E38 head ja vead
E38 head ja vead
Nii siis, kuni järgmise nädalani on mul aeg otsustada, kas osta sõbralt E38 740 4.4 V8 210kW 12/1996a
Nimelt see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Värv on nõme, aga äkki tuledega jne annab kuidagi ilusaks teha :/
Tahaks teada, mis on põhiasjad, mis purunevad E38'el?
Põhimõtteliselt peaks E38 vastupidavam olema, kui näiteks E30 või E34, kui normaalselt sõita?
Oleks väga tänulik, kui keegi kirjutaks siia midagi..
Kõik jutud on teretulnud!
Äitäh,
Steven!
Nimelt see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Värv on nõme, aga äkki tuledega jne annab kuidagi ilusaks teha :/
Tahaks teada, mis on põhiasjad, mis purunevad E38'el?
Põhimõtteliselt peaks E38 vastupidavam olema, kui näiteks E30 või E34, kui normaalselt sõita?
Oleks väga tänulik, kui keegi kirjutaks siia midagi..
Kõik jutud on teretulnud!
Äitäh,
Steven!
BMW E28 524td
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
e38 tagasilla suured õõtsad maksavad näiteks 4k tk.
enne ostu tuleks väga põhjalik kontroll teha, midagi õhtale läheb siis arvesta kohe 2-3k väljaminekuga minimaalselt.
Lisaks amordid arvatavasti 2400 eeq tk x2.. mina sain muidugi oma allikalt sebides kõik vajaliku tolmukatega kätte 3400-ga
enne ostu tuleks väga põhjalik kontroll teha, midagi õhtale läheb siis arvesta kohe 2-3k väljaminekuga minimaalselt.
Lisaks amordid arvatavasti 2400 eeq tk x2.. mina sain muidugi oma allikalt sebides kõik vajaliku tolmukatega kätte 3400-ga
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
H4ck kirjutas:Tõusevad siis koguaeg jah...
UMis, või üldse igalpool?
IGAL POOL
kusjuures , ma ostsin veel orig BOGE amordid, aga need kestsid mingi 1.5a aint. vähemalt 1 pool, ei tea kas asi oli sõidustiilis või lihtsalt sattus defektiga amort kätte. Garantii kestis ka aint 1 aasta

BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
no veidike ikka on, minu kirjeldatud kulud võib kõik ühe auto kapsaaeda pista, ja autot on korralikut hoitud.veekaheksa kirjutas:Asi ei ole midagi nii hull kui siin maalitakse. Loomulikult kui raha ei ole, siis pole 7se ostu mõtet ette võtta. Naabrimehest ei pea alati parem olema. Ja Aspensilber-Metallic on täiesti normaalne värv, minuteada kõlbas ka Hr. Bondil seda värvi autoga sõita.
Iseenesest on hetkel kõige mõistlikum üldse e34 üleval pidada, ei ole veel väga haigeid hindu varuosadel. ma rõhutan veel

BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
E34 M5 ülalpidamine vist kõige odavam pole? 
Samuti E38, mis kunagi jõukurite(OK nüüd enam vist mitte) auto oli...patt oleks ju raha neile alles jätta. See on igati loomulik, et hinnad on differentseeritud. Odavauto jupid ei saagi olla samas hinnaklassis, mis esindusautol(ei pruugi alati tähendada, et nende juppide tootmine kallim oleks).

Samuti E38, mis kunagi jõukurite(OK nüüd enam vist mitte) auto oli...patt oleks ju raha neile alles jätta. See on igati loomulik, et hinnad on differentseeritud. Odavauto jupid ei saagi olla samas hinnaklassis, mis esindusautol(ei pruugi alati tähendada, et nende juppide tootmine kallim oleks).
tel. 51 949 859
Mõned spetsiifilised jupid on jah kallid,nagu igal autol.Aga ei midagi hullu.Nt, amort maksab 1800tk-tavaline.Lase UMis 24p kontroll teha,saad autost hea ülevaate ja vaata ise kõik pisividinad salongis ja väljas oma silmaga üle,näpi kõik asjad läbi mis vähegi leiad ja peaksid saama normaalse ülevaate autost....
www.e38.ee foorumis on ka teema nende tüüpvigadest millele tähelepanu pöörata....
EDU auto ostuga
www.e38.ee foorumis on ka teema nende tüüpvigadest millele tähelepanu pöörata....
EDU auto ostuga

