1. leht 1-st
Küsimused E32 kohta ning mured
Postitatud: 13.07.2008 18:11 27
Postitas raivo98
Sai ostetud omale mõned päevad tagasi E32 750i 92a. Sellist masinat pole enne olnd ja tekkisid mõningad küsimused.
Kui kiiresti see throttle süstem peab reageerima? Minul on ikka väga uimane. Kui vajutada pedaal põhja siis umbes 1,5 sekundi pärast lööb lõõrid lahti alles.
Kui palju peaks see masin benna neelama? Minul trassi peal on kusagil 14 l/100km.
Mis pesadega on xeneonid lähitulede sees? Mul pirnid läbi ja oleks vaja sinna midad leiutada. Et kas originaal traffode järele saab panna nt. universaalsete xeneonide pirnid ilma, et midad ringi ehitada.
Postitatud: 13.07.2008 20:22 10
Postitas eero
Segusiibrid vajavad enamikel puhastamist. Sellest ilmselt ka seeviive, et nad lihtsalt ei liigu nagu peaks.
14l/100km trassil on liiga palju. Diagnost kui ta midagi nätab, siis lambdade korrasolu näitab vähemalt.
Orig. xenonid ees? See on päris haruldane lisa igatahes ja soovin õnne kui tõesti orign. on. Pirnide osas kahjuks ei tea midagi arvata.
Kui ise kallale ei taha/mõista minna, siis V12 peale peaksid siin foorumikasutajad trionic ja iisak mihklid olema. Usun, et paneksivad käima nagu vaja.
Edu!
Postitatud: 13.07.2008 20:26 35
Postitas raivo98
Aga mis seda bensu kulu põhjustada võib. Et millest alustada ja millega lõpetada.
Xeneonid on originaalid. BOSCH on tootjaks.
Postitatud: 13.07.2008 20:34 58
Postitas eero
Õhufiltreid oled kindlasti juba kontrollinud. Kui need täis siis kah kulu kõrge.
Lambdade vihje käib ka samasse teemasse.
Postitatud: 13.07.2008 20:42 56
Postitas raivo98
õhu filtrid ostsin uued. ju siis kontrollib lambdad ka ää. Aga jagajate kaaned, rootorid, küünla juhtmed, küünlad.
Postitatud: 13.07.2008 22:23 37
Postitas Ergo750
Kui trassil sõites uhkelt möödasõite sooritada ja tihti kick-lülitit rakendada,siis pole see kulu ka mingi ime

Püsikaga 90-100 ga sõites,peaks tõesti kulu 11 kanti jääma.
Ja uimasuse üle pole midagi imestada, minu arvates saabki selle auto jõudu tunda,kui mingi hoog juba sees...alates 50 km/h näiteks.
Kohalt startides hakkab endal ka vahel häbi

Postitatud: 13.07.2008 23:03 14
Postitas raivo98
selge, jälle natuke targem.
aga keegi võiks rääkida mis pesadega need xeneoni elemendid ees on. ja kas sinna asemele saaks panna ilma, et midad ringi teha, nn. universiaal xeneonid. Et kas elementide voldid-amprid-sagedused on samad
Postitatud: 13.07.2008 23:55 02
Postitas priitv8
Need on D1 Xenon pirnid, mida enam ei toodeta. NB! mitte segamini ajada praeguste D1S/D1R lampidega, millel on kõrgepingetrafo küljes!
Nood D1-d on kõige esimesed (mõnel pool nimetati ka eelseeria latrnateks) tööstuslikud seeria-ksenoonlaternad. Tol ajal usuti, et need kestavad sama kaua, kui auto ja eraldi pirni vahetamist ette ei olnud nähtud. Vajadusel vahetati terve latern! PS Hella omi saab veel varuosasüsteemist isegi tellida, üks pool maksab 700EUR.
Boschi latern käib õnneks üsna lihtsalt lahti ja saab praegused D2S-d asemele panna. D2 Pistiku asemel tuleb D1 juhtmeid-pistikuid kasutada.
Postitatud: 14.07.2008 00:16 04
Postitas raivo98
Olen ikka loll ma, mitte midad erilist aru ei saand. Seda ma tean, et hella omasid on saada mingi 16k juppina. Ning seda ma vaatasin, et boschi omad lagunevad. Aga sain ma siis õieti aru, et tavalised halogeenid st. h1 või siis h7 ei lähe samasse pessa. Juhtmed ma tean, et tuleb vedada uued aga kas need sinna auku istuvad.
Postitatud: 14.07.2008 09:37 42
Postitas eero
Mina sain lühidalt nii aru, et saad oma laternatesse panna D2S xenon pirnid, mida praegu kaubandusest saada on ja midagi ringi tegema ei pea.
Kuressaares näiteks Autex üks kõvemaid elektrimüüjaid ja tegijaid kust pirnid saama peaks. Küll nad aru saavad kui D2S ütled

