Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere kas nende vigadega võiks kahtlustada FRM? Kus asub FRM?
Aknad nimelt ei tööta juhiblokist, sai uus akendeblokk pandud oem aga ei midagi. Mõlemad peeglid on ka auto dipped ehk tumedad täiesti. Mis see LIN on?
Kcan vead kellablokis, cid ja pdc vead jäävadki avastama sest need asjad kõik toimivad. Kōrguseanduri lasin ära vahetada ja see veakood kadus.
Viimati muutis RazzKalbass, 21.03.2021 11:03 27, muudetud 1 kord kokku.
Silver88 kirjutas: ↑09.03.2021 11:30 58
Kui diagnostikaga vastab FRM plokk siis üldiselt plokis asi pole. Kas ploki kodeering on õige?
Aknablokid 1-1le, sama varustus ka. Pistik oli kergelt ûhest pin korrodeerunud aga tegin ccga puhtaks.
Hetkel sellised mured;
Juhi juurest ei toimi ükski aken ega peeglite sätted jms kokkuklappimine
Mõlemad peeglid on tumenenud (ei tea veel kas klaasid piixus või mingi el.kamm)
Teistest lülititest aknad toimivad. Aga mis on LIN operator unit? Kas tegu ongi selle aknablokiga
Sai vahetatud egr survemuundur, panin metzgeari oma 32€ aga tulemust ei ole, ikka teeb häält. Kas on võimalik et odava otsa klapp ei tööta või on asi mujal ikka? Mida kontrollida võiks. Ärge öelge et vii töökotta ja tehakse kuna auto saaremaal hetkel siis siin ei jaga keegi neid BMWsid
RazzKalbass kirjutas: ↑19.03.2021 21:07 07
Ärge öelge et vii töökotta ja tehakse kuna auto saaremaal hetkel siis siin ei jaga keegi neid BMWsid
Ära hinda inimesi enda või asukoha järgi! Mainin, et mina vist vahetasin sellel autol klapi, kuna tootja oli mainitud firma oma. Mõtlesin, et kes sellist odavat jama soovib endale auto külge panna. Auto jaksatakse osta,aga korraliku tootja varuosa mitte. Lisaks oli teil tellimata kolletihendid, mille pidime juure otsima (Ei ole ise vaja tellida kui ei tea mida veel vaja võib minna).Vanad olid kivid ja väsinud. Ahjaa, liblikad on kah mõnusa lõtkuga, mille tihendite vahelt lekib õli ilusti egr ja mootori patjade solenoidi peale.
Ahjaa, seda ma mõtlesin miks seda vaja vahetada, kui ükski veakood mis mälus oli, ei seostunud egr'ga. Nüüd tean, häälitses.
Edu!
RazzKalbass kirjutas: ↑19.03.2021 21:07 07
Ärge öelge et vii töökotta ja tehakse kuna auto saaremaal hetkel siis siin ei jaga keegi neid BMWsid
Ära hinda inimesi enda või asukoha järgi! Mainin, et mina vist vahetasin sellel autol klapi, kuna tootja oli mainitud firma oma. Mõtlesin, et kes sellist odavat jama soovib endale auto külge panna. Auto jaksatakse osta,aga korraliku tootja varuosa mitte. Lisaks oli teil tellimata kolletihendid, mille pidime juure otsima (Ei ole ise vaja tellida kui ei tea mida veel vaja võib minna).Vanad olid kivid ja väsinud. Ahjaa, liblikad on kah mõnusa lõtkuga, mille tihendite vahelt lekib õli ilusti egr ja mootori patjade solenoidi peale.
Ahjaa, seda ma mõtlesin miks seda vaja vahetada, kui ükski veakood mis mälus oli, ei seostunud egr'ga. Nüüd tean, häälitses.
Edu!
Oled nii kõva mehaanik enda arust aga andsid häälitseva auto tagasi ja mulle midagi ei öeldud et klapp ikka ei tööta (sain alles kodus parkides teada et hääl alles), plus tihendi jutu võid endale sisse istuda, see on küll hirmus asi et neid vahetama pidid lisaks, mul oli sellest täiesti pohhui. Liblika asja oleks võinud ka mainida kui auto tagasi sain.
Tõesti müügiautosse ei hakka kohe Oem asju toppima aga tundub, et BMW on selles osas tundlik, pole probleemi läheb Premium asi külge. Btw enamustel automüüjatel oleks pohh et see häält teeb
Nüüd tean et lisaks Pieburgile tuleb veel lisaks pimedad võtta. Aga Fixusesse küll huvi pole tulla, pakkusite kässari aktuaatorit ka 1318 euri, Unitedis endas tellides tuli hinnaks 1015.4 nii et ma võin vaid aimata kuidas kliente üle tõmbate seal korras idikad ,tundub kõva firma kui pärast ei öelda mis teha on vaid mingi mehaanik lärtsub netis. Edaspidi su mõttetut möginat vaja pole, kui tahad rääkida siis võid privaatsõnumi saata
RazzKalbass kirjutas: ↑20.03.2021 19:19 23
Oled nii kõva mehaanik enda arust aga andsid häälitseva auto tagasi ja mulle midagi ei öeldud et klapp ikka ei tööta (sain alles kodus parkides teada et hääl alles), plus tihendi jutu võid endale sisse istuda, see on küll hirmus asi et neid vahetama pidid lisaks, mul oli sellest täiesti pohhui. Liblika asja oleks võinud ka mainida kui auto tagasi sain.
