x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
- kaits777
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
- Telefon: 00358403723723
x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
K6igepealt veakoodid;
Fault Code: 0041AA
Fault Explanation: Boost pressure sensor
Fault Code: 004180
Fault Explanation: Boost pressure plate, driving
Fault Code: 004530
Fault Explanation: Boost pressure control, control deviatio
Viga on läinud järjest hullemaks ja veakoodid on ilmnenud yhekaupa lisandudes just selles järjekorras...Esimeste anomaaliate ajal oli 1 siis lisandus teine ja nüüd ka kolmas.
Viga siis selline ,et autol puudub nyydseks peaaegu koguaeg igasugune t6mme.(kirjeldaks seda ehk kui turbo mittetoimimist)Samas vahetevahel(harva) yhtäkki on yheks või kaheks kiirenduseks k6ik jälle korras...?! Samas on tunda mittekorrasoleku ajal kiirendamisel(kui seda yldse saab kiirendamiseks nimetada) sellist kerget t6mblemist nagu tahaks hakata turbot järgi v6tma aga miskit justkui takistab.Gaasipedaali kui nii 1500 pöörde juures vajutab ei juhtu peaaegu mittemidagi...Kui piisavalt palju vajutada siis vahetab käigu alla nagu peab aga ega kiirendus sellest oluliselt ei parane...
Kui viga alles esimesi kordi endast märku andis oli nii et ehk nii korra kuus täheldasin et 2000 pöörde juures gaasipedaal nagu ei reageeriks...Nyydseks saan aru et ilmselt oli ka siis kysimus selles ,et turbot lihtsalt ei v6tnud järgi.Eriti hulluks läks asi nii 3 nädalat tagasi peale yhte sellist päeva kui auto sai palju kohapeal töötamist ja vähe s6itmist(ei tea muidugi kas see yldse asjaga seotud on) Siis esimesed 2-3 päeva veel kohalt kiirendades v6ttis alati ilusti aga pysiva hooga s6idupealt enam hoogu lisama ei hakanud....Ainult venides nagu 1,6 VW Jetta 81 aasta väljalase
Netist olen veakoodide pöhjal nii yht kui teist lugenud...M6tlesin ,et ennem kui miskit osi vahetan v6i kuhugi auto kontrolli viin koos suure sularahakastiga ,kysin siit targematelt väheke n6u... Usun ,et kindlasti leidub inmimesi kel autol olnud tegemist samasuguse probleemiga.
K6ik abi ja m6istlikud soovitused on teretulnud.Auto hetkel soomes.Esmaspäeval tallinnas päeval kui keegi oskaja tahab ja oskab aidata (raha eest muidugi )
Fault Code: 0041AA
Fault Explanation: Boost pressure sensor
Fault Code: 004180
Fault Explanation: Boost pressure plate, driving
Fault Code: 004530
Fault Explanation: Boost pressure control, control deviatio
Viga on läinud järjest hullemaks ja veakoodid on ilmnenud yhekaupa lisandudes just selles järjekorras...Esimeste anomaaliate ajal oli 1 siis lisandus teine ja nüüd ka kolmas.
Viga siis selline ,et autol puudub nyydseks peaaegu koguaeg igasugune t6mme.(kirjeldaks seda ehk kui turbo mittetoimimist)Samas vahetevahel(harva) yhtäkki on yheks või kaheks kiirenduseks k6ik jälle korras...?! Samas on tunda mittekorrasoleku ajal kiirendamisel(kui seda yldse saab kiirendamiseks nimetada) sellist kerget t6mblemist nagu tahaks hakata turbot järgi v6tma aga miskit justkui takistab.Gaasipedaali kui nii 1500 pöörde juures vajutab ei juhtu peaaegu mittemidagi...Kui piisavalt palju vajutada siis vahetab käigu alla nagu peab aga ega kiirendus sellest oluliselt ei parane...
Kui viga alles esimesi kordi endast märku andis oli nii et ehk nii korra kuus täheldasin et 2000 pöörde juures gaasipedaal nagu ei reageeriks...Nyydseks saan aru et ilmselt oli ka siis kysimus selles ,et turbot lihtsalt ei v6tnud järgi.Eriti hulluks läks asi nii 3 nädalat tagasi peale yhte sellist päeva kui auto sai palju kohapeal töötamist ja vähe s6itmist(ei tea muidugi kas see yldse asjaga seotud on) Siis esimesed 2-3 päeva veel kohalt kiirendades v6ttis alati ilusti aga pysiva hooga s6idupealt enam hoogu lisama ei hakanud....Ainult venides nagu 1,6 VW Jetta 81 aasta väljalase
Netist olen veakoodide pöhjal nii yht kui teist lugenud...M6tlesin ,et ennem kui miskit osi vahetan v6i kuhugi auto kontrolli viin koos suure sularahakastiga ,kysin siit targematelt väheke n6u... Usun ,et kindlasti leidub inmimesi kel autol olnud tegemist samasuguse probleemiga.
