Kaks õõtshooba on lahti, amordi ots samuti. Vedru aga kuidagi ei taha alla mahtuda. Peab kokku pressima. Vedru press klambreid aga ka ei saa kasutada, ei mahu oma püstakusse enam ära siis.
Mida soovitate, kuidas saaks kokku pressituna vedru alla panna?
Üks idee, mida osad kasutavad on ketiga press asendis vedru ära fixida.
Mul aga värskelt värvitud vedrud ja ei tahaks sedasi rikkuma pinda hakata. Ehk on paremaid/leebemaid lahendusi?
Koormarihma kuidagi kasutada nt?
E53 sport tagavedru vahetus
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: E53 sport tagavedru vahetus
Tehasejuhendist:
Remove rear wheel.
Remove rear pulse sensor from wheel carrier.
Remove rear shock absorber from swinging arm.
Remove rear brake caliper on wheel carrier and tie back.
Remove control arm from wheel carrier.
Remove wishbone from wheel carrier.
Remove anti-roll bar link from swinging arm.
Remove integral link from wheel carrier and swinging arm.
Detach swinging arm from rear axle support at front.
Press wheel carrier downwards.
Pull out coil spring to the side.
Installation note:
Check spring pads, replace if necessary.
Coat lower spring pad (1) with lubricant.
Remove rear wheel.
Remove rear pulse sensor from wheel carrier.
Remove rear shock absorber from swinging arm.
Remove rear brake caliper on wheel carrier and tie back.
Remove control arm from wheel carrier.
Remove wishbone from wheel carrier.
Remove anti-roll bar link from swinging arm.
Remove integral link from wheel carrier and swinging arm.
Detach swinging arm from rear axle support at front.
Press wheel carrier downwards.
Pull out coil spring to the side.
Installation note:
Check spring pads, replace if necessary.
Coat lower spring pad (1) with lubricant.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: E53 sport tagavedru vahetus
Tänud!
Lammutasin seal veidi rohkem detaile lahti ja jõudsin enam vähem sama arusaamani, et peaks saama valutult ka selle alla.
Oluline just, et stab.varras oleks lahti, siis peaks pääsema amordi tagant ja stab varda vahelt alt üles vedru püstakusse suunama.
Olen juba poole peal
Lammutasin seal veidi rohkem detaile lahti ja jõudsin enam vähem sama arusaamani, et peaks saama valutult ka selle alla.
Oluline just, et stab.varras oleks lahti, siis peaks pääsema amordi tagant ja stab varda vahelt alt üles vedru püstakusse suunama.
Olen juba poole peal
