K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Lugu lühike:
Kuna mul see esimene X5 siis ei tea mis nende õige minek on, teiste samade autode omanikud rããgivad, et minu X on küll nõrk ja uimane. Aga nii ööelda funktsioneerimine oli korras.
Nüüd vahetasin mootoriõli, salongi-, õhu-, õli-, kütuse filtreid. Viimane oli raske ja täis sodi.
Ka juurde vahetasin esišarniirid, kardaanipuks (laager) ja mõned puksid veel esisillas.
Peale remonti istusin koju sõita ja avastasin, et auto kuni 2000 tuh. sõidab nagu alati, aga peale 2000-2500 jõud kaob ja kui vajutada gaasi põhja ( enne kickdown) siis max tuleb 2800-3000 tuh. Ja käik ei vaheta ja jõud kaob üldse. Vajutades kickdown pöörde näit tuleb 3000 tuh juurde, mootori heli ma küll ei kuule, et oleks nii palju pöördeid ja kütusekulu näit ka langeb 2-4L juurde. Vabastan pedalli pooleks tuleb jõud tagasi ja vahetab käike.
Kui vajutan gaasi ikka vaikselt siis isegi vajalik 100km/h tuleb ilusti.
Mõtte juba olemas milles asi aga see selgub alles esmaspäeval aga mis Teie arvate?
BMW X5 E53 2002a. 3.0 D 135kw
Kuna mul see esimene X5 siis ei tea mis nende õige minek on, teiste samade autode omanikud rããgivad, et minu X on küll nõrk ja uimane. Aga nii ööelda funktsioneerimine oli korras.
Nüüd vahetasin mootoriõli, salongi-, õhu-, õli-, kütuse filtreid. Viimane oli raske ja täis sodi.
Ka juurde vahetasin esišarniirid, kardaanipuks (laager) ja mõned puksid veel esisillas.
Peale remonti istusin koju sõita ja avastasin, et auto kuni 2000 tuh. sõidab nagu alati, aga peale 2000-2500 jõud kaob ja kui vajutada gaasi põhja ( enne kickdown) siis max tuleb 2800-3000 tuh. Ja käik ei vaheta ja jõud kaob üldse. Vajutades kickdown pöörde näit tuleb 3000 tuh juurde, mootori heli ma küll ei kuule, et oleks nii palju pöördeid ja kütusekulu näit ka langeb 2-4L juurde. Vabastan pedalli pooleks tuleb jõud tagasi ja vahetab käike.
Kui vajutan gaasi ikka vaikselt siis isegi vajalik 100km/h tuleb ilusti.
Mõtte juba olemas milles asi aga see selgub alles esmaspäeval aga mis Teie arvate?
BMW X5 E53 2002a. 3.0 D 135kw
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Mul olid suht samad sümptomid peale seda kui EGR-il jäi vaakumvoolik lahti kogemata.
tasub kontrollida või kasvõi korraks proovi EGR pimedaks teha saad aru kas on viga seal.
tasub kontrollida või kasvõi korraks proovi EGR pimedaks teha saad aru kas on viga seal.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Ma uurin selles suunas. Annan teada.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
sain ka täna teada, et lihtsalt seistes pöörded ei ületa 2700 kuidas gaasi ei vajuta
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Opel vist oli mul see pill mis kohapeal asendis "P" ja "N" ei lasegi pöördeid üle mingisuguste pöörete, numbrit ei mäleta.
- jyrisoo
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 15.05.2008 21:19 35
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0D
- Telefon: 58007330
- Asukoht: Tallinn - www.chip.ee
- Kontakt:
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Etteande pumba viga andis ka taoliselt märku.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
juhe järgi ja selgus majas, mis muud ikka öelda.
Järjest asju vahetama hakates jäädki seda tegema.