E30 320i coupe manu 400NM
mina ei saa ka öelda et lagunek miskit meeletult
70 000 km sõitu ja uus silla rem. on täna käes
tyyp vigadest sai k.kast tehtud ning veepump mis ei olnud miskit yle mõistuse(2500)
rihma pingutus rullikutes saab laagreid vahetada kui viitsid laagrit mõõdu järgi ottsida
mina arvestasin mingi aega tagasi oma teemas(e38 foorumis) et vist koos omade lõbudega oli kuus autole kulunud summa ca: 5000.-
aga põhiline oleks ikka ennem auto ilusti üle vaadata et miskit väga "lõpuni" ei oelks lastud
Edu!
70 000 km sõitu ja uus silla rem. on täna käes
tyyp vigadest sai k.kast tehtud ning veepump mis ei olnud miskit yle mõistuse(2500)
rihma pingutus rullikutes saab laagreid vahetada kui viitsid laagrit mõõdu järgi ottsida
mina arvestasin mingi aega tagasi oma teemas(e38 foorumis) et vist koos omade lõbudega oli kuus autole kulunud summa ca: 5000.-
aga põhiline oleks ikka ennem auto ilusti üle vaadata et miskit väga "lõpuni" ei oelks lastud
Edu!
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Vat sellest postitusest oli väga palju abi. Äitäh!gert83 kirjutas:Mõned spetsiifilised jupid on jah kallid,nagu igal autol.Aga ei midagi hullu.Nt, amort maksab 1800tk-tavaline.Lase UMis 24p kontroll teha,saad autost hea ülevaate ja vaata ise kõik pisividinad salongis ja väljas oma silmaga üle,näpi kõik asjad läbi mis vähegi leiad ja peaksid saama normaalse ülevaate autost....
www.e38.ee foorumis on ka teema nende tüüpvigadest millele tähelepanu pöörata....
EDU auto ostuga
Teistest kah muidu, tänud

Aga äkki keegi räägib sellest 24p kontrollist lähemalt?
Mida kontrollitakse ja palju maksab?
btw, käisin täna proovimas autot, alguses sõidsin ise, vajutasin gaasi põhja ja ei tahnut eriti käike vahetada. Kolmandele või neljandale ei tahtnud minna. Aga manuaalilt läks ilusti edasi...
Sõber(omanik) proovis, siis sai ilusti...
Aga auto on seisnud suht kaua platsil, mingi 9 kuud vms, sõidetud ka pole, küte oli ka suht otsas
Ja osad pikslid ei tööta kellades.
NB!
http://e38.ee/index.php?main=probleemid
"Katalüsaatorid kontrollida (BMW originaalid maksavad 10-25000 krooni universaali saab 2000-4000 eest) 750-l on 2 katalüsaatorit"
Kui gaasi andsin õrnalt, siis sõbrad jäib imestama kust see hääl tuleb ja arvavad et just see Katalüsaator...aga pole muidugi 100% kindel.
BMW E28 524td
24p kontroll hõlmab peaaegu kõike,saad autost hea ülevaate,maksis mingisugune 1400 kr umbes.piksleid saad ise taastada...
Kas tühikäigul klõbiseb midagi põhja all?katid teevad klõbisevat häält kui sõelad sees lahti,käiguvahetusest niipalju et õlivahetus ei teeks paha.kalla bena juurde lase korralikult soojaks käia/sõita ja siis proovi uuesti käikude vahetust,külmalt ei tahagi eriti käike vahetada,hoiab tuure kõrgel,käigud ei tohiks kõva jõnksuga vahetuda ja UMis näeks ära kas mõni kasti veakood sees....
Kas tühikäigul klõbiseb midagi põhja all?katid teevad klõbisevat häält kui sõelad sees lahti,käiguvahetusest niipalju et õlivahetus ei teeks paha.kalla bena juurde lase korralikult soojaks käia/sõita ja siis proovi uuesti käikude vahetust,külmalt ei tahagi eriti käike vahetada,hoiab tuure kõrgel,käigud ei tohiks kõva jõnksuga vahetuda ja UMis näeks ära kas mõni kasti veakood sees....
E30 320i coupe manu 400NM
Tühikäigul...mmm, minu meelest mitte...gert83 kirjutas:24p kontroll hõlmab peaaegu kõike,saad autost hea ülevaate,maksis mingisugune 1400 kr umbes.piksleid saad ise taastada...
Kas tühikäigul klõbiseb midagi põhja all?katid teevad klõbisevat häält kui sõelad sees lahti,käiguvahetusest niipalju et õlivahetus ei teeks paha,käigud ei tohiks kõva jõnksuga vahetuda ja UMis näeks ära kas mõni kasti veakood sees....
Aga jah, kui 1400, siis miks mitte minna UMi

