BMW 735 87/88a - kommentaarid
BMW 735 87/88a - kommentaarid
Plaanis siis igapäevaseks sõiduks üks bmw jälle soetada:), seekord pilk rohkem viieste ja seitsmeste peal. Kuna seitsmestega enne suurt kokkupuudet peale mõne üksiku korra, kui sõitnud olen, pole, siis ootaks kõigi asjalikke kommentaare, mis on antud auto head ja vead jne. Varuosade kallidusest ja bensiinikulust olen juba teadlik...Eerik juba veidi on selgitustööd teinud, mis veel?:)
Auto, millel praegu silm peal, on järgmine: [URL]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=27658[/URL]
Nädalavahetusel üritan Tartus ära käia ja oma silmaga üle vaadata, eks siis näeb täpsemalt, pildilt kõik kena:P
Auto, millel praegu silm peal, on järgmine: [URL]http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=27658[/URL]
Nädalavahetusel üritan Tartus ära käia ja oma silmaga üle vaadata, eks siis näeb täpsemalt, pildilt kõik kena:P
Nuuh ma nagu 7'se omanik viskan siis ka yhtteist
- Räägin ka avalikult, krt teab ehk keegi tahab ka midagi kuulda
Alustame veerikust
veermiku jupid osad sama kallid kui 5'sel ja konstruktsiooniline vahe minimaalne. Esi silla nõrkusest vist teavad bemmimehed kõik seega pole mõtet juttu puhuda.
7'se vedrustus on way pehmem ja stabikad ka way pehmeMadis K seega kurvi läbida yyratul kiirusel pole siiki mõtet hakkab kallutama. Aga kohe kõvasti parem kui mersul, 7'sel siiski leitud selline hea kompromis kuldne keskpaik.
Mootor ja just see R6 on eriti SIMPLE seega ka jupid odavaMadis K kui 5'se M50'st, pea tihend, nookurid, nukkvõll jne
Seega poolsynt õli läheb sinna ideaalselt pole mõtet kallata täisynti sisse, M30 mootor kannatab rohkem ylekuumenemist ja pidi yldse kudagi vastupidavam olema kui M20. Tyypiline on konditsioneeri ja salongi soojenduse probleemid. Yldiselt probleemid kergesti kõrvaldatavad. Sõidumugavust situb siiki see Manuaal kast aga see maitse asi.
Kere detailid on kallid, klaasid samuti 2X hinnavahe võrreldes E34'ga.
Ytleme nii et selline 7'ne pole teps mitte kulukam kui 5'ne oma hoolduses.
Ma ei oska suurt lisaa eriti, õnnex mul ta pole nii lagunenud et ma kiruxin teda taga. Aasta kulutused mil see auto mu kätte sai ei olegi 10000.- eeku va auto vargust.
Mina väga rahul, müüa ka ei taha, kui just hääd hinda ei pakuta
Sry jutt oli ypris pealiskaudne, aga chef ma arvan sa ise tehniliselt piisavalt haritud seega tead ka enamvähem bemmide tyypvigasi.

Alustame veerikust

7'se vedrustus on way pehmem ja stabikad ka way pehmeMadis K seega kurvi läbida yyratul kiirusel pole siiki mõtet hakkab kallutama. Aga kohe kõvasti parem kui mersul, 7'sel siiski leitud selline hea kompromis kuldne keskpaik.
Mootor ja just see R6 on eriti SIMPLE seega ka jupid odavaMadis K kui 5'se M50'st, pea tihend, nookurid, nukkvõll jne
Seega poolsynt õli läheb sinna ideaalselt pole mõtet kallata täisynti sisse, M30 mootor kannatab rohkem ylekuumenemist ja pidi yldse kudagi vastupidavam olema kui M20. Tyypiline on konditsioneeri ja salongi soojenduse probleemid. Yldiselt probleemid kergesti kõrvaldatavad. Sõidumugavust situb siiki see Manuaal kast aga see maitse asi.
Kere detailid on kallid, klaasid samuti 2X hinnavahe võrreldes E34'ga.
