E53 3,0D 160kw anomaalia
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
E53 3,0D 160kw anomaalia
Selline asi juhtus siis, et täiesti lambist lõi 4x4 tule põlema ja mootor hakkas lonkama, mingi hetk tõstab ise pöörded üle 1000rpm ja sellel hetkel gaasipedaal ei toimi üldse. Mingi nikerdamise tagajärjel(süüde sisse, süüde välja)hakkab jälle tööle, aga ainult mingiks ajaks, siis hakkab kõik jälle otsast peale. Äkki keegi saab aidata?
Veakoodid tulid siis sellised:
4671/A2 - Supply voltage 1
51A8/28 - CAN accelerator value
55C4/28 - No CAN message - DSC1
Veakoodid tulid siis sellised:
4671/A2 - Supply voltage 1
51A8/28 - CAN accelerator value
55C4/28 - No CAN message - DSC1
E46 320D
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Vahekasti el. ajami hammasratas ehk?
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Kas see mootori töötamisele ka mõjub? Nimelt mootor jõnksutab ja ei taha käia.Mulk kirjutas:Vahekasti el. ajami hammasratas ehk?
E46 320D
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Täpselt ei mäletagi.Endal juhtus 2. a tagasi, särasid nii 4x4 kui abs tuled.Käitus väga imelikult auto.Muidugi võib ka misket muud olla. Juhul kui see ajami ratas siis selline endal täitsa uus üle Viljandis üle.
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Oled oma veale rohtu saanud?
.
Kuna ma nüüd sain lõpuks oma neliveo tööle, siis on mul paar näpunäidet selle olukorra jaoks.
Kui selle vahekasti ajami "servo" hammasratas läheb siis on auto seisma jätmisel kuulda põhja alt veidi aega klõpsumist.
Järgmiseks lähevad põlema kolm tuld "brake", "4x4 DSC", "ABS" - kui ta on tükkaega vahetamata ja tähelepanu pole pööranud - st tirib viimased hambad ka maha)
- See võib juhtuda ka juhul kui on rooli asendi andur ära "SAS"
Kui sul põleb vaid 4x4 /DSC siis on võimalused järgmised :
- JAW rate sensor on ära (Külg kiirendus jms asendi andur) sellisel juhul ei tohiks sul töötada ka stabiilsus kontroll. - Kui sul seda vaja anna teada, mul üks üle ja annan ära sümboolse summa eest. (asub käetoe all)
- Vahekasti sidur on surnud. - Kui sul vahekasti vaja on siis anna teada mul ka üks see üle
müün taaskord sümboolse hinnaga.
Siduri kontrollimiseks :
Mine põhja alla, keera servo maha ja kui paistvat võlli saad näpu jõul liigutada siis on see sile, ei tohi vabalt liikuda.
(ehk siis kui nii teeb nagu selles videos siis on sul vahekasti sidur surnud : " onclick="window.open(this.href);return false;)

Kuna ma nüüd sain lõpuks oma neliveo tööle, siis on mul paar näpunäidet selle olukorra jaoks.
Kui selle vahekasti ajami "servo" hammasratas läheb siis on auto seisma jätmisel kuulda põhja alt veidi aega klõpsumist.
Järgmiseks lähevad põlema kolm tuld "brake", "4x4 DSC", "ABS" - kui ta on tükkaega vahetamata ja tähelepanu pole pööranud - st tirib viimased hambad ka maha)
- See võib juhtuda ka juhul kui on rooli asendi andur ära "SAS"
Kui sul põleb vaid 4x4 /DSC siis on võimalused järgmised :
- JAW rate sensor on ära (Külg kiirendus jms asendi andur) sellisel juhul ei tohiks sul töötada ka stabiilsus kontroll. - Kui sul seda vaja anna teada, mul üks üle ja annan ära sümboolse summa eest. (asub käetoe all)
- Vahekasti sidur on surnud. - Kui sul vahekasti vaja on siis anna teada mul ka üks see üle

Siduri kontrollimiseks :
Mine põhja alla, keera servo maha ja kui paistvat võlli saad näpu jõul liigutada siis on see sile, ei tohi vabalt liikuda.
(ehk siis kui nii teeb nagu selles videos siis on sul vahekasti sidur surnud : " onclick="window.open(this.href);return false;)
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Hetkel tundub, et kõik töötab. Ju oli siis lihtsalt mingi pistikute viga. Kapoti all käisin kõik võimalikud pistikud läbi ja puhastasin, mis vaja. Nüüd pole ptüi ptüi ptüi, enam mingit jama olnud.
E46 320D
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Ei taha ära sõnuda aga pikka pidu arvatavasti ei ole, soovitaks kusagil arvuti otsas korra käija ja vaadata millest vead sisse tulid.ahti159 kirjutas:Hetkel tundub, et kõik töötab. Ju oli siis lihtsalt mingi pistikute viga. Kapoti all käisin kõik võimalikud pistikud läbi ja puhastasin, mis vaja. Nüüd pole ptüi ptüi ptüi, enam mingit jama olnud.
Kuna ma lappasin ka välismaised foorumeid sellega seoses siis seal oli päris mitu tükki selliseid kes ütlesid, et nüüd sai ise korda ja siis järgmisel hetkel jälle pekkis.
Praegu "korras" võib tuleneda ka sellest, et auto ei ürita praegu esivedu lülitada,
otsi nt mingi kallak ja hakka sealt vaikse hooga selle "mägi piduriga" alla sõitma, suht suure tõenäosusega lööb sul selle 4x4 põlema uuesti siis.
selle pildi pealt siis teine nupp :
Sõida kallakule, jää seisma (võid drive peal hoida ja piduriga kohal seista) ja siis vajuta seda nuppu ja hakka mäest alla tulema.
-
- Huviline
- Postitusi: 159
- Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
- Peamine sõiduk: BMW 320D
- Asukoht: Viljandi
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Kui mul see jama oli, siis kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis alles läksid tuled põlema. Veakood oli mootori oma, enam ei mäleta mis kood oli. Aga isegi seismise ajal Parkingu peal tegi sama asja. Kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis lõi kõik need tuled ka põlema. Nelivedu töötab ilusti, proovitud!
E46 320D
Re: E53 3,0D 160kw anomaalia
Siis tundub, et selle tulega on veel anomaaliaid seotudahti159 kirjutas:Kui mul see jama oli, siis kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis alles läksid tuled põlema. Veakood oli mootori oma, enam ei mäleta mis kood oli. Aga isegi seismise ajal Parkingu peal tegi sama asja. Kõigepealt hakkas mootor lonkama ja siis lõi kõik need tuled ka põlema. Nelivedu töötab ilusti, proovitud!
