e32 735, 1990 kalad VARUOSADEKS, LUKKU
e32 735, 1990 kalad VARUOSADEKS, LUKKU
Niisiis. Kapoti all, juhipool, vedrupesast tulede poole, kohe tiiva ääres on minul mingi imelik vidin. Sinna käib ka mingi võti sisse ja luku saab keerata on/off asendisse. Kas keegi äki teab, mis asi sääl olla võiks. Sinna läheb sisse ka mingi päris lai pistik. Kui pistik sisse panna, siis hakkab see idin piiksuma. Kas võib olla, et tegu on mingi turvasüsteemiga, ning kui lukk on "on" asendis, siis mootor lihtsalt ei lähe käima. Süütepoolis on vool olemas, samas sai proovitud, et ükski küünal sädet ei anna. Kas äkki see "turvasüsteem või misiganes" lihtsalt blokib midagi, või peaks jagajat näppima hakkama?
Viimati muutis tambets, 02.05.2007 21:10 07, muudetud 2 korda kokku.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e32 735, 1990 kalad
ja kus asub see punane ring?:D
Pole minu silm sääl küll ühtegi airbgi tuvastanud. Samas rool on vahetatud mingi m-tech-i rooli vastu. Kaassõitjal pole ka midagi tuvastanud... Samas pole ka BMW-nduses eriti tugev...rohkem ikka tehnika made in ussr, ja aastatest 1960-1980....=)....aga eks pildid vast ütevad rohkem kui 1000 sõna...=)priitv8 kirjutas:E32-l küll mitte. Juhi airbag ei ole niikuinii lülitatav. Kaassõitja poolne üldse on autol?
Nonii pildid ka siis olemas. Soovitan vaadata aadressilt http://www.zone.ee/bmw7351990 eelviimast pilti...säält kõige paremini aru saada, mida ma mõtlen.
Nii lisaks siis veel ühe suure kala. Äkki keegi oskab midai kosta...nagu ennist sai mainitud, sis bmw-nduses väga tugev pole, küll saan aga tehnilstest asjadest aru. Sädet pole. Mitte ühelgi küünlal. Jagajakaan sai maha võetud, klemmid puhastatud. Kontrollitud sai süütepool, seal on vool olemas. Sai pandud isegi näpp juhtmesse, mis süütepoolist tuleb. Surakat sai, aga kuidagi lahjavõitu tundus olema. Nonii umbes sama palju, kui minu 67-nda aasta jupiter 2-l. Kas võib olla, et süütepool on ikkagi korrast ära, ja ei anna eriti voolu???
Niitäpsustaks siis veits. Sädet ikka pole. Süütepoolis vool olemas. Kõrgepinge juhtmest tuleb voolu vaid siis, kui süüde sisse panna, ning siis, kui kävitamisprotsess lõpetada. Sel-ajal, kui mootor ringi käib, mingit märki kõrgepingejuhtmes elektrist pole. Kas on võimalik, et mingi aju on otsad andnud?tambets kirjutas:Nii lisaks siis veel ühe suure kala. Äkki keegi oskab midai kosta...nagu ennist sai mainitud, sis bmw-nduses väga tugev pole, küll saan aga tehnilstest asjadest aru. Sädet pole. Mitte ühelgi küünlal. Jagajakaan sai maha võetud, klemmid puhastatud. Kontrollitud sai süütepool, seal on vool olemas. Sai pandud isegi näpp juhtmesse, mis süütepoolist tuleb. Surakat sai, aga kuidagi lahjavõitu tundus olema. Nonii umbes sama palju, kui minu 67-nda aasta jupiter 2-l. Kas võib olla, et süütepool on ikkagi korrast ära, ja ei anna eriti voolu???
Ei saanud päris täpselt aru sellest. Näit. paned juhtme massi lähedale ja siis keerad võtmest süüte sisse ja annab surakat? Siis käiad ringi - ei midagi - ja kui järgi jätad siis annab veel ühe suraka?Niitäpsustaks siis veits. Sädet ikka pole. Süütepoolis vool olemas. Kõrgepinge juhtmest tuleb voolu vaid siis, kui süüde sisse panna, ning siis, kui kävitamisprotsess lõpetada. Sel-ajal, kui mootor ringi käib, mingit märki kõrgepingejuhtmes elektrist pole. Kas on võimalik, et mingi aju on otsad andnud?
Kui poolis on madalpinge kogu aeg olemas, siis soovitaks teist süütepooli proovida küll.
Nii väntvõlli andur asub kus? Esimese hooratta juures?priitv8 kirjutas:Enne aju kontrolliksin ikka odavamad asjad, andurid üle.
