennast ca poole minutiga käima tagasi - tõmbab kuskilt õhu vahele.
Küsimus - kui süüde sisse keerata ja etteandepump hakkab kütust pumpama, kas pärast filtrit läbipaistvas torus peaks alles siis hakkama kütus jooksma, st õhumulle on näha, või peaks stabiilselt mingit survet sees hoidma? Samuti, kui etteandepump tagant ära kaob (süüde välja), siis jookseb see sama toru tühjaks - kas nii peabki?
Tühikäigul käies mulle ei tuvasta, samas väljasuremise hetke koha pealt ei oska seisukohta võtta, tõenäoliselt tekib.
INPA näitab nii pihustite volüümi kui ka correction value'd üpriski samma auku. Leak off test tundus samuti ok, 3 min idle ja 25ml +/- mõni ml kõikumist silindrite vahel.
Mida teinud:
Nii paagisisene (vana oli surnud) kui ka etteande pump on uued.
Kütusefilter samuti vahetatud (etteanderõhk 3,6-3,8 bar).
Pihustite tagasivoolud vahetatud.
Latirõhuandurit proovisin teist.
Paagipumba "korpuse" o-rõngad vahetatud.
Vigadest on üleval vaid "Low rail pressure on start".
Kellelgi ideid, mis järgmiseks? KSP tagune regulaator ringi vahetada?
Tänud juba ette kaasamõtlejatele!
Täiesti suvalisel hetkel sureb auto välja - koha peal tühikäigul käies või sõites, pole vahet. Kui sõidab, siis täiesti normaalselt - läheb pöördesse, astub edasi nagu muidu. Moment on reaalselt täiesti juhuslik, reproda tahtmise peale ei suuda. On koha peal käies 10 min hiljem välja surnud, samas olen saanud ca 120km sõita ilma probleemideta. Külmkäivitus on tavapärasest pikem, ca 4-5 sekundit julgeks öelda. Kui välja sureb, siis käiab ennast ca poole minutiga käima tagasi - tõmbab kuskilt õhu vahele.
Küsimus - kui süüde sisse keerata ja etteandepump hakkab kütust pumpama, kas pärast filtrit läbipaistvas torus peaks alles siis hakkama kütus jooksma, st õhumulle on näha, või peaks stabiilselt mingit survet sees hoidma? Samuti, kui etteandepump tagant ära kaob (süüde välja), siis jookseb see sama toru tühjaks - kas nii peabki?
Tühikäigul käies mulle ei tuvasta, samas väljasuremise hetke koha pealt ei oska seisukohta võtta, tõenäoliselt tekib.
INPA näitab nii pihustite volüümi kui ka correction value'd üpriski samma auku. Leak off test tundus samuti ok, 3 min idle ja 25ml +/- mõni ml kõikumist silindrite vahel.
Mida teinud:
Nii paagisisene (vana oli surnud) kui ka etteande pump on uued.
Kütusefilter samuti vahetatud (etteanderõhk 3,6-3,8 bar).
Pihustite tagasivoolud vahetatud.
Latirõhuandurit proovisin teist.
Paagipumba "korpuse" o-rõngad vahetatud.
Vigadest on üleval vaid "Low rail pressure on start".
Kellelgi ideid, mis järgmiseks? KSP tagune regulaator ringi vahetada?
Tänud juba ette kaasamõtlejatele!
