K: e32 735 87a automaat. Mis jubinad need on??
K: e32 735 87a automaat. Mis jubinad need on??
Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:
Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'
Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??
Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?
Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'
Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??
Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?
Viimati muutis ametivend, 27.05.2007 13:46 25, muudetud 4 korda kokku.
Re: K: e32 735 87a
ametivend kirjutas:Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:
Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'
Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??
Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?
1.et õlituli põleb kaua- on paar asja: kas madal õlitase või siis väga vana õli. Võib ka muidugi teistest asjadest tingitud, kuid need kaks tüüpilised- ise olen kogenud.
2. lonkab jah tavaliselt t küünlad õlised või bensiiniga koos, valed küünla sees olevad vahed või siis mingi küünlajuhe ei anna kontakti, veel on tüüpiliseks et õhufiltrist kuni sisselaskesse oleksid torud terved ja ka vaakumivoolikud...
3. kondile ei panda tavaliselt rihma peale kuna sees pole freooni ja siis milleks ta võtab mootorist hj(kw) kui tast kasu pole... võib muidugi ka katki olla kuid kaldun arvama et kont peaks olema korras...
Ise oman 730i ja selle ostmisel olid samad sümptomid kuid nendele liitus veel 100 muud viga

- valuvelg
- Huviline
- Postitusi: 427
- Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
- Peamine sõiduk: E23
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui tühikäigul lonkab siis võib veel hooratta viga ka olla!! ja see kaunis kallis! ta peaks tühikäigul kolksuma ka väheke
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K: e32 735 87a
Õlitase oli normis ja õli oli päris puhas!Danil523 kirjutas:ametivend kirjutas:Käisin üht 735 vaatamas ja silma jäid sellised asjad:
Esiteks, käima pannes õlituli põles kauem kui ma näinud olen mingi 4sec, enne kui ära kustus??
On se normaalne??'
Teine asi, tühikäigul mootor lonkas, kas peale küünalde küünlajuhtmete ja jagaja võib mingi asi veel seda põhjustada??
Kolmandax, kondil polnud rihma peal??? Kas võimalik et kondi pump õhtal?
1.et õlituli põleb kaua- on paar asja: kas madal õlitase või siis väga vana õli. Võib ka muidugi teistest asjadest tingitud, kuid need kaks tüüpilised- ise olen kogenud.
2. lonkab jah tavaliselt t küünlad õlised või bensiiniga koos, valed küünla sees olevad vahed või siis mingi küünlajuhe ei anna kontakti, veel on tüüpiliseks et õhufiltrist kuni sisselaskesse oleksid torud terved ja ka vaakumivoolikud...
3. kondile ei panda tavaliselt rihma peale kuna sees pole freooni ja siis milleks ta võtab mootorist hj(kw) kui tast kasu pole... võib muidugi ka katki olla kuid kaldun arvama et kont peaks olema korras...
Ise oman 730i ja selle ostmisel olid samad sümptomid kuid nendele liitus veel 100 muud viga, arvan et kui aint need vead tal siis see suht hea 87 a auto kohta...
Ex neid vigu oli veel aga nood pisivead!
Nu sealt roolivõimu potsku juures oli ka kõik õline, ma küll aru ei sanud kus ta õli välja ajab. Rooli ka kuidagi kange:
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
küünlad ja säde üle kontrollida.ametivend kirjutas:Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast![]()
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Käisin diagnostis, ja viga teada, õhulugeja sees olev temperatuuri andur paneb segast.losto kirjutas:küünlad ja säde üle kontrollida.ametivend kirjutas:Kohapeal käies viskab umbe pena haisu, põhja all leket pole- uurisin, mootori juures ka nagu ei paisat, tundub et viskab rohkem seda sumpast![]()
Oakab keegi öelda mis seda põhjustab?
Nu tühikäik ka muidugi lonkab!
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
see muidu ikka töötas aga vahest ei tahtnud nähtavasti lüliti ühendust anda,lülitiga mittukorda edasi tagasi liigutades hakkas ikka tööle.ametivend kirjutas:Automat kastil S resiim ei tööta, sbidoka blokis ei lähe kas S täht põlema, teised resiimid kõik töötavad.
Kas võib mingi elektroonika viga olla?
Kust vea otsingut alustada??
Esimest pilti vaadates pakuks Mõigu KEK, et autol on veel vana hea "pommiga" hüdrauliline pidurivõimendi (ATE H31)
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mis teisel pildil sinna pistikusse käibpriitv8 kirjutas:Esimest pilti vaadates pakuks Mõigu KEK, et autol on veel vana hea "pommiga" hüdrauliline pidurivõimendi (ATE H31)
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/ ... akdown.htm
http://bmwe32.masscom.net/maxf_website/booster.htm
http://home.insightbb.com/~todd.kenyon/bomb.htm