Tere!
Palun nõu. Soetasin tagasilla jaoks kõik uued kondid.
Nüüd on küsimused, kas teha vahetus ise või lasta teha.
Kui lasen teha, siis saan iseenesest mõistetavalt korda ainult tellitud töödega kaasneva.
1. Kui teen ise, kas siis on mõistlikum kogu tagasild eemaldada või vahetada kondid jupi kaupa?
Kogu tagasilla eemaldamisega saaksin puhastada, pritsida, korrosioonitõrje ja uue värvi kõigile metallosadele teha. Lisaks ka põhja värskendada ja diffri hooldada.
2. Kas teeninduses võetakse sild alt või teevad auto küljes?
3. Kas võetakse maha ka amordid, siis kaasneb ka osaline sisu lammutus?
Ise tehes võtaksin siis juba maha ka paagi ja tagakardina, et need hooldada. Ning vahetaks ka kõlarid.
Amordid ja vedrud oleks ju mõistlik ka siis vahetada, kui need juba lahti lastakse.
4. Kas võetakse maha ka pidurikettad ja supportid?
Siis on mõistlik ju ka need asendada koos tolmuplekkidega.
Isetegemise poolt räägib seega suur hulk kaasnevaid töid, mis varem või hiljem vaja nagunii teha.
Küsimus iseenesest lihtne kokkuvõttes. Kui hull see töö on (How hard can it be) või on targem lasta vahetada töökojas oma kondid ära ja ülejäänud asjad jätta nagu on? Esisillaga ise ei viitsiks tegeleda, küsimus just tagasilla osas.
Guugeldanud juba pool päeva, aga ei leia midagi asjalikku. Kas keegi on seda siin ise teinud?
E38 750
E38 tagasilla remont
E38 tagasilla remont
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel, ... Hobid: V12 ja bensiini luristavate autode kollektsioneerimine:) MB 600S, MB600SEC, BMW 750 ja palju muud toredat
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E38 tagasilla remont
No kui küünalde vahetusega said hakkama, siis seal tagasillas pole midagi keerulist, vaheta ükshaaval ära need jubinad ka tehtud ta ongi. Amorte, pidurikettaid jms asju ei ole vaja eest ära kakkuda.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E38 tagasilla remont
Misasja, hulluks oled läind, tahad õõtsade vahetuseks silla maha võtta või?
Selleks pole pm isegi auto alla vaja minna, et need vahetada.

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E38 tagasilla remont
No nägin vaimusilmas ette, et värviks siis kõik need suuremad jubinad ja talad ka üle, kui teha juba remonti. Samas muidugi ei tahaks keset suvehooaega autot kaheks kuuks pukkidele jätta. Tänud vastuste eest. Eks hetkel proovin need niisama ära vahetada ja veedan siis jõulud auto all, et silla tagune uueks teha.
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel, ... Hobid: V12 ja bensiini luristavate autode kollektsioneerimine:) MB 600S, MB600SEC, BMW 750 ja palju muud toredat
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: E38 tagasilla remont
Kuna sul juba jupid olemas, siis on sellest vast juba hilja rääkida, aga ma olin kunagi samamoodi dilemma ees, et kas osta jupid ja lasta teha või lasta teha UMis. Lõpuks valisin ikka UMi variandi, sest vähemalt tollal oli nii, et ühe korra teed, siis järgmine kord maksad ise alles 4 aasta pärast (garantii tööle ja juppidele oli 2 aastat). Ja nii oligi- enne 2 aasta täitumist käisin uuesti läbi, vahetati vajalikud jupid tasuta ära ja sõitsin minema.
Re: E38 tagasilla remont
Just enda 38-l lõpetasin terve tagasilla remondi. Tegin ise ja peale selle et vahel närv mustaks läks, sai ilusti hakkama.
Kõik sai alt võetud, vaid amordid jäid rippuma. Tagasillaraam, käändmikud ja alumised õõtsad sai lastud roostest puhtaks ja pulbervärv peale. Kõik vanad puksid välja urgitsetud ja uued sisse pressitud. Lisaks uued ülemised õõtsad ja muud puksid, uued pidurivoolikud, käsipiduritrossid, kettad/klotsid, rattalaagrid, suppordid korrastatud/värvitud jne. Roostes diffrile panin ka vähe värvi, et viisakam välja näeks.
Takistusi oli, ühe ülemise õõtsa polt oli täiesti oksüdeerunud, et pidi läbi lõikama, käsipiduritrossid olid käändmikus ka täitsa kinni, sumpa tagumised kandurid täitsa roostes, sai uued koos puksidega.
Kõik sai alt võetud, vaid amordid jäid rippuma. Tagasillaraam, käändmikud ja alumised õõtsad sai lastud roostest puhtaks ja pulbervärv peale. Kõik vanad puksid välja urgitsetud ja uued sisse pressitud. Lisaks uued ülemised õõtsad ja muud puksid, uued pidurivoolikud, käsipiduritrossid, kettad/klotsid, rattalaagrid, suppordid korrastatud/värvitud jne. Roostes diffrile panin ka vähe värvi, et viisakam välja näeks.
Takistusi oli, ühe ülemise õõtsa polt oli täiesti oksüdeerunud, et pidi läbi lõikama, käsipiduritrossid olid käändmikus ka täitsa kinni, sumpa tagumised kandurid täitsa roostes, sai uued koos puksidega.