E38 750iL 99 diagnostika
E38 750iL 99 diagnostika
diagnostika 750iL 99 - mis tüüpi üldse ja kus parim koht on?
sooviks autole diagnostikat teha.
probleemid:
kütust palju võtab ~30 kesksmiselt, ja linnas. aasta tagasi oli ~24, aga siiski ka palju vist.
Maantel aasta tagasi oli midagi 12 või 14 isegi soojalt käies 200km.
Külm mootor tihti loksutab, eriti kui "drive" sees.
Soe motor ka võib natuke loksutada aega ajalt kui seias DRIVE punase foori eest. sama ka külmaga. Krt teab, künlad, või muu jama, või motori klapid (eelmine omanik vahetas üht, aga võib olla ka teised katkised vms)
Elekteriline asi ka mõni kord imestab, näiteks uksed ei avane/ei lukusta, aga harva.
pakrimisandurid ka ei tööta, ei tea mis pärast.
Aga kõige hullem see mis mootira seootud, ja kütusega.
nii siis - UM dianogstika - mingi 1100 eek 24 punkti test.
Aga äkki midagi paremat soovitada on ? sest kuulsin see UM on "väga kõva=hea" asi. Et on kohti kus nii odavmalt, kui ka tehniliselt targemalt teevad!!! mis mu probleemile soovitate?
tänud!
sooviks autole diagnostikat teha.
probleemid:
kütust palju võtab ~30 kesksmiselt, ja linnas. aasta tagasi oli ~24, aga siiski ka palju vist.
Maantel aasta tagasi oli midagi 12 või 14 isegi soojalt käies 200km.
Külm mootor tihti loksutab, eriti kui "drive" sees.
Soe motor ka võib natuke loksutada aega ajalt kui seias DRIVE punase foori eest. sama ka külmaga. Krt teab, künlad, või muu jama, või motori klapid (eelmine omanik vahetas üht, aga võib olla ka teised katkised vms)
Elekteriline asi ka mõni kord imestab, näiteks uksed ei avane/ei lukusta, aga harva.
pakrimisandurid ka ei tööta, ei tea mis pärast.
Aga kõige hullem see mis mootira seootud, ja kütusega.
nii siis - UM dianogstika - mingi 1100 eek 24 punkti test.
Aga äkki midagi paremat soovitada on ? sest kuulsin see UM on "väga kõva=hea" asi. Et on kohti kus nii odavmalt, kui ka tehniliselt targemalt teevad!!! mis mu probleemile soovitate?
tänud!
Viimati muutis ploom, 29.10.2007 14:49 56, muudetud 1 kord kokku.
ei jõudnud lisada:
rohkem huvitatud just selles - et auto korda saaks, mitte et 500 diganotsika elekter + kuu pärast +500 dignaostika mootor +500 dignostika vedrustus jne. Et siis parem korraga 1100 UM ja kõik tehtud. Või kui veelgi paremat soovitada on? Kui UM näiteks ei tee korraliku elektri- ja kütusekulu prboleemide diagnostikat, siis kus?
ehk siis ka mõttekas patrikule või truumule minna? või UM või BOSCH või ?
tänud!
rohkem huvitatud just selles - et auto korda saaks, mitte et 500 diganotsika elekter + kuu pärast +500 dignaostika mootor +500 dignostika vedrustus jne. Et siis parem korraga 1100 UM ja kõik tehtud. Või kui veelgi paremat soovitada on? Kui UM näiteks ei tee korraliku elektri- ja kütusekulu prboleemide diagnostikat, siis kus?

ehk siis ka mõttekas patrikule või truumule minna? või UM või BOSCH või ?
tänud!
ma arvan, et kui sa sellise murega lähed patriku juurde, siis on 50% võimalus, et ta saadab su truumu juurde
kui sa aga lähed boschi' siis on 100% tõenäoline, et sa satud truumu juurde
ja kui sul vahet pole, siis on sul lõppkokkuvõttes valida kas lähed UM'i või truumu juurde 50/50
seega valik on sinu
kui sa aga lähed boschi' siis on 100% tõenäoline, et sa satud truumu juurde
ja kui sul vahet pole, siis on sul lõppkokkuvõttes valida kas lähed UM'i või truumu juurde 50/50
seega valik on sinu
auto on sõbra oma, ta palus aidata, kuna tal pole hetkel võimalust foorumis olla...
1. kas UM 24p test ei sisalda ka mootori diagnostikat?
2. kas patriku või truumu dianostika on millegi poolest parem, kui UM mootori elektro-diagnostika? (näiteks odavam, või konkreetsem, täpsem , laiem vms)
tean küll, et Patrik on väga hea ja kõva mees, Truumus ka head mehed töötavad. aga kuna diganostkades olen loll, siis otsin vastust, kudias otimaalselt seda testi ja auto parandust teha, tänud kõikidele vastajatele!
1. kas UM 24p test ei sisalda ka mootori diagnostikat?