Postitatud: 14.07.2008 10:55 15
Postitas raivo98
Aga kas need D2S pirnid sobivad ka siis traffodega mis mul tehase poolt peal. Palju need pirnid muidu maksavad. Ma ise asun Saaremaal ja meil siin vist pole Autex`i. Ja ühes poes ma käisin ja seal öeldi mul hinnaks 16k tükist.
Postitatud: 14.07.2008 11:28 07
Postitas eero
raivo98 kirjutas:Aga kas need D2S pirnid sobivad ka siis traffodega mis mul tehase poolt peal. Palju need pirnid muidu maksavad. Ma ise asun Saaremaal ja meil siin vist pole Autex`i. Ja ühes poes ma käisin ja seal öeldi mul hinnaks 16k tükist.
Saare Autex justnimelt Kuressaares ongi

Sellepärast seda sulle pakungi. Tallinna mnt. 21. tel. 45 33 911
Pirni hind peaks jääma 1K ringi, võib-olla vähem, võib-olla rohkem.
Postitatud: 14.07.2008 11:34 39
Postitas raivo98
Minu viga! Mina ise pole kuulnutki sellest veel aga lähen kaen üle selle koha.
Postitatud: 14.07.2008 17:34 08
Postitas priitv8
Jep, kuna latern on juba ksenoon, siis ei ole mõtet sinna halogeenpirni panna. Niisama lihtsalt õnneks ei saa ka.
D2S pirn sobib sellesse laternasse ilusti, olemasolev kõrgepingeosa sobib ka. Ainus probleem on selles, et sokli tagaosa erineb D2S-l tollest D1-st, mida seal laternas kasutati. Tollel on juhtmetega küljes kaks pistikut.
Praegusel on ühendus juba sokli küljes.
Leidsin pildi ka, siit saad aru, milles probleem. NB! paremal on D1 pirn, aga kuna see on võetud Hella tulest, siis Hella lõikas juba tehases D1 tagant pistikud ära ja jootis juhtmed otse trükkplaati!

Tuleb need juhtmed/pistikud D1 küljest lahti lõigata ja D2S külge joota, siis on OK.
Kahtlustan, et D2S-i pistik ise enam sinna korpuse sisse ei mahu.
Nagu Sa tead, siis D2S pirn näeb välja selline:

ja tema pistik selline (kui see punane osa mahuks laterna taga oleva plekk-kopsiku sisse, oleks asi päris lihtne!):

PS Siin on näha D1 asendus D2S-dega Hella tule näitel. Boschi tuli käib sellest oluliselt lihtsamalt lahti/kokku. Muus osas on põhimõte sama.
http://www.szobries.de/bmw/db71.html
PPS Sinu latern näeb autost eemaldatuna välja selline:
http://www.zylinderkopfcenter.de/XENG.HTM
Postitatud: 14.07.2008 18:17 10
Postitas raivo98
vot nüüd ma sain ka siis lõpuks aru, tänud. nüüd tuleb lihtsalt poodi minna