Sädeme saamiseks on eluliselt tähtis väntvõllianduri töökorras olek. Sinna hulka käib ka korras, sirge hammasvöö.
Mis asi on ja kus asub impulsiandur?
Kus on bensupump?
Kuidas/millega kontrollida andurite korrasolekut?
Tambets, kes tunneb ennast rohkem kodus lihtsa ZAZ-i/GAZ-i/VAZ-i elektrisüsteemi juures...=)
Vändaandur nr 13:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ära tunned jah eesmise rihmaratta leevendi järgi, millel hammasvöö peal.
Seesama ongi impulsiandur
bensupump asub seal, kus ta peakski - paagis:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
Andurit saab kontrollida oommeetriga: 520 +/- 30 oomi peaks olema ja kaugus hammasvööst 1mm!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
Ära tunned jah eesmise rihmaratta leevendi järgi, millel hammasvöö peal.
Seesama ongi impulsiandur
bensupump asub seal, kus ta peakski - paagis:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05
Andurit saab kontrollida oommeetriga: 520 +/- 30 oomi peaks olema ja kaugus hammasvööst 1mm!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nii. Veel ük mure. Nimelt siis mootoriks kuue pütane 3,5. Ja starter nagu ei jõua mootorit ringi vedada, st. pool pööret teeb ära, aga kolme kolbi ei jõua ülemisest surnud seisust hästi ära vedada. On keegi taolise murega kokku puutunud ja milles võib viga olla? Starter sai üle vaadatud, samamoodi ka kere ja mootori vaheline massiühendus. Mis veel?
Kas see auto on sul seisnud kusagil tükkaega või suri lihtsalt ära ( aga paistab rohkem, et seisnud kusagil)?
Korralik ja täis laetud aku peal ikka ?
See vast jah autonoomse toitega signa, mis peaks siis pinge langemisel alla ~9 voldi või nii kisama hakkama ja ka ilma akuta, sest tal oma aku sees. Ja võib karta, et sa ei saagi käima ennem kui see signa sul järel pole ja töökorras, sest võib karta, et see on tehtud vast mingi katkestusega ( kui signa pole järel või alarm peal, siis ei saa pump toidet või süüde katkestatud).
Korralik ja täis laetud aku peal ikka ?
See vast jah autonoomse toitega signa, mis peaks siis pinge langemisel alla ~9 voldi või nii kisama hakkama ja ka ilma akuta, sest tal oma aku sees. Ja võib karta, et sa ei saagi käima ennem kui see signa sul järel pole ja töökorras, sest võib karta, et see on tehtud vast mingi katkestusega ( kui signa pole järel või alarm peal, siis ei saa pump toidet või süüde katkestatud).
-
- Klubiliige - moderaator
- Postitusi: 2460
- Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
- Peamine sõiduk: E70 4.8i
- Asukoht: Tallinn
[quote="Cert85"]
Korralik ja täis laetud aku peal ikka ?
quote]
Ma üldse ei imesta,et sellel mingi minu vana aku peal veel ja see vaevalt korralik on.On seal akul kiri mingi pull... vms,jätsin selle sinna neile.Kui on sama aku siis see vast mingi 3-4 aastat vana kindlasti ja oli probleeme juba väiksema mootoriga auto käivitamisel talvel.
Käisin seda autot kunagi vaatamas ja eelmisel omanikul polnud isegi akut endal ja siis võtsin kaasa enda vana,et saaks proovida kuidas töötab.
Siis oli mootor väga halvas korras ja kaldun arvama et seal midagi tehtud pole ning asi ehk hullem juba nüüd,lugesin kuskilt eelmise omaniku teemast et talvel vesi oli jahutussüsteemis ja midagi külmus lõhki.
Oled sa seda mootorit üldse töötavana näinud ?
Terve see auto oli üldse väga nutuses olukorras aga edu sulle selle korda tegemises,kuigi ise usun et sellest asja ei saa,odavam "uus" osta kui see korralikult korda teha.Liiga palju vigasid oli ja põhja alla ei hakanud vaatamagi
Korralik ja täis laetud aku peal ikka ?
quote]
Ma üldse ei imesta,et sellel mingi minu vana aku peal veel ja see vaevalt korralik on.On seal akul kiri mingi pull... vms,jätsin selle sinna neile.Kui on sama aku siis see vast mingi 3-4 aastat vana kindlasti ja oli probleeme juba väiksema mootoriga auto käivitamisel talvel.
