Nimelt üks mehaanik väitnud et pidavat olema nende x5-te tüüpviga aga siit foorumist ma ei leidnud ühtegi juttu sellest peale 4.0 diisli kohta.
Siinse arutelu juures sooviks teadjameeste enda panust või ümberlükkavaid väiteid

ei parandatud seal sittagi, saad vbla veits kauem sõita aga probleem on endiselt alles.
Kus sinu info pärineb? Saaled lähevad kõigil N57 mootoril.RazzKalbass kirjutas: ↑18.03.2022 20:59 17 Ei ole. Saale prob on ainult 180kw. FL mudelitel see kadus.
Kindlasti ka teistel. Ei saa aru, miks N57 siin nii eriline on. Väide oma kategoorilisuses tundub vigane.Saaled lähevad kõigil N57 mootoril.
Täpselt nii. Kui hooldada sõbra garaazis, kallata mannolit sisse, rehvideks triangle ja filtrid 2 eurosed siis küll need saaled varsti lendu lähevad.ttsys kirjutas: ↑20.03.2022 11:28 46 Pigem on vaja seda käsitleda hoiatusena, sest nende mootorite kaanetamine, kokku panek nõuab terve rida protseduure ning korduvaid Nm mänge, mida tühmilt (loe: koos õllega garaazis vm) ei järgita või millega eksitakse. Tööde eest küsitakse väga erinevat raha ja "kaetud tööde akti" või videot reeglina remonditööga kaasa ei anta. Pealegi jätkuvalt aetakse segi BMW-d BMW-laadsete toodetega.![]()
Sest arutelu käib antud hetkel N57'st? Vaata teema pealkirja.
Leedus liiguvad 3-4000 EUR vahel.teet82 kirjutas: ↑17.05.2022 22:47 38 Võtsin eile ühe kahe turboga N57 mootori lahti, lisaks ühele kepsule on ka üks raamsaale plokis ringi käinud, kas kellelgi on veel juhtunud nii?
Ise ma selle mootori häält ei kuulnud, sest õlifilter oli metallipuru täis ja mõttetu käivitada üldse. Omanik vist sõitis ringi kolinaga, pani mingeid kütuselisandeid, sest arvas pihusti tiks olevat..
Kui keeruline on leida teist mootorit ja mis hinnaga?
Saksa Ebays muidu on, nii alates 5000EUR.