Ahhoi kaaskannatajad!
Peale salongipuhuri vahetust(tegelt juba aasta tagasi) hakkas rool jamama, vahepeal on kerge ja vahepeal jälle mitte. Kas lihtsalt kokkusattumus, või läks mingi andur armatuuri või rooli juures lolliks peale lahti kakkumist?
Siin Tartus üks arvab et kas roolilati(servo) peal olev andur, või keremoodul...auto on mul 4 aastat olnud ja Krt ma ei taha uskuda et nüüd lampi läks keremoodul või lati peal olev andur läbi..
Kas mingi rooliasendiandur vms ei saa olla? Roolivõimupump?
Inpa näitab keremoodulit tuhlates viga: “Short circuit servo-valve or cable”
Hakkab ajudele käima see rool juba. Eile sain näiteks terve päev kerge rooliga sõita, täna ainult pool päeva...
Tänud ette
E53 2004a M57N rool raske
E53 2004a M57N rool raske
E53 X5 M57N 2004
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E53 2004a M57N rool raske
Inpa näitas vea ära, otsi lühis üles. Sellest jutust siin on vähe abi. Lühis on seal, kus midagi saab lühisesse minna või kus sa ise oled lühise tekitanud. Kui lühise kohta ei suuda tuvastada, siis Inpa on sulle ilusti andnud 1. valiku: vaheta klapp ära. Kui lõpuks oled lühise otsimisega sealmail, et midagi tuvastada ei suuda, vea klapi toiteks uus juhtmepaar. Kuid sellel soovitusel on suur puudus- leidmata lühisekohas võib ka teisi juhtmeid olla vigastatud ja jama areneb edasi.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.