K: Õlikulu!
K: Õlikulu!
Tervist ,et täna viskas ette check oil level. 2800km 1l õli juurde kallata ei ole väga ok ? Mootor kuiv ei suitse midagi.
Kus see õli kaob?
Mootor siis 3.0d M57N2
Kus see õli kaob?
Mootor siis 3.0d M57N2
Re: K: Õlikulu!
õlirõngad? Turbo?
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
Turbo oleks siis oleks vast suits ja asjad ka taga ju...
Re: K: Õlikulu!
ei pea olema mingit ulme suitsu taga.
Alusta turbo kontrollist ja siis vaata edasi
Alusta turbo kontrollist ja siis vaata edasi

BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
No mul oli nädal tagasi turbo torud lahti, cooleri poole ikka on õli surunud aga mitte midagi märkimisvääset minimaalselt.Turbol lõtkud phmt puudusid.
Karterituulutus ka kinni olla äkki?
Karterituulutus ka kinni olla äkki?
Re: K: Õlikulu!
Võid ju prooviks selle tuulutuse uue panna.
See ei ole nii metsikult kallis.
See ei ole nii metsikult kallis.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
No kui välja ei tilgu õli, siis järelikult põleb ära, pole nagu rohkem variante.
Seal vist originaalis pole filtrit enam karterituulutuses, on mingi Vortex süsteem või midagi taolist.
Seal vist originaalis pole filtrit enam karterituulutuses, on mingi Vortex süsteem või midagi taolist.
- Iepa
- Huviline
- Postitusi: 1471
- Liitunud: 07.03.2012 19:31 44
- Peamine sõiduk: x5 160kw & tds
- Asukoht: võrumaa
Re: K: Õlikulu!
Turbo korras siis karterituulutus kinni. On ennegi pandud selle hooldusvaba (vorteksi) asemele 135kw filter, mida peaks vahetama iga kahe õlivahetuse tagant.
Re: K: Õlikulu!
Lasen kartertuulutse siis esimesena ära vahetada, kuid turbo poole pealt on tunda sellist õlikärsakat ka....vahel viskab salongi ka seda.
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: K: Õlikulu!
Kui salongi õli kärsakat viskab, siis peab kuskil ikkagi leke olema ju. Panustaks mootori tagumises otsas kkk tihendile, kust siis väljalaske peale tilgub. Muidugi 1L ja 2800km sealt kõik tuleks, võiks seda ikkagi näha olla.
Re: K: Õlikulu!
Oli sama asi täpselt ja salongi viskas korraliku kärsaka ja oli näha et tilgub peale.testivoitja kirjutas:Kui salongi õli kärsakat viskab, siis peab kuskil ikkagi leke olema ju. Panustaks mootori tagumises otsas kkk tihendile, kust siis väljalaske peale tilgub. Muidugi 1L ja 2800km sealt kõik tuleks, võiks seda ikkagi näha olla.
Re: K: Õlikulu!
Asi korras? 

BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
Asi korras. Sai vahetatud kkk tihend ,mida ma odavat ei soovita vaid 106e erlingu oma koos kaane punnidega muidu asi hoidma ei jää. Ja karterituulutus klapp.
Re: K: Õlikulu!
Kkk tihendi vahelt jooksis 1L óli válja 2800km jooksul?
Esimeses postis ju kirjas Sul, et mootor kuiv.
Kust válja ajas siis? Kasti poolt?
Esimeses postis ju kirjas Sul, et mootor kuiv.
Kust válja ajas siis? Kasti poolt?
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
Kollepeale ja seal põles ära ja vsjoo. Voolata ei jõudnud ju kusagile sellise kuumuse juures!Vaid kollel oli näha õlipõlemis laiku.
Re: K: Õlikulu!
Tõstatan uuesti teema. Ikka on autol õlikulu....suur. Nimelt kui turbol on õlirõngad läbi võib see õli kuumapoole peal lihtsalt ära põleda? Sest pikilõtk puudub, ristilõtk on 0,1mm heajuhul. Küsimus kas mõttekam vahetada kogu turbo sisu või piisab õlirõngaste vahetusest ?
Re: K: Õlikulu!
kindel, et viga on turbos? 
millega seda 0,1 mm-st ristilõtku mõõdeti?

millega seda 0,1 mm-st ristilõtku mõõdeti?

Viimati muutis Mihkel, 20.04.2017 19:20 15, muudetud 1 kord kokku.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
Kõik muud asjad välistatud.....see õlikärsakas oli kkk tihend ja karterituulutus...need vahetatud. Klapisääred ei sa olla sest hommiku pole mingit suitsu ega midagi taga ega ka üleüldiselt...mootor täiesti kuiv. Kuhu ta veel minna peale turbo saab??Mihkel kirjutas:kindel, et viga on turbos?

Re: K: Õlikulu!
kolvi õlirõngad ja klapisääre tihendid pole ju välistatud? 

BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
no krt ma sügavalt kahtlen 190tuhhi sõitnud masinal, aga never say never jah. Lasen turbo maha kookida ja las eksperdid ütlevad on või pole siis. Kui seal ka viga pole siis tõepoolest jää muud üle kui kaan maha võtta. Samas saabki ketid ja asjad ka vahetatud 

Re: K: Õlikulu!
ketid juba kindlasti mõistlik siis uueks panna jah.
Ma millegipärast ei usu, et see turbo sul kurjajuur on
Anna kindlasti teada, kui vea teada oled saanud.
Ma millegipärast ei usu, et see turbo sul kurjajuur on

Anna kindlasti teada, kui vea teada oled saanud.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Re: K: Õlikulu!
Kui turbo lekib õli, siis DPF on väga kiirelt umbe minemas. Kas turbo ja vahejahuti lõdvik on õline?
Mihkel, väga vabalt võib turbo ka seda probleemi tekitada.
Mihkel, väga vabalt võib turbo ka seda probleemi tekitada.

Buumer Auto / 56826000
- testivoitja
- Huviline
- Postitusi: 2073
- Liitunud: 30.11.2005 20:35 24
- Peamine sõiduk: BMW X5 E53
- Asukoht: Helsinki
Re: K: Õlikulu!
Kui turbol pikkilõtk puudub ja ristilõtk väga väike, siis turbot hästi ei tahaks uskuda. See väike lõtk peabki liuglaagritega turbodel olema (õlituse jaoks). Pigem blokis see probleem.
Re: K: Õlikulu!
No ma lasen selle turbo ennem üle vaadata kindluse mõttes. Aga kui kolvi õlirõngas või klapisääred ära oleks siis valguks õli silindrisse ja oleks ka suits taga...aga mul seda pole absoluutselt.testivoitja kirjutas:Kui turbol pikkilõtk puudub ja ristilõtk väga väike, siis turbot hästi ei tahaks uskuda. See väike lõtk peabki liuglaagritega turbodel olema (õlituse jaoks). Pigem blokis see probleem.
See lõdvik mis turbo otsa läheb on kergelt õline küll....kuid mitte midagi hullu nagu...Volum kirjutas:Kui turbo lekib õli, siis DPF on väga kiirelt umbe minemas. Kas turbo ja vahejahuti lõdvik on õline?
Mihkel, väga vabalt võib turbo ka seda probleemi tekitada.
Re: K: Õlikulu!
Kui sul väljalase originaal ja midagi vahelt välja pole lõigatud, siis ei tulegi selle 1l/2800km õlikulu peale veel sealt mingit sinist välja 

Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: K: Õlikulu!
Kõik on originaal ikka jah! Aga arvad et dpf peatab selle suitsu siis v? Samas ma käisin ca 1,5kuud tagasi kontrollis dpf siis oli näitajad ikka väga ok tühikäigul alla 100 vastu surve
Re: K: Õlikulu!
Sellise kulu peale sul varsti see DPF umbes ka.
Võtad dpfi vahelt ära ja taga sõites teine vend näeb kohe, et õrnalt viskab sinakat
Võtad dpfi vahelt ära ja taga sõites teine vend näeb kohe, et õrnalt viskab sinakat

BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
- martinlink
- Huviline
- Postitusi: 713
- Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
- Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
- Asukoht: Tallinn
Re: K: Õlikulu!
Täpsustav küsimus: mis õli sees on üldse?
Ja kas sõidud on valdavalt lühikesed linnatiirud ja ehk meeldib ka keskmisest rohkem vajutada?
Omal M47N mootoril KKK tihend, turbo, karterituulutus (filtriga) jne kõik vahetatud, mootor täiesti kuiv aga õli kaob ~1 liiter 4000km peale, kui sõidan kiireid linnasõite. Viimasel ajal aga rohkem maanteesõite ja 2000km peale on heal juhul millimeeter langenud õlitase, kui sedagi.
Sees on Mobil Super 3000 X1 5w40, mis pidi võrdlemisi hõre olema ja mõnel juhul ka kulu põhjuseks...
Ehk asjaoludest sõltuvalt võib see kulu isegi "normaalne" olla.
Ja kas sõidud on valdavalt lühikesed linnatiirud ja ehk meeldib ka keskmisest rohkem vajutada?
Omal M47N mootoril KKK tihend, turbo, karterituulutus (filtriga) jne kõik vahetatud, mootor täiesti kuiv aga õli kaob ~1 liiter 4000km peale, kui sõidan kiireid linnasõite. Viimasel ajal aga rohkem maanteesõite ja 2000km peale on heal juhul millimeeter langenud õlitase, kui sedagi.
Sees on Mobil Super 3000 X1 5w40, mis pidi võrdlemisi hõre olema ja mõnel juhul ka kulu põhjuseks...
Ehk asjaoludest sõltuvalt võib see kulu isegi "normaalne" olla.
Re: K: Õlikulu!
No mul on linna sõite ca 70% ja maanteed 30%. Õli ee ma ei teagi mida nad esinduses sisse kallavad 5w30 vist ikka .
Ja kusjuures väga rahuliku sõidustiiliga üldiselt.
Ja kusjuures väga rahuliku sõidustiiliga üldiselt.
Re: K: Õlikulu!
Alustasin turbost ikkagi. Sai lahti võetud ja pilt seest selline, nagu oleks miskit sealt läbi käinud....lõtkud puuduvad absoluutselt.
Kas see võib põhjustada sellise õlikulu?

Kas see võib põhjustada sellise õlikulu?