Ytleme nii et selline 7'ne pole teps mitte kulukam kui 5'ne oma hoolduses.
Ma ei oska suurt lisaa eriti, õnnex mul ta pole nii lagunenud et ma kiruxin teda taga. Aasta kulutused mil see auto mu kätte sai ei olegi 10000.- eeku va auto vargust.
Mina väga rahul, müüa ka ei taha, kui just hääd hinda ei pakuta

Sry jutt oli ypris pealiskaudne, aga chef ma arvan sa ise tehniliselt piisavalt haritud seega tead ka enamvähem bemmide tyypvigasi.
Ise olin 730 omanik 2 aastat ja autoga päris rahul, kuigi ostsin raipe. Manuaalkast on minu arust suur+ kuna küttekulus ja sõidurõõmus võidad sellega kõvasti. Nagu eelpool mainitud on salongisoojendus ja esisild probleemsed asjad, samas on 7-se kere ikka kordades parem kui 5-se oma kuna laiem, sealt ka pareMadis K sõiduoMadis Kused tavaliikluses. 7-se kere EI ROOSTETA MITTE KUNAGI, kui just laksu pole saanud.Üldkokkuvõttes: väga hea igapäevaliikur ja ka kiiresti saab sõita kui vaja.
Manuaal peaks vähem kütet võtma kui automaat ja peab rohkem vastu ka. Mitmeid kordi on kuulda olnud kuida automaatide hammasrattad mingi ime pärast tahavad autost mõõda sõita 
Muidu paistab päris kobe pill, ise eeldaks 5l mootoriga kui on 7. seeria aga see rohkem isiklik arvamus. Aga kas sellel nagu konditsioneeri polegi?

Muidu paistab päris kobe pill, ise eeldaks 5l mootoriga kui on 7. seeria aga see rohkem isiklik arvamus. Aga kas sellel nagu konditsioneeri polegi?
5l mootori puhul võib tavaline hooldus ka rahakotile ränga paugu panna, nagu olen aru saanud. Ja küttekulu läheb minu jaoks juba natuke liiga kõrgustesse:)
Antud mudelil konditsioneeri ei ole jah, väideti, et kunagi oli seda autot ostes kaks varianti, kas on luugiga ja kondita või kondiga ja luugita, et mõlemaid korraga ei saanud. Samas Martti lükkas selle väite ümber, krt teab, vast sai siis ikka mõlemaid korraga ka.
Antud mudelil konditsioneeri ei ole jah, väideti, et kunagi oli seda autot ostes kaks varianti, kas on luugiga ja kondita või kondiga ja luugita, et mõlemaid korraga ei saanud. Samas Martti lükkas selle väite ümber, krt teab, vast sai siis ikka mõlemaid korraga ka.
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
5l mootori puhul võib tavaline hooldus ka rahakotile ränga paugu panna, nagu olen aru saanud. Ja küttekulu läheb minu jaoks juba natuke liiga kõrgustesse:)
Antud mudelil konditsioneeri ei ole jah, väideti, et kunagi oli seda autot ostes kaks varianti, kas on luugiga ja kondita või kondiga ja luugita, et mõlemaid korraga ei saanud. Samas Martti lükkas selle väite ümber, krt teab, vast sai siis ikka mõlemaid korraga ka. [/quote]
V12 puhul on jah see häda, et korralises
hoolduses on kõiki juppe topelt -12 küünalt,
2 õhufiltrit, 2 kütusefiltrit. Tegelt on omapärane
see, et mootor koosneb tegelikult kahest M20B25-st,
kummalgi silindrireal on eraldi süütesüsteem, eraldi
kompuuter, eraldi pritse, eraldi õhumõõtja ning
isegi eraldi bensiinipump.
