F13
F13
Hei foorumlased! Sai üle 10´ne aasta endale taaskord sõiduk soetatud ja selleks siis 640i coupe. Lasen tal kohe kõik vedelikud ära vahetada, kuna masin tuli soojalt maalt ja juba oligi probleem salongi soojendamisega. Kuid tekkis vastakaid arvamusi õli vahetuse kohta käigukastis, tehas ei näe ette et seda peaks vahetama hoolduste käigus, ehk siis nö eluaegne õli sees, sõidukil 238 000 km kellal ja vaevalt seda siis vahetatud on (vähemalt ma hetkel ei ole liiga pingsalt hooldusraamatut vaadanud, et milline see kastike seal peaks olema, mis sellist vahetust näitaks ja linnuke sees oleks). Ühed arvavad, et tuleks ikka ära vahetada ja teised, et kui tõrkeid ei esine, siis ära parem puuduta. Probleem on ka ukseklaasiga, nimelt kui lased täitsa alla ja tahad ühe korraga ta uuesti kinni saada, siis tekib poole peal tõrge ja klaas läheb uuesti alla. Tõksutades saab akna kenasti kinni, kas võib olla miski lihtne viga lülitis?
Suured tänud info eest ja kommentaare paluks kogemuste põhjal.
MH
Suured tänud info eest ja kommentaare paluks kogemuste põhjal.
MH
Re: F13
Kastiõli tasub ikka vahetada.
Klaasi puhul on variante kaks - siini määrded on ära kuivanud või klaasi on valesti reguleeritud.
Klaasi puhul on variante kaks - siini määrded on ära kuivanud või klaasi on valesti reguleeritud.
Buumer Auto / 56826000
- A.Karro
- Klubiliige
- Postitusi: 294
- Liitunud: 24.10.2014 17:05 39
- Peamine sõiduk: BMW 735i
- Telefon: 53413027
- Asukoht: Jõgevamaa, Mustvee vald, Piilsi küla, Karusoo-Joosepi
- Kontakt:
Re: F13
Uus õli a filter ikka kastile. Dünaamiliselt pole vaja loputada ning tavaline õlivahetus hea küll. See eluaeg ongi 300tuh km ja siis aeg kasti remondi jaoks. ZF näeb ette iga 80-120tuh km õlivahetuse. Meie kliimas pigem siiski iga 80 oleks ok.
Automaatkastide remont Jõgevamaal.
Re: F13
ei usu neid eluaegseid õlisid, lasin pesu ära teha ja uus põhi filtriga külge.
-
- Huviline
- Postitusi: 375
- Liitunud: 17.04.2005 10:18 21
- Peamine sõiduk: Bmw 650i xDrive Coupe M-Sportpakett/Individual
- Asukoht: Tartu/Viimsi/München
Re: F13
Tere
Endal sama küsimus, kas teha dünaamiline või tavaline (autoks 650i xDrive Coupe 2012a.)?
Endal sama küsimus, kas teha dünaamiline või tavaline (autoks 650i xDrive Coupe 2012a.)?
320d-320xd-330d-330dA-330xd-330xdA-530iA-530d-530dA-530xdA-535dA-540iA-650ixDrive-745iA-X3sdA-X5dA,A4Q,S4,S5,A6Q,A6Allroad,A8LQ,RS6:)))
Re: F13
Tere
BMW, ütleb et käigukastil pole vaja õli vahetada. Samas räägitakse, et käigukasti tootja ise soovitab mingi 50k? pealt juba õli vahetada. Kui on kaasaegne käigukast ja ilmselgeid probleeme ei esine käikude vahetamisel, siis ilmselt pole vaja dünaamilist teha, võib lihtsalt vahetada õli ära ja sellest juba piisab.
Ma ei saagi aru miks dünaamilist ei soovitata teha, pidavat kastis kõik selle sita käima tõmbama ja siis edaspidi kahjulikum?
Samas kui mitte dünaamilise puhul jääb sinna kasti veel päris palju sisse, siis mis mõte sellel üldse on?
Nii palju küsimuse,pole spets..
