E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Teen teema oma probleemist mis nädal tagasi juhtus. Tankisin kanistrist, peale seda läksin poodi ja pärast autot käivitades läks tavalisest rohkem aega. Muidu oli poolepöördepill. Sõitsin linnapeal kui lõi põlema Fuel Injection Fault armatuuris. Peale seda suri täitsa maha ja enam käima eilähe.
Vahetatud on kütusepump, proovitud täispaagiga, etteande pumbad ja asjad toimivad.
Vahetasin ära kõrgsurvepumba rõhuklapi, vana oli suht väsinud. Diagnost näitab, et "Rail pressure monitoring; rail pressure too low during start". Brake cleaneriga läheb käima aga ainult gaasi peal hoides, ilma mitte. Gaas maha lastes sureb välja. Imelik ka see, et 2000-3000rpm peal lööb lagina sisse. Hetkel ootan kasutatud kütuselatti, reduktsiooniklappi, rõhuandurit ja pihusteid töötava masina pealt. Pihustite tagasivoolud üle vaadatud, kõik küte mis peale tuleb jookseb tagasi. Remondimees ütles, et solk küte sai sisse ja sellest ka selline jama. Ise kahtlustan kõrgsurvepumpa. Kui kellelgi mõni tark idee, võib kirjutada. Ise jätkan ka postitust, kui kellelgi peaks kunagi vaja minema.
Vahetatud on kütusepump, proovitud täispaagiga, etteande pumbad ja asjad toimivad.
Vahetasin ära kõrgsurvepumba rõhuklapi, vana oli suht väsinud. Diagnost näitab, et "Rail pressure monitoring; rail pressure too low during start". Brake cleaneriga läheb käima aga ainult gaasi peal hoides, ilma mitte. Gaas maha lastes sureb välja. Imelik ka see, et 2000-3000rpm peal lööb lagina sisse. Hetkel ootan kasutatud kütuselatti, reduktsiooniklappi, rõhuandurit ja pihusteid töötava masina pealt. Pihustite tagasivoolud üle vaadatud, kõik küte mis peale tuleb jookseb tagasi. Remondimees ütles, et solk küte sai sisse ja sellest ka selline jama. Ise kahtlustan kõrgsurvepumpa. Kui kellelgi mõni tark idee, võib kirjutada. Ise jätkan ka postitust, kui kellelgi peaks kunagi vaja minema.
Viimati muutis Piip318, 22.05.2019 22:00 49, muudetud 1 kord kokku.
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Tark idee - tangi kütust püstolist, on muresi vähem. 

Buumer Auto / 56826000
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Kui pihustite tagasivoolust lahmab kõik kütte tagasi siis Pihustid pekkis. Tagasivool liiga suur ja ei tekki kõrgusurvepumbast piisavalt rõhku. Cr mootori Pihusti tagasivoolust ei tule enne midagi kui mootor käima läheb. Enamasti vähesel määral ikka kuna asjad pole enam uued aga voolata kui selliselt ei tohi.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Järgmisel nädalal saab pihustid vahetatud, siis on näha. Käivitusel näitab rõhku 70-80bari, oleks vaja 150 et käima läheks. Eks näis peale vahetust.aronz12 kirjutas: ↑23.05.2019 12:28 07 Kui pihustite tagasivoolust lahmab kõik kütte tagasi siis Pihustid pekkis. Tagasivool liiga suur ja ei tekki kõrgusurvepumbast piisavalt rõhku. Cr mootori Pihusti tagasivoolust ei tule enne midagi kui mootor käima läheb. Enamasti vähesel määral ikka kuna asjad pole enam uued aga voolata kui selliselt ei tohi.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Pikas perspektiivis solkkütus rikubki kõrgsurvepumba. Turul on liikunud sellist solkkütust mis tehakse raskest kütteõlist ja müüakse diisli pähe, tema probleem on selles et tal pole määrdeomadusi ja keerab kõrgsurvepumba pekki mistõttu on kogu süsteem metalli puru täis. Ei tasu tankida nurgatagustes kohtades tundmatut kraami.
