1. leht 1-st
Re: K: Käigukasti kohta.
Postitatud: 06.12.2008 00:41 44
Postitas seppa
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 07.02.2011 16:04 06
Postitas seppa
Vana teema ,oluline jutt kadunud .Aga leidsin siis infot :
M for driving conditions in which the selected gear is to be retained.in other words ,the selected gear is also used for pulling away and accelerating. in this program,only 3rd gear is used in position D.on inclines or when towing a trailer,for example,it is beneficial to drive in selector level position 1 or 2,in wintery conditions on icy roads ,position 3 is recommended for puling away smoothly with no gear shifts.
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 10.02.2011 04:46 39
Postitas Cert85
Alles juttu lugedes sain aru, et jutt on vanematüübi nö manual seadest automaat käigukastil.
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 10.02.2011 07:48 19
Postitas seppa
Vanemat tüüpi kast ,millel S,E ja helbeke .Mõndadel helbekese asemel M.
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 10.02.2011 11:29 44
Postitas markus87
Siis ikkagi abiks haagise vedamisel
Mul oli see "M" ja oli ka tehase konks.
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 10.02.2011 13:34 33
Postitas fiziks
mina olen kirjandusest lugenud, et see lumereziim ei tee muud midagi kui lülitab tsüklist ära 1'se käigu (või oli lausa esimesed 2 käiku?), et talvel kohalt minnes oleks vähem torque'i ja ratast liiga lihtsalt ringi ei tõmbaks.
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 10.02.2011 20:01 43
Postitas Cert85
Mäletamisega on sedasi, et kui on "Helbeke" ja valits "D", siis auto stardib 2`se käiguga. Kui valits tõmmata "2" või"3", siis käigukast ka hoiab seda käiku sees pidevalt.
Kahjuks ei mäleta, kas ka "M"`l ja "helbekesel" peale visuaalse märgi ka mingit erinevust omavahel on.
Re: K: Käigukasti kohta.M-tähendus.
Postitatud: 11.02.2011 01:10 12
Postitas fiziks
kui valits tõmmata 2 või 3 peale siis vastavalt 2 või 3 on suurim käik kuhumaani kast üles vahetab. D peal laseb lõpuni, viimase käiguni.