BMW, ütleb et käigukastil pole vaja õli vahetada. Samas räägitakse, et käigukasti tootja ise soovitab mingi 50k? pealt juba õli vahetada. Kui on kaasaegne käigukast ja ilmselgeid probleeme ei esine käikude vahetamisel, siis ilmselt pole vaja dünaamilist teha, võib lihtsalt vahetada õli ära ja sellest juba piisab.
Ma ei saagi aru miks dünaamilist ei soovitata teha, pidavat kastis kõik selle sita käima tõmbama ja siis edaspidi kahjulikum?
Samas kui mitte dünaamilise puhul jääb sinna kasti veel päris palju sisse, siis mis mõte sellel üldse on?

Re: F13
Vaheta õli nagu õli ikka vahetatakse. Ei ole vaja mingit dünaamilist. Kastitootjad ise ei propageeri sellist lahendust ja seega on üpris arusaamatu selle viimase aja populaarsus.
Ja ei ole asi selles, et see kuidagi halvem oleks vaid lihtsalt ebavajalik.
Ja ei ole asi selles, et see kuidagi halvem oleks vaid lihtsalt ebavajalik.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: F13
Dünaamilise eelis ju selles, et kogu õlimaht süsteemis vahetatakse välja värske vastu. Täitsa puhtaks ei saa väidetavalt ka dünaamilisega. Osa kulumisjääke ei tule mehhatroonika kanalitest välja nii kiiresti.
Kui on väga must tökat sees, siis soovitaks enne õlivahetust kasti adaptsioone kontrollida. Kui mõni neist juba väga paigast ära, tasuks mõelda õlivahetuse asemel mehhatroonika(või lausa kasti) remondi peale. Uue õliga pikendatakse piinasid, kuna kulunud klappide pesasid mehhatroonikas(madalam juhtsurve) ja seetõttu kulunud friktsioone kasti siduripakkidel see ju ei taasta.
Kui on väga must tökat sees, siis soovitaks enne õlivahetust kasti adaptsioone kontrollida. Kui mõni neist juba väga paigast ära, tasuks mõelda õlivahetuse asemel mehhatroonika(või lausa kasti) remondi peale. Uue õliga pikendatakse piinasid, kuna kulunud klappide pesasid mehhatroonikas(madalam juhtsurve) ja seetõttu kulunud friktsioone kasti siduripakkidel see ju ei taasta.
tel. 51 949 859
Re: F13
Hei, arvelt vaatasin ja sellised read leian käimakasti kohta: Käigukasti hooldus komplekt ZF OE (põhi läks vahetusse) ja Käigukasti õli VAICO ATF 8HP 5L (õli läks 3x5L selle protseduuri käigus)
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
Vahe on ka hinnas
Inchapes maksab kasti õlivahetus ca 900€
Hõbenooles 450€ ja on dünaamiline
Kusjuures OEM õlivann maksab 260€ ja Hõbenooles 105€ (kirjas ka et OEM). loodan et HN mingit hiinakat külge ei pane.
Inchapes maksab kasti õlivahetus ca 900€
Hõbenooles 450€ ja on dünaamiline
Kusjuures OEM õlivann maksab 260€ ja Hõbenooles 105€ (kirjas ka et OEM). loodan et HN mingit hiinakat külge ei pane.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
Nimeta selline ametlik ZF esindus? Lihtne ZF-st kohe üle küsida, eriti Saksamaa võtmes.
Mitte segi ajada sõltumatute remonditöökodadega nagu meil Hõbenool jne.
Abiks https://aftermarket.zf.com/en/aftermark ... -finder/#/
Mitte segi ajada sõltumatute remonditöökodadega nagu meil Hõbenool jne.
Abiks https://aftermarket.zf.com/en/aftermark ... -finder/#/
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
Nüüd tööta edasi ja otsi ZF hinnang sellele tegevusele, mis puudutab ZF-i.
Igasuguseid asju tehakse "lisandväärtust" näidates igat moodi. Ka väga rumala inimese käest võib saada mingi % ulatuses väga tarka nõu. Just nii võib kirjeldada seda teenust.
Igasuguseid asju tehakse "lisandväärtust" näidates igat moodi. Ka väga rumala inimese käest võib saada mingi % ulatuses väga tarka nõu. Just nii võib kirjeldada seda teenust.

- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
Parem ütle miks õlipann maksab UMis 260 ja Hõbenooles 105.-
Kas on ikka sama pann.
Kas on ikka sama pann.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
OE ja ZF ei ole sama. OE on alla 200€. https://oeprof.ee/catalog/search?query=24118612901
ZF toormaterjal ja tehas on eraldi OE jaoks. Ma ei pea ometi jälle-ja-jälle-ja-jälle hakkama seda seletama. Usk on võimas asi.
Järelturg on alati kirju olnud ja ZF karbis koos poltidega ongi ca 90€.
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 4118612901
ZF toormaterjal ja tehas on eraldi OE jaoks. Ma ei pea ometi jälle-ja-jälle-ja-jälle hakkama seda seletama. Usk on võimas asi.
Järelturg on alati kirju olnud ja ZF karbis koos poltidega ongi ca 90€.
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 4118612901
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
Siis vist mõttekam pann osta UMist ja viia hõbekasse
õli ometi sama ilmselt
Unitedis pann jah 206€

Unitedis pann jah 206€
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
OE pann on mõeldud kogu auto elueaks + veel otsa x aeg.
Kõik teavad, et kastis on vaja õli korrastada 60 000km ja 100 000km vahel sõltuvalt koormusest. Justnimelt korrastada mitte dünaamilist kunstviljastust teha. Selles võtmes teeb ZF pann oma töö ehk kuni 100 000km peab vastu.
Kõik teavad, et kastis on vaja õli korrastada 60 000km ja 100 000km vahel sõltuvalt koormusest. Justnimelt korrastada mitte dünaamilist kunstviljastust teha. Selles võtmes teeb ZF pann oma töö ehk kuni 100 000km peab vastu.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
Pigem teha dünaamiline 450 eest kui 900 eest aint törts välja lasta.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
Saan muidugi aru mõttekäiigust. Oma abikaasa dünaamiline 450 versus püssiga 900 korra kosmosesse.
Dünaamiline kütuse tankimine, -õlivahhetus, -rehvivahetus....
jne jne. Seni kuni jätkub 450 abikaasat jätkub alati ka 900 kosmost.
Ilmselt ei ole tõlget vaja.
Dünaamiline kütuse tankimine, -õlivahhetus, -rehvivahetus....
jne jne. Seni kuni jätkub 450 abikaasat jätkub alati ka 900 kosmost.
Ilmselt ei ole tõlget vaja.

- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1296
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: F13
Lasin ketivahetusega koos BMis kastiõlivahetuse teha. Võin arvelt eraldi read välja otsida aga 900 see kindlasti maksma ei läinud, pigem 450 kanti.
Nemad lasevad ka vana välja, uus filter ja uus õli sisse, ei muud. Nii nagu mulle ka sobib. Ei leia sellel pesemisel mõtet. Mootoril sa ju ka ei tee dünaamilist õlivahetust.
Nemad lasevad ka vana välja, uus filter ja uus õli sisse, ei muud. Nii nagu mulle ka sobib. Ei leia sellel pesemisel mõtet. Mootoril sa ju ka ei tee dünaamilist õlivahetust.
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
BMW esindus :v6ss kirjutas: ↑02.03.2022 10:09 23 Lasin ketivahetusega koos BMis kastiõlivahetuse teha. Võin arvelt eraldi read välja otsida aga 900 see kindlasti maksma ei läinud, pigem 450 kanti.
Nemad lasevad ka vana välja, uus filter ja uus õli sisse, ei muud. Nii nagu mulle ka sobib. Ei leia sellel pesemisel mõtet. Mootoril sa ju ka ei tee dünaamilist õlivahetust.
AUTOMAATKÄIGUKASTI ÕLI 195,88
VAHETUS/ADAPTSIOONIDE NULLIMINE
KIT, OIL PAN FLUID FILTER AUTO. TRANS. 206,79
VALUE LINE
AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID 3+ 1L 9,00 TK 487,31
Abimaterjalid 16,67
Kokku 889,98
Hõbenool 457€
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: F13
Ükskõik milline ametlik ZF esindus seda teenust pakub.ttsys kirjutas: ↑01.03.2022 15:18 45 Nimeta selline ametlik ZF esindus? Lihtne ZF-st kohe üle küsida, eriti Saksamaa võtmes.