Järjest asju vahetama hakates jäädki seda tegema.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Arvuti näitab nõrk surve ja samas ka EGR viga
- jyrisoo
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 15.05.2008 21:19 35
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0D
- Telefon: 58007330
- Asukoht: Tallinn - www.chip.ee
- Kontakt:
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Kütuse või turbo surve?wrcdiisel kirjutas:Arvuti näitab nõrk surve ja samas ka EGR viga
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Turbo surve vist oli ikka
- jyrisoo
- Huviline
- Postitusi: 449
- Liitunud: 15.05.2008 21:19 35
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0D
- Telefon: 58007330
- Asukoht: Tallinn - www.chip.ee
- Kontakt:
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Võimalik põhjus, et läbi egr-i lahtise klapi vuhiseb turbo surve summutisse.wrcdiisel kirjutas:Turbo surve vist oli ikka
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Vabandan, nõrk surve kütusesüsteemi sees. Sai ostetud uus etteanne pump, täna paigaldame ja annan teada mis sai. EGR veel ei puutunud.
Veel küsimus: mõni soovitab mulle osta ainult kasutatud pupm, kuna uued on nõrgad ja kiiresti lähevad läbi
Teised soovitavad osta ainult uut, kuna kasutatud pupm on samamoodi ei ole töökindel ja veel peale ei anna juba vajaliku surve, et auto tõmbaks nii nagu peab.
Kes mida arvab?
Veel küsimus: mõni soovitab mulle osta ainult kasutatud pupm, kuna uued on nõrgad ja kiiresti lähevad läbi
Teised soovitavad osta ainult uut, kuna kasutatud pupm on samamoodi ei ole töökindel ja veel peale ei anna juba vajaliku surve, et auto tõmbaks nii nagu peab.
Kes mida arvab?
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Ühele ema teisele Tütar, üldiselt uus A osa omab garantiid ja on kindla peale minek.wrcdiisel kirjutas:Vabandan, nõrk surve kütusesüsteemi sees. Sai ostetud uus etteanne pump, täna paigaldame ja annan teada mis sai. EGR veel ei puutunud.
Veel küsimus: mõni soovitab mulle osta ainult kasutatud pupm, kuna uued on nõrgad ja kiiresti lähevad läbi
Teised soovitavad osta ainult uut, kuna kasutatud pupm on samamoodi ei ole töökindel ja veel peale ei anna juba vajaliku surve, et auto tõmbaks nii nagu peab.
Kes mida arvab?
kasutatud on kasutatud, oleneb kuidas joppab.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Pump vahetatud ja midagi ei muutnud 
Arvuti ka näitab kõik sama mis oli

Arvuti ka näitab kõik sama mis oli
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Vaata egr üle, vb ongi sul EGR stuck open, siis jookseb tahma niipalju peale et jõud kaob, arvestades et vead paistavad tulevat turbo sekkumisega siis kusagil seal see viga peab olema,
Ala küttesegu kusagilt otsast nii paigast et kaob jõud ära.
Kui küttefilter hirmus must oli, siis võib see mustus mujal ka olla, pihustid/ kütusetorud vms.
(Etteande pump umbes ei suuda peale lüüa - surve kapoti alt üle mõõta ja siis nt küttefiltri juurest)
Soovitaks auto viia kusagile teadjamate kätte, usun et lõppkokkuvõttes tuleb odavam, kas esindusse või julgen soovitada bm autot, suudavad kasvõi korraliku diagnoosi panna ja siis viid mujale remonti/ teed ise kui nende hinnakiri sobiv ei ole.
Ala küttesegu kusagilt otsast nii paigast et kaob jõud ära.
Kui küttefilter hirmus must oli, siis võib see mustus mujal ka olla, pihustid/ kütusetorud vms.
(Etteande pump umbes ei suuda peale lüüa - surve kapoti alt üle mõõta ja siis nt küttefiltri juurest)
Soovitaks auto viia kusagile teadjamate kätte, usun et lõppkokkuvõttes tuleb odavam, kas esindusse või julgen soovitada bm autot, suudavad kasvõi korraliku diagnoosi panna ja siis viid mujale remonti/ teed ise kui nende hinnakiri sobiv ei ole.
jyrisoo kirjutas:Võimalik põhjus, et läbi egr-i lahtise klapi vuhiseb turbo surve summutisse.wrcdiisel kirjutas:Turbo surve vist oli ikka
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Täitsa kogemata leidsin ühest UK foorumist sellise lõigu :
(Algsed sümpotmid samad mis sul)
No DPF to worry about on the E53. Never heard of a blocked cat. The usual suspect is a leak in the turbo system giving a lack of boost together with over fuelling. The turbo may spool up, but not generate enough boost pressure.
ja õnneks oli viisakas ja postitas ka oma lahenduse :
So my problems were down to a coincidental vacuum pipe issue. The pipe from the vacuum tank to the intersection on the opposite side of the engine was rotten just before the connection and the two small pipes to the other regulators had collapsed. Power has been restored for the princely sum of £4.
