Autoks on E53 2001/11 ja diisel.
Mure järgmine: autost on kadunud (peaaegu, et päevapealt) igasugune jõud ja mootoriõli ning summutist tuleb ropult sinakashalli suitsu ning seisupöörded on 500 ringis ja auto vibreerib ning ilma gaasita edasi veeredes jõnksutab nagu hakkaks välja surema. Eelmine õlivahetus oli kuu aega tagasi (~1500km tagasi).
Eile öösel oli vaja linnast väljas töölt koju saada ning ostsin lähimast tanklast sama täissynteetilist õli, et vältida mootori kokkujooksmist vms. Maanteel 90-ga koju sõites sabas sõitnud sõbra sõnul eriti ei tossanud, kuid linnas kuni 50kmh ja foori tagant kiirendades oli suitsupilv lausa jube.
Praegu auto seisab hoovis ja ei julge sellega kuhugi liikuda. Kuu aega tagasi United Motorsis ostueelses kontrollis öeldi, et pihustid ja mootor on heas seisus ja diagnostika tuvastas vaid EGR veakoodi vms, kuid nad polnud kindel kas tegu oli uue või vana veakoodiga (täpset dialoogi enam ei mäleta). Enne seisupöörete madalale langemist on mootor töötanud väga yhtlaselt, seega siinkohal esialgu välistaks pihustite syy.
Paari sõbra hinnangul võib tegu olla katkise turbiiniga, mille tihendi purunedes ka mootoriõli kadus nii kiiresti. Teine variant oli kytuse/-kõrgsurvepump, kuigi see ei tohiks sellist õli kadu põhjustada(?). Kolmandaks pakuti 3.0D R6 tyypveaks olevat plokikaanetihendit, sest vahepeal tundus jahutusvedelik kuhugi kaduvat, kuigi mootori töötemperatuur pole kordagi yle 90'C tõusnud. Mainin veel ise ära (kes veel aru pole saanud), et ma ise olen autovõhik ning tegemist on minu esimese liikuriga.
Seega palun teie, kallite foorumikaaslaste, abi!

Äärmiselt meeldiv oleks, kui me leiaksin siit kellegi, kes (tasu eest, mõistagi) viitsiks Tallinnas, Mustamäel mul hoovis vea selgitamiseks diagnostikat teha või muu lahenduse leida, sest praegu ma tõesti ei julge selle autoga kilomeetritki veereda ning jube narr oleks maksta ligikaudu 100€ lihtsalt diagnostikasse edasi-tagasi pukseerimisele.
Lugupidamisega,
Kalvi