BMW 850 vs. 840
BMW 850 vs. 840
sooviks infot
kytusekulu ja tehnilisi andmeid.kumba masinat oleks motekam pidada.
kas see 10kw nenedel on ikka h]sti tuntav
kytusekulu ja tehnilisi andmeid.kumba masinat oleks motekam pidada.
kas see 10kw nenedel on ikka h]sti tuntav
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kui küsimus nii püstitatud on, siis ütleks, et 840 oleks majanduslikus mõttes ratsionaalsem pidada. Eriti hea oleks 4,4 mis aga tunduvalt kallim soetada.
Edasiminekus vahet pole kui võrrelda "tavalist" viie-liitrist" tavalise" neljasega.
Eks sa võrdle ise http://www.e31.de/navtechnik_e.html
EDIT: aga kui jõudu ja tahtmist on, siis ikka 5,4
Edasiminekus vahet pole kui võrrelda "tavalist" viie-liitrist" tavalise" neljasega.
Eks sa võrdle ise http://www.e31.de/navtechnik_e.html
EDIT: aga kui jõudu ja tahtmist on, siis ikka 5,4

Viimati muutis eero, 25.09.2007 08:07 35, muudetud 1 kord kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: BMW 850 vs. 840
Kütusekulude vahe on analoogne, nagu 740 ja 750. Samas ma usun, et ses mõttes ei oma see tähtsust kui tahad pühapäevaautoks. Seisukord on kõige tähtsam seal. Mootor (ja muu mis E32/E38-ga kattub) on üks odavamaid asju seal, kere ja salongi jupid on juba teisest kategooriast.
- iisak
- Huviline
- Postitusi: 1702
- Liitunud: 31.08.2006 19:04 49
- Asukoht: Kadaka tee 187c, Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW 850 vs. 840
NB Bam: Kui sind tõsiselt huvitab siis meil Trionicuga on kõik kulutused viimse sendini kirja pandud alates 8-ste ostmisest. Loomulikult mitte bensu- ega pesulakulutusi 

......................Ja mulda kukkus suust, kui 1000-aastane tüdruk naeris.....................
- erts124
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
- Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
- Kontakt:
erts
mul saksast tulles v6ttis keskmiselt 14, täisgaasiga kiirteel 20. nüüd uued ngk iridium ix (zfr5fix-11) (enne originaal bosch) küünlad peal, võtab u liitri vähem (eestis sõites u 13). süütejuhtmed on korras, varsti saan uued jagaja kaaned ja rootorid. kindlasti on mootoris veel asju, mis tahaks vahetamist, sest külmalt käima pannes kukuvad pöörded liiga alla (u500) ja vahest kõiguvad. vaakumvoolikud käisin üle, need on korras. veiko325 käest sai ostetud diagnostika juhe, mis ei tööta. plaanis mingi päev truumu juurde minna(pühapäeval on ebaviisakas helistada).
BMW-brutal money waster
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
- erts124
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
- Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
- Kontakt:
erts
käisin truumu juures diagnostikas. kuna sisselaske kollektori tihendid lekivad, läheb lambda anduri näit üle lubatava ning aju lülitab nad välja. siis töötab mootor rikka seguga ning bensiini läheb tohutult palju. samas check engine tuli põlema ei lähe. soovitan diagnostis käia.
BMW-brutal money waster