Siin natuke lugemist ka: https://www.logistikauudised.ee/uudised ... solkkutust
Siin natuke lugemist ka: https://www.logistikauudised.ee/uudised ... solkkutust
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Pihustid vahetatud, koos lati ja anduritega. Sain siis 5km sõita ja jälle pihustid umbes. Nüüd siis teada, et arvatavasti ksp toodab metallipuru ja läheb uue ringiga ka see vahetusse. Hiljem sain teada, et remondimees süsteemi ära ei puhastanudki, mida oleks pidanud tegema. Varsti uus ring pihusteid ja ksp ning siis on näha.
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Tere jälle, nüüd siis nii kaugel, et otsast lõpuni kõik puhtaks ja kuivaks tehtud, ksp ja pihustid jälle vahetatud. Peale proovitiiru enam käima ei läinud ja tiirul nagu tõmmet ka ei olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Süsteemi puhastus tähendas mida? Paak võeti maha?
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Bensiini ei tankinud?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Võeti maha ja pesti läbi, paagis olevat isegi vett olnud suuremas koguses. Bensiini kindlalt ei tankinud. Pele proovitiiru siis vahetati latiandurid ära, vana andur oli otsadt rooste läinud..
E: arvuti seekord mingit viga ei näidanud nagu varem.
E: arvuti seekord mingit viga ei näidanud nagu varem.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Tassi kohale, panen käima. Ei lähe kaua aega....
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Up! Hetkel niikaugel, et pihustid taastatud, peal, käima läheb... Aga... Kuskil 45sek järel sureb välja ja nii koguaeg.
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Päris täpselt ei jõua järge pidada enam - pihustid 3-ndat ringi vahetatud/taastatud?
56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Sellise koguse remondi peale, mis sa juba oled raisanud, oleks ammu tallinna pamperiga saanud tuua ja korda teha.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
2x olen ostnud kasutatud kontrollitud pihustid, seekord ehk kolmandat korda on pihustid taastatud. Otsad olevat kinni olnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Patrik miks sa ei võiks midagi postitada siia kui arvad et tead viga.. 
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Sul teeb töömees igal etapil lisakulutusi sulle juurde, mida ma seal õpetan kui tal käed valest kohast välja kasvavad?
Kõrgsurvesüsteemi remont solkkütuse korral on
Ju elementaarne, pesete süsteemi ideaalselt puhtaks ja asendate rikkis detailid?
Starter tehke ka enne korda kui kollektori tagasi panete. On lihtsam maha võtta. Olete juba niikuinii harjad üle kuumutanud oma lõpmatute käiamistega.
Kõrgsurvesüsteemi remont solkkütuse korral on
Ju elementaarne, pesete süsteemi ideaalselt puhtaks ja asendate rikkis detailid?
Starter tehke ka enne korda kui kollektori tagasi panete. On lihtsam maha võtta. Olete juba niikuinii harjad üle kuumutanud oma lõpmatute käiamistega.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Võtsin raili rõhuanduril pistiku tagant, ketras kauem käima aga jäi tööle, pistik küljes siis korraks läheb ja sureb välja kohe. Veakood: 45A0 rail pressure control via ZME minimum pressure exceeded.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
Kütuselati auto ninapoolsest otsast võtsid pistiku lahti? Varem kirjutasid latianduritest. Neid ei ole seal mitu - kõigest üks. Salongi pool on lati surveregulaator.
Veakoodi kohaselt latisurve liiga kõrge. Lati tegelikku/soovitud rõhku(actual/specified) oled üldse kontrollinud?
Kindel, et rõhuandur ja selle pistik-juhtmestik on korras?
Veakoodi kohaselt latisurve liiga kõrge. Lati tegelikku/soovitud rõhku(actual/specified) oled üldse kontrollinud?
Kindel, et rõhuandur ja selle pistik-juhtmestik on korras?
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 11.09.2017 12:33 27
- Peamine sõiduk: BMW 725TDSA
- Telefon: 5527856
Re: E53 3.0d 160kw suri ära ja ei käivitu
See, et lati surve kõrge oli, oli sellest et andur sai ära võetud korra tagant.. Nüüd näitab arvuti et surve liiga madal.. Pihustid 100% korras ja stendis öeldi ka sama. Lati survet näitab arvuti 100bar millegagi ainult. Kõrgsurvepump sai tellitud carwayst niiöelda kontrollitud. Juhtmestikuga tundub korras olevat, vähemalt silmaga mingit jama ei näinud..