2. kas patriku või truumu dianostika on millegi poolest parem, kui UM mootori elektro-diagnostika? (näiteks odavam, või konkreetsem, täpsem , laiem vms)
tean küll, et Patrik on väga hea ja kõva mees, Truumus ka head mehed töötavad. aga kuna diganostkades olen loll, siis otsin vastust, kudias otimaalselt seda testi ja auto parandust teha, tänud kõikidele vastajatele!
vaata... patrik on rohkem elektrik... aga ma arvan, et kui ma oma väitega väga puusse panin, siis patrik ise tuleb ja kirjutab seda siia ka... ise olen aru saanud sellest, et patrikul on bmw diagnoosimiseks ainult modic 2 või 3 ja noh nii palju kui ta ka omadest kogemustest silma/kõrva järgi diagnoosib... samas truumul on seadmeid rohkem... kindlasti ka kogemust rohkem... vot jään vastuse võlgu kas patrik ise mootori/kyttesüsteemi remondiga tegelebraitR kirjutas:ei tea. siiani pole patrik küll kuhugi saatnud, vaid ise kõik vead lahendanud/lahanud/kõrvaldanud
aga ma tean lihtsalt seda, et kui on mingi asi mida patrik ei tee või ei oska teha siis nad teevad truumuga koostööd ja patrik saadab kliendi truumu juurde kui ta peab seda kohta paremaks antud töö jaoks ja vea leidmise jaoks.
kindlasti on asju millega tegeleb patrik paremini kui truumu ja ka vastupidi.
Lühidalt... kui sa tõesti ei tea mida eelistada, siis mine UMi
mina läheks elektri probleemiga patriku juurde (sest ma tean, et ta sellel alal väga hinnatud) ja diagnoosimiseks ja vigade defekteerimiseks truumu juurde kus ma viimased 2 aastat oma kõikide autodega käinud olen.
kogu se jutt on minu isiklik arvamus ja ei pretendeeri mitte mingisugusele tõele.
millepoolest on patrik või truumu parem? ma toon sulle näite: Käisin mina oma bmw'ga UMis silla kontrollis... öeldi, et kõik on korras... üks sharniir hakkab väsima aga ei midagi hullu... 3 päeva hiljem tekkis võimalus minna oma autoga silla spets Mart Pere juurde ja kus siis hakkas tulema sealt asju mida vaja vahetada... 3 päevaga ei ole võimalik lihtsalt sõites silla pukse nii läbi kulutada, et alates puksidest ja sharniiridest kuni amortideni ära vahetama peab.
samuti võtab UM varuosade eest sellist raha, et kuku pooleks... ja kuigi BMW originaal varuosa on Lemfröderi oma, siis KGKnutsonist saab samad detailid 1,5-3 korda odavamalt... ise ostsin rooliotsad 1400.- mõlemapoole omad kokku... UMi hind oli sellel hetkel mälujärgi 1700 ükspool...
Samas on vidinaid mida ei saa mujalt kui UMist... sellepärast ma jätan endale alati võimaluse minna UMi viimaseks
samuti võtab UM varuosade eest sellist raha, et kuku pooleks... ja kuigi BMW originaal varuosa on Lemfröderi oma, siis KGKnutsonist saab samad detailid 1,5-3 korda odavamalt... ise ostsin rooliotsad 1400.- mõlemapoole omad kokku... UMi hind oli sellel hetkel mälujärgi 1700 ükspool...
Samas on vidinaid mida ei saa mujalt kui UMist... sellepärast ma jätan endale alati võimaluse minna UMi viimaseks
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
jep. mida ei oska, saadan truumu juurde. tema teeb samuti nii.
tema oskab hästi ka vanemaid autosid teha, ka jetronicuid, mina teen ainult neid mis alates 88 ja üles ning suhtlevad üle diagnostikapordi ja ainult bmw-d. samas minu aparaadid lõpevad seal kusagil 2003 juures.
minul on kaks modic3-e, truumul modic2 ja universaalne diagnostikaarvuti. minu juures gaasianalüsaatorit pole, toomasel on.
mina saan programmeerida- airbagid, tulede automaatika,xenon, jne, toomas ei saa. mulle tõepoolest elektritööd on väga lihtsad, eriti kui modicud on kõrval( uuemad autod). mina mootoreid lahti ei võta, toomas ka vist mitte.
kaks täiesti erinevat diagnostikut täiesti erinevate tööriistadega
tema oskab hästi ka vanemaid autosid teha, ka jetronicuid, mina teen ainult neid mis alates 88 ja üles ning suhtlevad üle diagnostikapordi ja ainult bmw-d. samas minu aparaadid lõpevad seal kusagil 2003 juures.
minul on kaks modic3-e, truumul modic2 ja universaalne diagnostikaarvuti. minu juures gaasianalüsaatorit pole, toomasel on.
mina saan programmeerida- airbagid, tulede automaatika,xenon, jne, toomas ei saa. mulle tõepoolest elektritööd on väga lihtsad, eriti kui modicud on kõrval( uuemad autod). mina mootoreid lahti ei võta, toomas ka vist mitte.
kaks täiesti erinevat diagnostikut täiesti erinevate tööriistadega
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
suured tänud vastuste eest, muidu ei teaks üldse mida teha, sest nii sõber kui ka mina - ei jaga nii hästi selles...
üleeile ka üks mees kirjutas msn-ni
et UM teeb ikka mootori diag kah,
seega sõbraga arutasime see kord UM kasuks - et las vaatavad kõike - mootori, vedrustust jne
ja nüüd siis selgus, et suurim sõbra mure on järgmine hull asi:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=47086
üleeile ka üks mees kirjutas msn-ni
et UM teeb ikka mootori diag kah,
seega sõbraga arutasime see kord UM kasuks - et las vaatavad kõike - mootori, vedrustust jne
ja nüüd siis selgus, et suurim sõbra mure on järgmine hull asi:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=47086