sillastend
sillastend
tere maasturi omanikud. minu e53 vajab tartus sillastendi. kuna tegijaid palju ja igasuguseid, siis soovitage tartust kedagi head!
Re: sillastend
Lisaks Tartule võib Tallinnas ka soovitada.
Re: sillastend
Pole küll päris Tallinn aga Kosel Jakk Moto, lasin oma e53-mel teha seal ja vaid kiitused, talvekaid alla pannes ei suutnud rehvi vahetaja ka ära imestada, et x5 mille tagumiste rehvide servad täitsa alles peale hooaega 

Re: sillastend
Tallinna sissesõidul Tartu mnt. Vianor oskab ka E53-ga hakkama saada. Kahes kohas käisin eelnevalt ja paika ei saanud, kes väitis, et võib-olla avariiline auto olnud, kes pakkus veaks amordi ülemisi pukse. Vaja oli vahetada lihtsalt mõned sillajupid, mida isegi ÜV ei tuvastatud.
Re: sillastend
Kas keegi neist väljatoodud kohtades pani autosse ka raskused, mis silda reguleerides ette nähtud? Kas auto paak oli täis tangitud? Ise viiks oma auto just sellisesse kohta, kes on vähemasti kuulnud sellest ja on valmis ka ise selle lisavaeva nägema.
Kui mälu ei peta, oli 68kg kummalegi esiistmele, samapalju tagaistmele, 28kg pagassi ja paak silmini täis.
Kui mälu ei peta, oli 68kg kummalegi esiistmele, samapalju tagaistmele, 28kg pagassi ja paak silmini täis.
Re: sillastend
Minu sõber käis e53ga Vianoris. Pidi kaks korda käima, et rool otse oleks. Teenuse pakkuja nime võib mittepädev mehaanik ära rikkuda. Kuidas saab kindel olla, et sama, ebapädeva mehhaaniku otsa ei satuks?BumBum kirjutas:Tallinna sissesõidul Tartu mnt. Vianor oskab ka E53-ga hakkama saada. Kahes kohas käisin eelnevalt ja paika ei saanud, kes väitis, et võib-olla avariiline auto olnud, kes pakkus veaks amordi ülemisi pukse. Vaja oli vahetada lihtsalt mõned sillajupid, mida isegi ÜV ei tuvastatud.
Re: sillastend
...selleks selle teema üles võtsingi
Re: sillastend
Sellised peensused on väike mure reguleerimise juures, tihti ei saada isegi sellest aru, et ekstsentrikpolt on kinni puksi sees ja üritatakse paika väänata asja. Mõistlik oleks enne stendi minekut ise poldid üle vaadata. Tean, et on mindud spetsiaalselt Võrust Tartusse stendi ja ikka mingi algaja otsa komistatud, täpset firmat ei oska öelda kahjuks.Moss kirjutas:Kas keegi neist väljatoodud kohtades pani autosse ka raskused...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: sillastend
See vist oleneb, kas on keerdvedrud või padjad taga. Mul pole küll üheski mõõdus rehv valesti kulunud 10 aasta jooksul. Mis annab alust arvata et see sisemiste külgede kulumine on ainult vedrudega (=vedrude väsimise) auto teema. Patjadega on kõik stabiilselt äge. Kui kaikad korras on muidugi.porku kirjutas:Pole küll päris Tallinn aga Kosel Jakk Moto, lasin oma e53-mel teha seal ja vaid kiitused, talvekaid alla pannes ei suutnud rehvi vahetaja ka ära imestada, et x5 mille tagumiste rehvide servad täitsa alles peale hooaega
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: sillastend
ÜV tavaliselt ei tuvastagi bmw tagasillas olevaid lõtke auto raskuse tõttu. Kõige paremini on lõtke tunda siis, kui rattad õhus on ja käega loksutad.BumBum kirjutas:Tallinna sissesõidul Tartu mnt. Vianor oskab ka E53-ga hakkama saada. Kahes kohas käisin eelnevalt ja paika ei saanud, kes väitis, et võib-olla avariiline auto olnud, kes pakkus veaks amordi ülemisi pukse. Vaja oli vahetada lihtsalt mõned sillajupid, mida isegi ÜV ei tuvastatud.
Buumer Auto / 56826000
Re: sillastend
oskate siis soovitada tartus kohta?
Re: sillastend
Mul taga padjad ja stendi viisin sellepärast, et sõi sisemise serva täiesti ära, tõenäoliselt väsinud ülemised õõtsad.
Peale reguleerimist ütles ka, et rohkem peale kruttida ei saa aga sai täpselt tehase normi, et järgmine kord on vaja ülemised õõtsad ka tagant ära vahetada.
Ei tea kas kasutas mingeid raskuseid vms aga auto läks sinna täis paagiga nagu remonti ikka autosid viiakse
Aga jah kumhod olid talvekate alla panemisel täiesti ühtlaselt kulunud ja yokohamad ka praegu kenasti püsinud, auto ei kaku kusagile jms,
Ehk siis järgmine kord julgen vabalt uuesti sinna viia.
Aga jah see rehvi serva kadumine.. Paraku on tänava pildis päris palju neid x5- tesid millel tagant vaadates on juba adu saada, et seal sillas miskit nihu on
Peale reguleerimist ütles ka, et rohkem peale kruttida ei saa aga sai täpselt tehase normi, et järgmine kord on vaja ülemised õõtsad ka tagant ära vahetada.
Ei tea kas kasutas mingeid raskuseid vms aga auto läks sinna täis paagiga nagu remonti ikka autosid viiakse

