E24 kütte probleem
E24 kütte probleem
Autoks 85a. E24. Kütmisega on selline jama, et see reguleerimisnupp, mis salongis on, suurt midagi ei reguleeri. Kui on keeratud külma peale, tuleb külma, kui natukenegi soojemaks keerata, tuleb maksimaalne soe. Teine ja palju hullem probleem on see, et kiire ühtlase sõidu peal sooja enam ei tule. See ei ole praeguste ilmadega üldse vahva ja kahe tunni pärast hakkan ma Tartusse sõitma. Radikas lekib ja jahutusvedeliku tase on selle pärast päris mitu korda korralikult kõikkunud. Vedeliku taseme tuluke põleb, kalla paaki kui palju tahad. Ilmselt õhk kusagil sees. Kas on mingi kiire võimalus see õhk sealt välja saada? Praegu lähen kallan mingit löga sisse, et leke kinni mätsida, eks radikas tuleb nagunii varsti välja vahetada. Tore oleks kui ei peaks autos jopega sõitma. Mootor muidu M30 3,5. Natuke otsisin ka foorumist, aga selle mootori kohta midagi kasulikku ei leidnud.
Re: E24 kütte probleem
See, et tuli põleb pole õhu viga. Paisupaagis olev andur on lihtsalt otsad andnud ja tuleb vahetada.tp kirjutas: Vedeliku taseme tuluke põleb, kalla paaki kui palju tahad. Ilmselt õhk kusagil sees. Kas on mingi kiire võimalus see õhk sealt välja saada?
Kui vähegi kannatab, siis ära vala. Võib ka mõned vajalikud augud täis mätsida.Praegu lähen kallan mingit löga sisse, et leke kinni mätsida, eks radikas tuleb nagunii varsti välja vahetada.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Kontrolli kas juhipool roolialuse konsooli all (küljes) olev andur on ühenduses voolikuga sisselaske kollektorisse ja pistik ka ikka ühenduses. Hõrendusega imetakse läbi anduri salongi õhku, mõõtes sellega salongi temp. Kui leiad anduri,näed seal küljes peenikest toru. Mootori töötades võta toru anduri küljest lahti ja proovi õrnalt näppu toru vastu ära tunnetada kas imeb õhukest sealt.
Siis võid ka teist andurit proovida. Kontrolli ja kommenteeri....
Siis võid ka teist andurit proovida. Kontrolli ja kommenteeri....
Mul on kogemused mitme klapiga ja kõigil on 1 suur viga, klapi sulgedes peaks tihend sulgema, kuid on vanadusest rabenenud ja laseb läbi, jube on ka see, kui väljas on 25c sooja ja klapist immitseb kuuma läbi. Klapi remontkomplekt oli nii kallis, et autot on odavam vahetada. Ise sain asja korda tehes ise tihendi paksust kummitihendist.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21