E53 4x4 vead
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
E53 4x4 vead
Tere,
olen tükk aega olnud jännis enda e53ga. Tegemist on 2005 aasta 160 kw 3.0 diisliga ning mureks on 3 püsivalt säravat tulukest armatuuris.
Põlevad 4x4 tuli, ABSi tuli ning piduri hoiatustuli. Tehes diagnostikat, viskab veakoodid sisse vahekasti mooduli ning ABSi mooduli alt. Alguses kui viga ilmnes, lasi kalibratsiooni teha, kuid nüüd ei lase kalibratsiooni lõpuni teha ja ütleb, et resistance too high. Alguses kustusid ka vead ära vahekastist, kuid viga jäi alles ABS moodulisse, seal oli viga transfer case: internal.
Servomootor on lahti võetud, hammasrattas on korralik, kuid sellegi poolest sai edasi tõstetud. Proovitud ka teist servomootorit külge, kuid samad vead jäävad alles. Vahetatud on ka vahekasti aju - kui see sai külge ühendatud, viskas lisaks ette vea, et vahetada vahekasti õli, kuid see kustus. Teised vead jäid endiselt alles.
Proovitud on ka sellist trikki, et tõstetud teine vahekast alla, koos teise servomootoriga ( mida prooviti ka minu auto külge), ühendati auto küljest pistik selle teise vahekasti otsa ning prooviti kalibreerida, kuid ikka jäi kalibratsiooni viga ülesse.
Vead, mis ma olen lisaks täheldanud, et on kogu selle jeblaga ilmnend:
1.aegajalt paremale suunatuld näidates, vilgub suunatuli kiiresti, nagu oleks üks pirn kuskil läbi, kuid välisel vaatlusel kõik pirnid põlevad ilusti. See viga juhtub korraks, mõnel juhul ka 3-4 korraks, kuid kaob tavaliselt nädalateks.
2. Vahepeal kustuvad armatuuris ABSi ja pidurihoiatustuled ning sellisel juhul töötab ka stabiilsus- ja veojõukontroll. Kui armatuuris need kustunud on, siis auto käib tühikäigul veidike kehvemini - istudes on tunda tugevamat vibratsiooni. Mõni teinekord, kui käivitades kolm musketäri järjest süttivad käib auto tühikäigul pehmelt.
Kui on õnnistatud sellega, et kõik tuled armatuuris ei põle käivitamisel, siis süttivad need tavaliselt peale 20 km maantee sõitu linna sissesõidul aeglustades. 4x4 hoiatustuli põleb koguaeg.
3. Sellest veast panen ma pildi allapoole, kuid täna viskas auto armatuuri mulle väga naljaka numbririvi, see pani mind mõtlema, kas ei või olla mingi CAN liin kuskil maha mädanend? Auto on 2018 toodud Hollandist.
Kuna tundub, et lumi sulab ära, siis tagaveolise X5ga ei ole enam midagi teha ning ka jõulud on selleks korraks läbi, et võiks kaotada need tulukesed armatuurist. Kas kellelgi on mõtteid, mida veel proovida või on kellelgi Tartus või Tartumaal huvi menetleda selle looma kallal, et mis tal neid hädasid täpselt põhjustab? Panen pildi vigadest, et mis seal vahepeal viskab.
Selle numbririvi viskas täna armatuuri...
Parimat,
Sander
olen tükk aega olnud jännis enda e53ga. Tegemist on 2005 aasta 160 kw 3.0 diisliga ning mureks on 3 püsivalt säravat tulukest armatuuris.
Põlevad 4x4 tuli, ABSi tuli ning piduri hoiatustuli. Tehes diagnostikat, viskab veakoodid sisse vahekasti mooduli ning ABSi mooduli alt. Alguses kui viga ilmnes, lasi kalibratsiooni teha, kuid nüüd ei lase kalibratsiooni lõpuni teha ja ütleb, et resistance too high. Alguses kustusid ka vead ära vahekastist, kuid viga jäi alles ABS moodulisse, seal oli viga transfer case: internal.
Servomootor on lahti võetud, hammasrattas on korralik, kuid sellegi poolest sai edasi tõstetud. Proovitud ka teist servomootorit külge, kuid samad vead jäävad alles. Vahetatud on ka vahekasti aju - kui see sai külge ühendatud, viskas lisaks ette vea, et vahetada vahekasti õli, kuid see kustus. Teised vead jäid endiselt alles.
Proovitud on ka sellist trikki, et tõstetud teine vahekast alla, koos teise servomootoriga ( mida prooviti ka minu auto külge), ühendati auto küljest pistik selle teise vahekasti otsa ning prooviti kalibreerida, kuid ikka jäi kalibratsiooni viga ülesse.
