1. leht 1-st

E38, 728 1997 summuti, kati mure

Postitatud: 14.12.2007 12:15 16
Postitas vaho
asi selles, et alguses urises kiirendamise ajal, arvasin, et keskmine osa läbi ja vahetasin ära, kuid urin jäi, nüüd on ka külmalt käivitades alguses kerge kolin. Ilmselt hakkavad siiski katid minema, kuigi kaks nädalat tagasi näitas ülevaatusel täielikku korrasolekut. Uurisin siis Laki tn summutiremondist ja nad pakkusid mulle universaali 1 500 krooni tükist. Kuna BMW originaalid on koos resonaatoriga, siis pakkusid veel lisaks resode paigaldust. Küsimus siis, et kas selline aretus võiks ka normaalselt tööle hakata, kas muutub vaikseks, kuidas on vastusurvega?? Kuidas üldse seal paigaldatud katid kestavad. Originaal on kindlasti õige, kuid hind on liig mis liig.

Postitatud: 14.12.2007 12:48 11
Postitas Arti
Universaal katiga on vahest see jama et külma mootoriga hirmsasti plärisevad. See ei pruugi olla kõikidel autodel, aga tihtipeale see nii on.

Postitatud: 05.06.2008 11:56 39
Postitas vaho
no nii, alates auto sügisel ostmisest vaevanud urisemise mure kiirendusel leidis lõpuks lahenduse. Vahetasin probleemi lahendamiseks summuti keskmise poti (UM-uus) ja panin uued vähekasutatud katalüsaatorid, ligi 10 000 krooni kulutatud ja kasu ei miskit. Lahendus peitus lambda andurites, mille vahetuse järel töötab asi nii kui peab. Huvitav oli seejuures, et nende viga ei näidanud ükski diagnoositest, ehk siis nad ilmselt töötasid, aga teatud reziimil mitte nii nagu peaks. Samuti langes loomulikult peale vahetust ka kütusekulu. Nii et kui kellelgi veel sellise mootoriga seitsmesel sama mure on, siis alustada tuleks lambdadest, sest nagu hiljem välja tuli, on summuti enda rike sellisel aastakäigul vähetõenäoline. Paigaldatud sai NGK lambdad, margikohased ja 1 800 krooni tükk. Tegemist titaananduritega, mis mõõdavad erinevalt enamikest teistest sõidukitest takistust mitte ei tooda elektrivoolu.