Käisin seda autot kunagi vaatamas ja eelmisel omanikul polnud isegi akut endal ja siis võtsin kaasa enda vana,et saaks proovida kuidas töötab.
Siis oli mootor väga halvas korras ja kaldun arvama et seal midagi tehtud pole ning asi ehk hullem juba nüüd,lugesin kuskilt eelmise omaniku teemast et talvel vesi oli jahutussüsteemis ja midagi külmus lõhki.
Oled sa seda mootorit üldse töötavana näinud ?
Terve see auto oli üldse väga nutuses olukorras aga edu sulle selle korda tegemises,kuigi ise usun et sellest asja ei saa,odavam "uus" osta kui see korralikult korda teha.Liiga palju vigasid oli ja põhja alla ei hakanud vaatamagi
Ma üldse ei imesta,et sellel mingi minu vana aku peal veel ja see vaevalt korralik on.On seal akul kiri mingi pull... vms,jätsin selle sinna neile.Kui on sama aku siis see vast mingi 3-4 aastat vana kindlasti ja oli probleeme juba väiksema mootoriga auto käivitamisel talvel.
Käisin seda autot kunagi vaatamas ja eelmisel omanikul polnud isegi akut endal ja siis võtsin kaasa enda vana,et saaks proovida kuidas töötab.
Siis oli mootor väga halvas korras ja kaldun arvama et seal midagi tehtud pole ning asi ehk hullem juba nüüd,lugesin kuskilt eelmise omaniku teemast et talvel vesi oli jahutussüsteemis ja midagi külmus lõhki.
Oled sa seda mootorit üldse töötavana näinud ?
Terve see auto oli üldse väga nutuses olukorras aga edu sulle selle korda tegemises,kuigi ise usun et sellest asja ei saa,odavam "uus" osta kui see korralikult korda teha.Liiga palju vigasid oli ja põhja alla ei hakanud vaatamagi[/quote]
Peal uus ja korralik aku. Eelmise omaniku jutu järgi oli jah vesi mootoris. Tegelikult polnud mootoris vee haisugi. Sai lastud radikas tühjaks, seal puhas vesi sees. Sai mootorist üli välja lastud, seal polnud ka veest mingit haisugi. Põhi oli täitsa enam-vähem.
Tegelikult oligi plaan see enda 730-ile varuosadeks osta, kuid peale seda, kui sai selgeks, et mootoris vett pole, tekis asja vastu isegi täitsa huvi.
Seda mootorit ma töötavana muidu näinud ise ei ole, kuid kui küünlad maas on, siis mootor käib ringi, isegi täitsa viisakalt.
Kui lõppude-lõpuks ikkagi jagu ei saa, siis võtan sealt ära vidinad, mida mul vaja on, ning ülejäänud läheb varuosadeks müüki.
Kui sina seda vaatamas käisid, kas siis mootor töötas?
Käisin seda autot kunagi vaatamas ja eelmisel omanikul polnud isegi akut endal ja siis võtsin kaasa enda vana,et saaks proovida kuidas töötab.
Siis oli mootor väga halvas korras ja kaldun arvama et seal midagi tehtud pole ning asi ehk hullem juba nüüd,lugesin kuskilt eelmise omaniku teemast et talvel vesi oli jahutussüsteemis ja midagi külmus lõhki.
Oled sa seda mootorit üldse töötavana näinud ?
Terve see auto oli üldse väga nutuses olukorras aga edu sulle selle korda tegemises,kuigi ise usun et sellest asja ei saa,odavam "uus" osta kui see korralikult korda teha.Liiga palju vigasid oli ja põhja alla ei hakanud vaatamagi[/quote]
Peal uus ja korralik aku. Eelmise omaniku jutu järgi oli jah vesi mootoris. Tegelikult polnud mootoris vee haisugi. Sai lastud radikas tühjaks, seal puhas vesi sees. Sai mootorist üli välja lastud, seal polnud ka veest mingit haisugi. Põhi oli täitsa enam-vähem.
Tegelikult oligi plaan see enda 730-ile varuosadeks osta, kuid peale seda, kui sai selgeks, et mootoris vett pole, tekis asja vastu isegi täitsa huvi.
Seda mootorit ma töötavana muidu näinud ise ei ole, kuid kui küünlad maas on, siis mootor käib ringi, isegi täitsa viisakalt.
Kui lõppude-lõpuks ikkagi jagu ei saa, siis võtan sealt ära vidinad, mida mul vaja on, ning ülejäänud läheb varuosadeks müüki.
Kui sina seda vaatamas käisid, kas siis mootor töötas?