BMW X5 Tankimisel probleem.
BMW X5 Tankimisel probleem.
Otsisin mis ma otsisin kuid kuskil mingit vastust oma murele ei saanud, ning otsustasin kirjutada siia kuna siin neid teadjamaid mehi peaks olema. Autoks siis 2003 X5 3.0 135 kw, tankima minnes ei saa lasta kütet paaki täissurvel kuna kohe lööb kütte tagasi üles ja valgub üliaeglaselt alla nagu oleks mingi klapp ees või õhutus kinni, milles asi? Asi pole tanklas ega kui sügavale püstoli panen kuna isegi püstolit suust eemal hoides valgub kütus paaki imeaeglaselt.
Tänud ette.
Tänud ette.
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW X5 Tankimisel probleem.
Aga kui õhutusvoolik mootori poolt (seal on kuskil magnetklapp, millega need aurud sisselaskesse lastakse) lahti päästa, siis asi muutub?
PS kütusekorki maha võttes mingeid hääli ei tee?
PS kütusekorki maha võttes mingeid hääli ei tee?
Ma saan nii aru, et teema algatajal püstol ikka paaki läheb.Priidik199 kirjutas:Vaata seda teemat.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW X5 Tankimisel probleem.
Püstol läheb paaki vabalt kuid kütus ise valgub üliaeglaselt paaki, nagu õhk ei pääseks paagist välja ning siis tekibki see tagasiviskav õhumulli efekt. Kas see klapp mis seda asja reguleerib on peale kütusefiltrit mis peaks olema kütuserõhu klapp mis on suht pisike, umbes 3-4cm läbimõõduga?
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW X5 Tankimisel probleem.
Ah jaa, E53 seda asja veel polnud jah.priitv8 kirjutas:Ma saan nii aru, et teema algatajal püstol ikka paaki läheb.Priidik199 kirjutas:Vaata seda teemat.
Re: BMW X5 Tankimisel probleem.
Nojah, ma ise ka loll ikka. Oleks pidand kilovattide järgi aru saama, et tegu on diisliga. Sellel mootoril ei ole sellist klappi. Diisel paagis väga ei aurustu.Baxter kirjutas:Kas see klapp mis seda asja reguleerib on peale kütusefiltrit mis peaks olema kütuserõhu klapp mis on suht pisike, umbes 3-4cm läbimõõduga?
See pilt on küll juba hilisem, kui E53, aga sarnane õhutustoru peab tal ikkagi olema.
Kas ka sissevoolu toru allotsas see tagasilöögiklapp on, ei tea. Neid kahte asja tuleks kontrollida.
Paagil on kummalgi pool peal teenindusluugid, sealtkaudu pääseb sisse ilma paaki maha võtmata.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: BMW X5 Tankimisel probleem.
Püstoli keeramine ei aita, võtsin lahti paagi teenindusluugi ja uurisin seestpoolt kuid seal ei tuvastanud midagi ebatavalist. Üritasin ka proovida toru ülevalt sisse ajada kuid enne paaki jõudmist tuleb midagi ette ja kahtlustan et see ongi kurjajuur. Kuidas ma selle tuulutusfiltrile või torule ligi üldse saan, kas altpoolt või kuskil pagasnikust?
- -vr6-
- Huviline
- Postitusi: 408
- Liitunud: 22.10.2008 18:33 14
- Peamine sõiduk: F11 535i E63 630i , e46 325ti ,E30 cabrio
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Kontakt:
Re: BMW X5 Tankimisel probleem.
Endal sama probleem ... kas leidsid lahenduse või on kellelgi veel ettepanekuid?
E30 pole lihtsalt auto, E30 on stoori omaette!!!