Mitte segi ajada sõltumatute remonditöökodadega nagu meil Hõbenool jne.
Abiks https://aftermarket.zf.com/en/aftermark ... -finder/#/

Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
Vale ehk illusioon, et mitte öelda esoteerika. See ei ole ZF metoodika ja ZF seda ei propageeri.
Suvaline näide:
https://jaeger-service.de/leistung/oelservice/
Seda Tim Eckart method kunstviljastust koos ZF logoga samasse kaadrisse ei paigutata. Sealt lingilt liigutakse sujuvalt esoteerikasse: https://www.mercedes-fans.de/magazin/pe ... elung.5563
Suvaline näide:
https://jaeger-service.de/leistung/oelservice/
Seda Tim Eckart method kunstviljastust koos ZF logoga samasse kaadrisse ei paigutata. Sealt lingilt liigutakse sujuvalt esoteerikasse: https://www.mercedes-fans.de/magazin/pe ... elung.5563
Volum kirjutas: ↑07.03.2022 22:55 31Ükskõik milline ametlik ZF esindus seda teenust pakub.ttsys kirjutas: ↑01.03.2022 15:18 45 Nimeta selline ametlik ZF esindus? Lihtne ZF-st kohe üle küsida, eriti Saksamaa võtmes.
Mitte segi ajada sõltumatute remonditöökodadega nagu meil Hõbenool jne.
Abiks https://aftermarket.zf.com/en/aftermark ... -finder/#/
Luban sul üle küsida.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: F13
Lahe trollimine. Allajoonitud väite tõendamiskoormus peaks olema sul. Nn BMW originaalil ja ZF koodiga müüdaval on mõlemal ZF-i logod. Võimalik, et ka Filtrani oma.ttsys kirjutas: ↑01.03.2022 16:28 35 OE ja ZF ei ole sama. OE on alla 200€. https://oeprof.ee/catalog/search?query=24118612901
ZF toormaterjal ja tehas on eraldi OE jaoks. Ma ei pea ometi jälle-ja-jälle-ja-jälle hakkama seda seletama. Usk on võimas asi.
Järelturg on alati kirju olnud ja ZF karbis koos poltidega ongi ca 90€.
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 4118612901
Kuid üldiselt, kui teha nn tavaline õlivahetus, siis õlikulu 5- 6 l. Liitri hind ca 15 € ja see on ka kõvasti makstud. Kui kast on p..s, siis teadpärast igasugune õliloputamine teda ei remondi. Kui on korras, siis õli oluliselt ei määrdu. Mingeid adpatsioone nullida pole vaja, need automaatseaded on kasti normaaltalitluseks vajalikud.
BMW without faults is not BMW
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F13
9l on kui tavaline teha. Dünaamiline 13-15l
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: F13
See foorum siin on väga kaugel tõendamiskoormuse keskmest - mingist äärest veel rääkimata. Siinsetel postitustel ei ole mittemingisugust seost teaduspõhiste metoodikatega ja sellest tulenevalt on kõik siin kokku kirjutatud lihtsalt üks meeltele valla olev ilukirjandus, sh sinu enda arvamus sellest, kas on millelgi mõtet või ei ole. Selles mõttes on siin foorumis kõik kirjutatu automaatselt ka trollimine, mis teatud mõtteviisiga koolkonda ei soosi või kelle arvamust ei toida. Kui see kõlab omakorda trollimisena siis ka seda ei ole võimalik mitte kellelgi kinnitada või ümber lükata, sest isegi, kui kõik toimib "hea usu" või "hea tahte" printsiibi alusel siis jääb alles koolkond, kus puudub igasugune printsiip.
Väljajuhatusena, mis puudutab seda alla joonitud väitepõrget: ülaltoodule viidates, see on igaühe enda asi, kas seda väidet uskuda või mitte. Kordan - usk on võimas asi. Pragmaatiline inimene, kes ei suuda, ei oska või ei taha algandmeteni jõuda teadagi valib kergema vastupanu tee ja valib madalama riski enda jaoks ja mitte seetõttu, et ta selle valiku riske hinnata suudab või tahab jne, vaid seetõttu, et tal pole ressursse. Illusiooni poole on alati lihtsam liikuda ja kui seda toidab veel "tasuta lõuna" argument siis jalad liiguvad ise sinna suunda.