Vead, mis ma olen lisaks täheldanud, et on kogu selle jeblaga ilmnend:
1.aegajalt paremale suunatuld näidates, vilgub suunatuli kiiresti, nagu oleks üks pirn kuskil läbi, kuid välisel vaatlusel kõik pirnid põlevad ilusti. See viga juhtub korraks, mõnel juhul ka 3-4 korraks, kuid kaob tavaliselt nädalateks.
2. Vahepeal kustuvad armatuuris ABSi ja pidurihoiatustuled ning sellisel juhul töötab ka stabiilsus- ja veojõukontroll. Kui armatuuris need kustunud on, siis auto käib tühikäigul veidike kehvemini - istudes on tunda tugevamat vibratsiooni. Mõni teinekord, kui käivitades kolm musketäri järjest süttivad käib auto tühikäigul pehmelt.
Kui on õnnistatud sellega, et kõik tuled armatuuris ei põle käivitamisel, siis süttivad need tavaliselt peale 20 km maantee sõitu linna sissesõidul aeglustades. 4x4 hoiatustuli põleb koguaeg.
3. Sellest veast panen ma pildi allapoole, kuid täna viskas auto armatuuri mulle väga naljaka numbririvi, see pani mind mõtlema, kas ei või olla mingi CAN liin kuskil maha mädanend? Auto on 2018 toodud Hollandist.
Kuna tundub, et lumi sulab ära, siis tagaveolise X5ga ei ole enam midagi teha ning ka jõulud on selleks korraks läbi, et võiks kaotada need tulukesed armatuurist. Kas kellelgi on mõtteid, mida veel proovida või on kellelgi Tartus või Tartumaal huvi menetleda selle looma kallal, et mis tal neid hädasid täpselt põhjustab? Panen pildi vigadest, et mis seal vahepeal viskab.
Selle numbririvi viskas täna armatuuri...
Parimat,
Sander
Re: E53 4x4 vead
Mis programmiga kalibreerisid. Eraldi on servomootor ja takisti. Osadel programmidel on eri funktsioonid karibreerimiseks. Osad määravad kohe takistile klassi kui servomootorit kalibreerid . Osadel seadmetel vaja kõigepeakt takisti kalibreerida ja seejärerel servomootor kalibreerida.
Resistance too high viga peaks olema seotud kas seadistamata takisti või selle juhtmete/pistikute veaga.
Resistance too high viga peaks olema seotud kas seadistamata takisti või selle juhtmete/pistikute veaga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
Re: E53 4x4 vead
Kui ma ei eksi, siis prooviti Launchiga ja teises kohas ISTAga ning takisti klassiks andis automaatselt F vist
Re: E53 4x4 vead
Näitab rooli asendianduri viga ka? Kõik need ülejäänud vead(va vahekasti kalib.) võiks olla sellest.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
Re: E53 4x4 vead
seda küll, kuid viga pole püsiv. Kui vead ära nullida, siis see kaob, sellepärast pakukski just kuskilt mingit CAN liini
Re: E53 4x4 vead
Suundade teema kohalt vaata oma tagatulede pirnipesad/kontaktpinnad kriitilise pilguga üle, üsna tavaline nähtus, et vesi/sool ligi pääsenud.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: E53 4x4 vead
Mingi periood ongi niimoodi, kuniks jääb see viga püsivalt ja kogu aeg kollased põlevad.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
Re: E53 4x4 vead
Pirni pesa on korralik, samamoodi ka tuli, võibolla oli kuidagi kehvasti ja andis halba ühendust, eks saab tulevikus seda edasi jälgida.
Täna oli jälle erakordne juhus ja 5 minutit tuled ei põlenud.
Kui peale käivitamist mootoripöörded ühtlustuvad ja kohe Drive peale tõmmata, siis on väiksem tõenäosus , et tuled süttivad armatuuris...
Täna oli jälle erakordne juhus ja 5 minutit tuled ei põlenud.
Kui peale käivitamist mootoripöörded ühtlustuvad ja kohe Drive peale tõmmata, siis on väiksem tõenäosus , et tuled süttivad armatuuris...
Re: E53 4x4 vead
Akuga probleeme ei ole?