Aga jah kumhod olid talvekate alla panemisel täiesti ühtlaselt kulunud ja yokohamad ka praegu kenasti püsinud, auto ei kaku kusagile jms,
Ehk siis järgmine kord julgen vabalt uuesti sinna viia.
Aga jah see rehvi serva kadumine.. Paraku on tänava pildis päris palju neid x5- tesid millel tagant vaadates on juba adu saada, et seal sillas miskit nihu on

eero kirjutas:See vist oleneb, kas on keerdvedrud või padjad taga. Mul pole küll üheski mõõdus rehv valesti kulunud 10 aasta jooksul. Mis annab alust arvata et see sisemiste külgede kulumine on ainult vedrudega (=vedrude väsimise) auto teema. Patjadega on kõik stabiilselt äge. Kui kaikad korras on muidugi.porku kirjutas:Pole küll päris Tallinn aga Kosel Jakk Moto, lasin oma e53-mel teha seal ja vaid kiitused, talvekaid alla pannes ei suutnud rehvi vahetaja ka ära imestada, et x5 mille tagumiste rehvide servad täitsa alles peale hooaega
Re: sillastend
Mina oma auto puhul arvasin ka esialgu, et nii see peab olema. Tänavapilt meenutas google otsingut.porku kirjutas: Aga jah see rehvi serva kadumine.. Paraku on tänava pildis päris palju neid x5- tesid millel tagant vaadates on juba aru saada, et seal sillas miskit nihu on![]()
Re: sillastend
Huvitav. Käisin ka sillastendis ja öeldi, et tagarataste kalle on normipiires samas rehvide siseservad kulunud ja arvati veel , et eks need laiemad revid, 315, bemmil kuluvadki nii. Kas pean nüüd sellega leppima.
Re: sillastend
Sillastendis kontrolliti kas seadistus jääb min ja max vahemikku, sinul tõenäoliselt jäi sinna max juurde. Palu neil stendis seadistus teha min juurde, tingimusega, et rehvid ühtlaselt kuluksid.kaidooma kirjutas:Huvitav. Käisin ka sillastendis ja öeldi, et tagarataste kalle on normipiires samas rehvide siseservad kulunud ja arvati veel , et eks need laiemad revid, 315, bemmil kuluvadki nii. Kas pean nüüd sellega leppima.
Mina sõidan igal suvel 275/315 r20 rehvidega ja äärte kulumist ei ole kordagi tähele pannud. 4xkeerdvedrud.
Re: sillastend
on siis soovitusi kuhu tartus sillastendi minna?
Re: sillastend
oskab keegi öelda, kas tagarataste kalle on reguleeritav ,E 70, või ainult teatud pukside kulumisest tingitud.
Re: sillastend
Uurisin ka veel tagarataste kalde reguleerimist ja üks töökodas väitis , et kui tagarataste kalle sättida nii, et rehvi siseserva ei kuluta, siis kannatab auto juhitavus maanteel suuremal kiirusel, pidavat ujuma hakkama. Öeldi, et kahte head ei saa.
Re: sillastend
Rattal peabki kalle olema, umbes -2 kraadi
Oleneb muidugi mudelist
Oleneb muidugi mudelist
Re: sillastend
Rehvi siseservadest rääkides, siis vähemalt endal panin tähele, et Nokiani suverehvidega sõites (ostetud uuena mõõdus 285/45 R19) oli peale esimest suvehooaega näha, et siseserva mõlemal veidi rohkem kulutab. Viimane suvehooaeg sai proovitud aga General Grabber GT sama rehvimõõduga ja kulumine on grammipealt ühtlane. Olgu veel mainitud, et sillastendis käin UM-s. Nokianidega sõites kusjuures põrutas meie teedel rohkem kui Generali omadega, nii et julgen arvata, et meie teedel kulutabki kõva rehviseguga rehvil siseserva kasutusea lõpuks veidi rohkem isegi siis kui seaded paigas ja sillad korras.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)