Kõik see kokku võimaldab välja mõelda, kuidas lisandväärtuse loomist põhjendada (loe: raha küsimist atraktiivsemaks muuta) ja teenuseid tootestada. Ka seda dünaamilist kunstseemendamist tehakse väga erinevat moodi ehk metoodikaga. Muide, kas siin lugejad teevad nendel seemendamise metoodikatel üle-üldse ka vahet(?) Kahtlen selles sügavalt, aga olgu see minu subjektiivne arvamus.
See Tim Eckart metoodika on muidugi klass omaette ja üldse ei asu siin seda rammima ega esile tõstma. MB puhul on seal omad nüansid ja see on tehniliselt keerukas olnud väga pikalt. ZF ja BMW vaates läheb see, aga täiesti vastuollu ZF tehniliste kirjetega, kui võtta arvesse kasvõi see lause seal: "The rinsing is carried out as part of a circulatory system in connection with a special rinsing agent".
Jällegi, nüüd juba kolmas kord: usk on võimas vahend.
Väljajuhatusena, mis puudutab seda alla joonitud väitepõrget: ülaltoodule viidates, see on igaühe enda asi, kas seda väidet uskuda või mitte. Kordan - usk on võimas asi. Pragmaatiline inimene, kes ei suuda, ei oska või ei taha algandmeteni jõuda teadagi valib kergema vastupanu tee ja valib madalama riski enda jaoks ja mitte seetõttu, et ta selle valiku riske hinnata suudab või tahab jne, vaid seetõttu, et tal pole ressursse. Illusiooni poole on alati lihtsam liikuda ja kui seda toidab veel "tasuta lõuna" argument siis jalad liiguvad ise sinna suunda.

Kõik see kokku võimaldab välja mõelda, kuidas lisandväärtuse loomist põhjendada (loe: raha küsimist atraktiivsemaks muuta) ja teenuseid tootestada. Ka seda dünaamilist kunstseemendamist tehakse väga erinevat moodi ehk metoodikaga. Muide, kas siin lugejad teevad nendel seemendamise metoodikatel üle-üldse ka vahet(?) Kahtlen selles sügavalt, aga olgu see minu subjektiivne arvamus.
See Tim Eckart metoodika on muidugi klass omaette ja üldse ei asu siin seda rammima ega esile tõstma. MB puhul on seal omad nüansid ja see on tehniliselt keerukas olnud väga pikalt. ZF ja BMW vaates läheb see, aga täiesti vastuollu ZF tehniliste kirjetega, kui võtta arvesse kasvõi see lause seal: "The rinsing is carried out as part of a circulatory system in connection with a special rinsing agent".
Jällegi, nüüd juba kolmas kord: usk on võimas vahend.
LEDBeam kirjutas: ↑11.03.2022 11:57 45Lahe trollimine. Allajoonitud väite tõendamiskoormus peaks olema sul. Nn BMW originaalil ja ZF koodiga müüdaval on mõlemal ZF-i logod. Võimalik, et ka Filtrani oma.ttsys kirjutas: ↑01.03.2022 16:28 35 OE ja ZF ei ole sama. OE on alla 200€. https://oeprof.ee/catalog/search?query=24118612901
ZF toormaterjal ja tehas on eraldi OE jaoks. Ma ei pea ometi jälle-ja-jälle-ja-jälle hakkama seda seletama. Usk on võimas asi.
Järelturg on alati kirju olnud ja ZF karbis koos poltidega ongi ca 90€.
https://aeromotors.ee/kataloog/search?s ... 4118612901
Kuid üldiselt, kui teha nn tavaline õlivahetus, siis õlikulu 5- 6 l. Liitri hind ca 15 € ja see on ka kõvasti makstud. Kui kast on p..s, siis teadpärast igasugune õliloputamine teda ei remondi. Kui on korras, siis õli oluliselt ei määrdu. Mingeid adpatsioone nullida pole vaja, need automaatseaded on kasti normaaltalitluseks vajalikud.