5l mootori puhul võib tavaline hooldus ka rahakotile ränga paugu panna, nagu olen aru saanud. Ja küttekulu läheb minu jaoks juba natuke liiga kõrgustesse:)
Antud mudelil konditsioneeri ei ole jah, väideti, et kunagi oli seda autot ostes kaks varianti, kas on luugiga ja kondita või kondiga ja luugita, et mõlemaid korraga ei saanud. Samas Martti lükkas selle väite ümber, krt teab, vast sai siis ikka mõlemaid korraga ka. [/quote]
V12 puhul on jah see häda, et korralises
hoolduses on kõiki juppe topelt -12 küünalt,
2 õhufiltrit, 2 kütusefiltrit. Tegelt on omapärane
see, et mootor koosneb tegelikult kahest M20B25-st,
kummalgi silindrireal on eraldi süütesüsteem, eraldi
kompuuter, eraldi pritse, eraldi õhumõõtja ning
isegi eraldi bensiinipump.
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Tänud kommentaaride eest, enam-vähem hakkab looma ja sedapuhku kaldub otsus siiski ühe 750-i poole, vaatab, vaja veel asjad paika panna ja kui asja saab, eks siis hakkan nutulaulu laulma juppide hindade kohta:D [/quote]
Kui auto number on 750 ..., must 750iL, siis
see jäta ostmata:D Mul lendasid sellel isendil
4a tagasi kepsud välja ja uus ostja aretas sinna
mitmest mingi mootori kokku:D
Tänud kommentaaride eest, enam-vähem hakkab looma ja sedapuhku kaldub otsus siiski ühe 750-i poole, vaatab, vaja veel asjad paika panna ja kui asja saab, eks siis hakkan nutulaulu laulma juppide hindade kohta:D [/quote]
Kui auto number on 750 ..., must 750iL, siis
see jäta ostmata:D Mul lendasid sellel isendil
4a tagasi kepsud välja ja uus ostja aretas sinna
mitmest mingi mootori kokku:D
Antud 735 näeb jah pildilt päris kena välja, aga inimene, kes vaatamas käis, kommenteeris, et läbisõit on kindlasti rohkemat, sisu rohkem kulunud, kui antud kilomeetrid lubaksid, mootor töötab ebaühtlaselt jne jne. Nii et ostjate ligimeelitamiseks on kõvasti välimust tehtud, aga auto täpselt seda raha ka väärt, nii et ei midagi megahead ja soodsat.
Saksast toomise peale ei mõtle, kuna esiteks pole aega sellega jännata (saksa sõita jne) ja teiseks arvan, et vist leidsin siitmailt ka selle sobiva, ehk siis see 750:)
Saksast toomise peale ei mõtle, kuna esiteks pole aega sellega jännata (saksa sõita jne) ja teiseks arvan, et vist leidsin siitmailt ka selle sobiva, ehk siis see 750:)
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Antud 735 näeb jah pildilt päris kena välja, aga inimene, kes vaatamas käis, kommenteeris, et läbisõit on kindlasti rohkemat, sisu rohkem kulunud, kui antud kilomeetrid lubaksid, mootor töötab ebaühtlaselt jne jne. Nii et ostjate ligimeelitamiseks on kõvasti välimust tehtud, aga auto täpselt seda raha ka väärt, nii et ei midagi megahead ja soodsat.
Saksast toomise peale ei mõtle, kuna esiteks pole aega sellega jännata (saksa sõita jne) ja teiseks arvan, et vist leidsin siitmailt ka selle sobiva, ehk siis see 750:) [/quote]
krt kahju küll, see 735 hakkas juba mindki huvitama...
Antud 735 näeb jah pildilt päris kena välja, aga inimene, kes vaatamas käis, kommenteeris, et läbisõit on kindlasti rohkemat, sisu rohkem kulunud, kui antud kilomeetrid lubaksid, mootor töötab ebaühtlaselt jne jne. Nii et ostjate ligimeelitamiseks on kõvasti välimust tehtud, aga auto täpselt seda raha ka väärt, nii et ei midagi megahead ja soodsat.
Saksast toomise peale ei mõtle, kuna esiteks pole aega sellega jännata (saksa sõita jne) ja teiseks arvan, et vist leidsin siitmailt ka selle sobiva, ehk siis see 750:) [/quote]
krt kahju küll, see 735 hakkas juba mindki huvitama...