(Algsed sümpotmid samad mis sul)
No DPF to worry about on the E53. Never heard of a blocked cat. The usual suspect is a leak in the turbo system giving a lack of boost together with over fuelling. The turbo may spool up, but not generate enough boost pressure.
ja õnneks oli viisakas ja postitas ka oma lahenduse :
So my problems were down to a coincidental vacuum pipe issue. The pipe from the vacuum tank to the intersection on the opposite side of the engine was rotten just before the connection and the two small pipes to the other regulators had collapsed. Power has been restored for the princely sum of £4.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
aga kui mõlemad (etteanne ja paagis) pumpad vahetatud on vaja neid arvutiga autoga "sõbraks" teha või ei.
Samas kui õhulugejat vahetada kas tuleb arvutiga midagi sättida?
Samas kui õhulugejat vahetada kas tuleb arvutiga midagi sättida?
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Esmaspäeval vist teema läheb lukku. Täna üks tark mees leidis vaakuum voolik mis jookseb EGR juurde ja see on katki. Midagi sõrmega vajutades autole tuleb täisjõud ja kohe sureb kuni 2700 pöördeni.
Vahetame vajaliku vooliku ja annan siia teada tulemusest
Vahetame vajaliku vooliku ja annan siia teada tulemusest
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Lõpp, Võit.
Asi oli nii:
Õli- ja filtrite vahetuse käigus oli viga saanud vakuumvoolik ja kütuserõhu andur. Peale seda auto ei andnud pöörded kuna oli avariireziimis. Esimene remondi mees kes seda kõike tegi hakkas otsima vigu kütusesüsteemil - vahetas kaks kütusepumpa uute vastu. Tulemust see ei andnud.
Auto läks teise kotta ja seal avastati neid tulnud vead ja nende likvideerimisega auto oli nagunii samal astmed, aga juba ilma EGR ja Turbo veadeta, kuna neid olid voolikute tõttu.
Nõrk kütuse rõhk oli ikka juures. Panti mulle tagasi minu vanad pumbad ja sai natuke paremaks. Avastati, et neid mis olid mul enne remondi peal olid ka hiinakad. Sai pandud paaki originaal pump ( rõhk veel natuke tõusis) ja siis kui etteanne pump tuli ka originaal varuosa siis ka tuli õige rõhk ja jõud.
Vigu ka enam pole. Sõidan naudin
)
Asi oli nii:
Õli- ja filtrite vahetuse käigus oli viga saanud vakuumvoolik ja kütuserõhu andur. Peale seda auto ei andnud pöörded kuna oli avariireziimis. Esimene remondi mees kes seda kõike tegi hakkas otsima vigu kütusesüsteemil - vahetas kaks kütusepumpa uute vastu. Tulemust see ei andnud.
Auto läks teise kotta ja seal avastati neid tulnud vead ja nende likvideerimisega auto oli nagunii samal astmed, aga juba ilma EGR ja Turbo veadeta, kuna neid olid voolikute tõttu.
Nõrk kütuse rõhk oli ikka juures. Panti mulle tagasi minu vanad pumbad ja sai natuke paremaks. Avastati, et neid mis olid mul enne remondi peal olid ka hiinakad. Sai pandud paaki originaal pump ( rõhk veel natuke tõusis) ja siis kui etteanne pump tuli ka originaal varuosa siis ka tuli õige rõhk ja jõud.
Vigu ka enam pole. Sõidan naudin

Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Mul täpselt sama jama X-l.Ole kena ja ütle,kus su auto korda tehti.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Kui tallinnas siis julgen soovitada BM Auto-t.intruder kirjutas:Mul täpselt sama jama X-l.Ole kena ja ütle,kus su auto korda tehti.
Re: K: X5 e53 ei anna pöörded üle 3000
Tartus üks tark mees.
Kui sul huvi siis kirjuta mulla sõnumi ja annan tema andmed.
Kui sul huvi siis kirjuta mulla sõnumi ja annan tema andmed.