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E53 4x4 vead
Ei tea kas on mõistlik kulutada tohutu aeg endal vea väljaselgitamiseks ja vahetada niisama juppe. Võibolla tasub pöörduda asjatundja poole, kes leiab vea üles, näiteks võtta sõit ette pealinna ja külastada patrickut. Kulub küll natuke raha vs ise kodus katsetades, aga vähemalt säästad aega ja närve. Samas kui viga sõitu ei sega, siis võib edasi ka sõita, aga kunagi kui masina müüki paned siis müügi jaoks on ikka mõistlik korda teha (saad paremat hinda küsida), seega miks mitte lasta kohe korda teha (see investeering nagunii tuleb teha, juhul kui kunagi kauges tulevikus plaanid masinat ka müüa)
Eks ta lõhnab mingi elektri kala järele ja vaja elektriku poole pöörduda
Eks ta lõhnab mingi elektri kala järele ja vaja elektriku poole pöörduda
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
Re: E53 4x4 vead
Ka mulle tundub, et tegemist on elektrikalaga. Sellepärast selle postituse tegingi, et äkki siin foorumis keegi on sarnase anomaaliaga kokku puutunud ja tahaks Tartumaal seda ette võtta, raha kulub nagunii, sellega arvestand, aga lihtsalt ei leia inimest, kellel oleks viitsimist ja huvi seda seapesa menetlema hakata…
Auto oli müügis juba nädal ning siis ilmnes viga, rääkisin huvilistele ära, aga keegi kohale ei tahtnud tulla, oleks nõus olnud 1000 euri hinnast alla tegema, et uuel omanikul oleks mingigi huvi asjaga tegeleda, aga kõik lubasid, kuid kohale ei ilmunud keegi
Auto oli müügis juba nädal ning siis ilmnes viga, rääkisin huvilistele ära, aga keegi kohale ei tahtnud tulla, oleks nõus olnud 1000 euri hinnast alla tegema, et uuel omanikul oleks mingigi huvi asjaga tegeleda, aga kõik lubasid, kuid kohale ei ilmunud keegi
Re: E53 4x4 vead
4x4/vejõukontroll, ABS, piduri hoiatustuli, need on kõik võivad olla omavahel seoses. Näiteks kui ABS andur saba annab, juhe katki, saad kõik need tuled omale armatuuris põlema. Kas kusagil on juhe mädanenud, genekas läbi, sellised oleks minu arvamused aga isegi mina viiks sellisel juhul elektriku juurde. Kui sul on omal oskus või inimene kes suudaks kontrollida selliseid asju, saaksid rohkem infot juurde.
Tartus on mine MihkelAuto OÜ, kui tema ei oska aidata, siis vast oskab soovitada kedagi. Väga asjalik mees sealpool sood.
Tartus on mine MihkelAuto OÜ, kui tema ei oska aidata, siis vast oskab soovitada kedagi. Väga asjalik mees sealpool sood.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
Re: E53 4x4 vead
Isiklikult tundubki, et juhe on katki kuskilt, sest vahepeal annab ühendust ja pool süsteemi nagu toimiks, aga suur tänu vihje eest, vast uuel nädalal on elu veidi rahulikum ja saab kuskile sättida seda autotBumBum kirjutas: ↑25.02.2022 17:41 45 4x4/vejõukontroll, ABS, piduri hoiatustuli, need on kõik võivad olla omavahel seoses. Näiteks kui ABS andur saba annab, juhe katki, saad kõik need tuled omale armatuuris põlema. Kas kusagil on juhe mädanenud, genekas läbi, sellised oleks minu arvamused aga isegi mina viiks sellisel juhul elektriku juurde. Kui sul on omal oskus või inimene kes suudaks kontrollida selliseid asju, saaksid rohkem infot juurde.
Tartus on mine MihkelAuto OÜ, kui tema ei oska aidata, siis vast oskab soovitada kedagi. Väga asjalik mees sealpool sood.
-
- Huviline
- Postitusi: 70
- Liitunud: 09.03.2015 17:14 26
- Peamine sõiduk: 2010 F11 530d
Re: E53 4x4 vead
Saaga sai läbi lõpuks.
Käis istus paar päeva elektriku juures, katsetati, kõik toimis ilusti ja otsustati vahekast lahti võtta.
Minu vahekastil oli õlipump laiali lennanud.
Teine vahekast, mida alla proovisin ning mis samuti tööle ei hakanud, seal oli siduripakk surnud.
Sai kahest õnnetust ühe kokku ning auto sõidab kulda jälle. Panen pildi ka siia alla, milline oli minu vahekast seest.
Tänama pean Kevvai Autoteenindust, seal meistrimehed panid masina käima.
Selline kaunis vaatepilt
Käis istus paar päeva elektriku juures, katsetati, kõik toimis ilusti ja otsustati vahekast lahti võtta.
Minu vahekastil oli õlipump laiali lennanud.
Teine vahekast, mida alla proovisin ning mis samuti tööle ei hakanud, seal oli siduripakk surnud.
Sai kahest õnnetust ühe kokku ning auto sõidab kulda jälle. Panen pildi ka siia alla, milline oli minu vahekast seest.
Tänama pean Kevvai Autoteenindust, seal meistrimehed panid masina käima.
Selline kaunis vaatepilt