Tõesti müügiautosse ei hakka kohe Oem asju toppima aga tundub, et BMW on selles osas tundlik, pole probleemi läheb Premium asi külge. Btw enamustel automüüjatel oleks pohh et see häält teeb
Kas sa meistrile mainisid, miks seda vahetada soovid? Töökäsu pealt seda küll ei leidnud ja ka meister ei osanud ütelda miks soovitakse vahetada (Seega vaata peeglist viga, miks häälitseva auto tagasi said). Kui olete selle juba varem diagnoosinud, siis ei näe vajalikuks hakata teiste tööd üle tegema ja aega raiskama miks just nüüd soovitakse teatud detaili vahetada. See otsing käiks teie rahakoti pealt. Pealegi jutu põhjal tundub, et see heli tuleb mingi aja mõõdudes peale käivitamist , mitte kohe.
Tihendite vahetus ei ole hirmus, aga nentigem, et me ei tegele ainult bmw sõidukitega, millede kõik varuosad kohapeal olemas on. Paljud varuosad tuleb paraku tellida. Teie õnneks olid need kohapeal olemas, vastasel juhul oleks mul täitsa ükskõik ja oleks vanadega kokku pannud-lekivad need või mitte. (Nagu teil on savi kõigest)
Kui teil pohhui on ja auto müüki läheb, siis pole ju vaja nende liblikatega midagi teha. Ps. Mina mainisin meistrile seda probleemi, see kas ta teile ütles, pole minu teha.
Aktuaatori hinda meie ei dikteeri, selle paneb paika ikka tarnekanal, seega mingist klientide tõmbamisest siin juttu ei saa olla.
Oot oot pidage hoogu
Kui peale 11747796634 vahetust ikka teeb sama häält siis tuleks korra süveneda
See klapp krooksub ainult siis kui on õli end täis tõmmanud. Kindel et antud detail sai vahetatud, mitte näiteks 11747810831?
Muide ma oleks kohe pakkunud vahetada pöördklappide pimedaid ja tihendeid. Pluss vaakumvoolikuid. Ja kui starter kah õline, siis ka lahtivõtmist, harjade vahetust ja puhastust.
Aga seepärast sageli öeldakse et minu juures on kallis.
patrik kirjutas: ↑21.03.2021 11:44 46
Muide ma oleks kohe pakkunud vahetada pöördklappide pimedaid ja tihendeid. Pluss vaakumvoolikuid. Ja kui starter kah õline, siis ka lahtivõtmist, harjade vahetust ja puhastust.
Aga seepärast sageli öeldakse et minu juures on kallis.
Ei ütleks et su juures kallis on kui teed kiiremalt auto korda kui mujal. Ma sain 300 eest kõik asjad käima mis minu jaoks on soodne
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 62-metzger selle lasin ära vahetada, peaks õige asi olema. Nagu ütlesin peale klapi vahetust hääl muutus tunduvalt vaiksemaks aga ära ei kadunud. Nii et loogiliselt võttes on asi ikkagi selles klapis. Järelikult Metzgear lihtsalt ei toimi ja tuleb üle teha. Autol endal ei ole klapi suhtes pretentsiooni ja diagnostikas on ainult kütusefiltri soojendi viga
patrik kirjutas: ↑21.03.2021 11:38 52
Oot oot pidage hoogu
Kui peale 11747796634 vahetust ikka teeb sama häält siis tuleks korra süveneda
See klapp krooksub ainult siis kui on õli end täis tõmmanud. Kindel et antud detail sai vahetatud, mitte näiteks 11747810831?
Jah, õige detail sai vahetatud ja õli voolikutes ei paistnud. Starter oli ka õline. See on loomulik, et kui liblikad lekivad siis kollektori all asetsevad asjad on õlised.
Tauri_J kirjutas: ↑21.03.2021 16:21 29
Odava pasaga ei saagi autot korda. Siin jõõgamise ja mehaaniku sõimamise asemel osta järgmine kord korralikud jupid.
Jah pean isand Ttsys sõnu siin meenutama et kõik mis pole OEM on piix - nüüd saan topelt teha
RazzKalbass kirjutas: ↑21.03.2021 10:50 03
Su jutt on täiesti ebavajalik, nii et mine tee midagi tarka ja hoia oma suu kinni
Läheb OE muundur, liblikad maha ja asi ants. Kogu 6st käes olnud E7O on see esimene millel selline probleem on olnud ja tuleb lihtsalt teist korda üle teha. So what
Pole vaja tõmmelda. Sul vist igav lihtsalt
Tarnekanal siis teil normaalne kui pakute kallimalt kui BMW oma esindus.
Aitäh ilusate komplimentide eest. Aga selle eest saadki topelt teha ja kooliraha maksta.
Päikest!
patrik kirjutas: ↑21.03.2021 11:38 52
Oot oot pidage hoogu
Kui peale 11747796634 vahetust ikka teeb sama häält siis tuleks korra süveneda
See klapp krooksub ainult siis kui on õli end täis tõmmanud. Kindel et antud detail sai vahetatud, mitte näiteks 11747810831?
Jah, õige detail sai vahetatud ja õli voolikutes ei paistnud. Starter oli ka õline. See on loomulik, et kui liblikad lekivad siis kollektori all asetsevad asjad on õlised.
Voolikud lähevad rabedaks pigem väljast neile tilkunud õli mõjul mitte sees pole õli. Klappi satub õli selle küljes oleva filtri kaudu
patrik kirjutas: ↑22.03.2021 07:05 40
Voolikud lähevad rabedaks pigem väljast neile tilkunud õli mõjul mitte sees pole õli. Klappi satub õli selle küljes oleva filtri kaudu
Arusaadav. Aga pikema ajaga jõuab ka vabastusfiltri kaudu ka voolikutesse-olen mõnel kohanud sellist asja.