K6ik abi ja m6istlikud soovitused on teretulnud.Auto hetkel soomes.Esmaspäeval tallinnas päeval kui keegi oskaja tahab ja oskab aidata (raha eest muidugi )
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Turboülelaadimise toimimise kirjeldus antud mootoril siin:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... ne/1yolQi8
Vaakumvoolikud üle vaja kontrollida, samuti vaakummuundurid(tihti rikkis) ning vaakumtoosid. Aparaat, millega veakoode loeti, suudab tihti ka neid sõlmi testida - aktiveerida.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e90- ... ne/1yolQi8
Vaakumvoolikud üle vaja kontrollida, samuti vaakummuundurid(tihti rikkis) ning vaakumtoosid. Aparaat, millega veakoode loeti, suudab tihti ka neid sõlmi testida - aktiveerida.
tel. 51 949 859
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Vaakumsolenoidid on täitsa tavaline teema neil. Natuke kepp on vahetada, aga saab hakkama küll.
Nr 1 (2 tükki) ja nr 4.
Nr 1 alla kuuluvad wastegate ja suur turbo, nr 4 on väike turbo.
Nr 1 (2 tükki) ja nr 4.
Nr 1 alla kuuluvad wastegate ja suur turbo, nr 4 on väike turbo.
Buumer Auto / 56826000
- kaits777
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 26.12.2017 17:42 47
- Peamine sõiduk: BMW X5 e70 3.0SD
- Telefon: 00358403723723
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)PROBLEEM LAHENDATUD!
Asi korras ! Täna oli siis aega veidi nö. lammutada....
Probleem oli siis yhes vaakumsolenoididest (nr 1) nagu keegi mulle ka siin välja pakkus. Siis see nö. wastegate oma(pildil ylemine vasak nr.1) ei toiminud .Vaakumtestis näidik peale seda solenoidi vaakumit m66tes aint hyppas kergelt...
Tänud vägagi konkreetsete ja täpsete n6uannete eest!
PS. Ei tea kas olin kuu aega selle 1,6 Vw jetta diisel stiilis X5 ga s6ites juba aeglusega nii ära harjunud......Aga igaljuhul tundub ,et see auto pole nii innukalt veel minu käes edasi kiskunud
Probleem oli siis yhes vaakumsolenoididest (nr 1) nagu keegi mulle ka siin välja pakkus. Siis see nö. wastegate oma(pildil ylemine vasak nr.1) ei toiminud .Vaakumtestis näidik peale seda solenoidi vaakumit m66tes aint hyppas kergelt...
Tänud vägagi konkreetsete ja täpsete n6uannete eest!
PS. Ei tea kas olin kuu aega selle 1,6 Vw jetta diisel stiilis X5 ga s6ites juba aeglusega nii ära harjunud......Aga igaljuhul tundub ,et see auto pole nii innukalt veel minu käes edasi kiskunud
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Tervist!
Pöördun siia sama murega ning küsiks, kas oleks äkki võimalik pilt lisada, kus kohas solenoidid asuvad?
Vaataks need enne töökotta viimist isegi üle.
Ettetänades!
Pöördun siia sama murega ning küsiks, kas oleks äkki võimalik pilt lisada, kus kohas solenoidid asuvad?
Vaataks need enne töökotta viimist isegi üle.
Ettetänades!
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Või mis veel parem, ehk leidub kuskil mõni video ja viiteid juppidele, mida oleks vaja.
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1699
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Kõik on ju volumi ja peetri postituses olemas
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Miskipärast mul ei ava seda pilti.
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)
Vaakumvoolikute järgi minnes jõuad muidugi iseseisvalt ka solenoidideni - iseasi, mis siis edasi? Peale vaatamisest mingit kasu ei ole - vajalik reaalselt solenoidini jõudvat ja sealt aktiveerimise hetkel väljuvat vaakumit mõõta ning sellest järeldused teha.
56052094
Re: x5 e70 3.0sd Turboprobleemid(töötab ei tööta..)PROBLEEM LAHENDATUD!
See küll vana teema, aga tänud, endal olid täpselt samad tunnused ning see aitas ka endal viga üles leidakaits777 kirjutas: ↑17.12.2019 21:01 39 Asi korras ! Täna oli siis aega veidi nö. lammutada....
Probleem oli siis yhes vaakumsolenoididest (nr 1) nagu keegi mulle ka siin välja pakkus. Siis see nö. wastegate oma(pildil ylemine vasak nr.1) ei toiminud .Vaakumtestis näidik peale seda solenoidi vaakumit m66tes aint hyppas kergelt...
Tänud vägagi konkreetsete ja täpsete n6uannete eest!
PS. Ei tea kas olin kuu aega selle 1,6 Vw jetta diisel stiilis X5 ga s6ites juba aeglusega nii ära harjunud......Aga igaljuhul tundub ,et see auto pole nii innukalt veel minu käes edasi kiskunud