Ei vahetugi kõva jõnksuga, lihtsalt, ei taha automaat käike edasi lükata hästi...
BMW E28 524td
eila käisin ise just tallinna UMis ja vaatasin silmanurgast et kasutatud autodele oli mingi 72p test tehtud. ei tea kas mingi suurem kontroll
UMi tasub minna nii et yttled neile et plaanid auot osta ja siis käsid kõik yle vaadata, muidu tehakse kõik paberi järgi ja miskit olulist võib kahesilma vahele jääda.
nagu juhtus minul, neil kas ei olnud kirjas või ei suvatsenud arvutiga vigu vaadata muidu oleksin k.kasti remi. odavamalt saanud.
UMi tasub minna nii et yttled neile et plaanid auot osta ja siis käsid kõik yle vaadata, muidu tehakse kõik paberi järgi ja miskit olulist võib kahesilma vahele jääda.
nagu juhtus minul, neil kas ei olnud kirjas või ei suvatsenud arvutiga vigu vaadata muidu oleksin k.kasti remi. odavamalt saanud.
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Ei tea miks...AARE530 kirjutas:Kas omanik ütles ka, miks see auto 9 kuud platsil seisnud on? Imelik nats.
Ja nagu veekaheksa ütles- aspensilber on kena värv, ja seda ka minu meelest
Aga autol ei peaks midagi viga olema, niivõrd hea sõber ta ikka on.
Leppisin temaga kokku, et testin seda autot mingi paar nädalat, kui ei meeldi vms, siis annan ära ja kõik.
Aga mäletan seda päeva, kui ta selle saksast tõi...
BMW E28 524td
Saadan E-maili Tartu UM'i ja kysin kas oleks võimalik järgmine reede v laupäev teha "üldine kontroll - auto seisukorra hindamine"
Käin seal ära, kui autol on tõsiselt midagi viga, siis lihtsalt jätan ostmata
Ega mul eriti vahet pole, kas saan selle auto või mitte, kui ei saa ostan E34 uuesti. Aga vaheldust tahaks ikka...
Käin seal ära, kui autol on tõsiselt midagi viga, siis lihtsalt jätan ostmata

Ega mul eriti vahet pole, kas saan selle auto või mitte, kui ei saa ostan E34 uuesti. Aga vaheldust tahaks ikka...
BMW E28 524td
No ma arvan, et ta seisab paljuski tänu oma hinnale seal. Värvil pole tõesti midagi häda ju. Ja need tulekesed juurde, ei sobi sellele autole mitte. Müüja poolt eelnevalt soojendatud auto viitab müüja hirmule käivitumisele ja muude anomaaliatele. Sellised asjad teevad isiklikult mind ettevaatlikuks.
E 39 535 1997.a.
Äkki seletad selle kuidagi teisti lahti?kollerimees kirjutas:No ma arvan, et ta seisab paljuski tänu oma hinnale seal. Värvil pole tõesti midagi häda ju. Ja need tulekesed juurde, ei sobi sellele autole mitte. Müüja poolt eelnevalt soojendatud auto viitab müüja hirmule käivitumisele ja muude anomaaliatele. Sellised asjad teevad isiklikult mind ettevaatlikuks.

BMW E28 524td
Tuttav hakkasid mingit moraali mulle pidama, et ise tead mis teed plapla.
Et küttekulu on liiga suur jne jne ja kunagi ei või teada, mis selle autoga tehtud on ja et hind on ikka natuke kallis..
See hind on jah võibolla liiga suur, aga äkki annab muuta.
Palju ta siis linnas sajale võtab?
Et küttekulu on liiga suur jne jne ja kunagi ei või teada, mis selle autoga tehtud on ja et hind on ikka natuke kallis..
See hind on jah võibolla liiga suur, aga äkki annab muuta.
Palju ta siis linnas sajale võtab?
BMW E28 524td
4.4 jep...
no kui 16, siis pole hullu. Ja Soomes on suured teed kah, peaks veel vähem võtma, võrreldes Tartuga.
Aga reedel kell 15:00 lähen Tallinna UMi autot kontrollima. 1437eeku ja vaadatakse auto põhjalikult läbi, ei tea kas mootori diagnostika on ka samas?
Aga auto läbisõit on 230 000km, hooldusraamatud ja kõik on olemas..
Eks näis mis UM näitab nv.
no kui 16, siis pole hullu. Ja Soomes on suured teed kah, peaks veel vähem võtma, võrreldes Tartuga.
Aga reedel kell 15:00 lähen Tallinna UMi autot kontrollima. 1437eeku ja vaadatakse auto põhjalikult läbi, ei tea kas mootori diagnostika on ka samas?
Aga auto läbisõit on 230 000km, hooldusraamatud ja kõik on olemas..
Eks näis mis UM näitab nv.
BMW E28 524td