003505 dde glow-plug system
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
Aku oli tal ju ikka ka läbi
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Videos ketras seda päris nobedalt. Ehk ülesande lahendmise eesmärgil polnud aku teema. Igaks juhuks kordan üle, et veidi väsinud aku mulje jätab ka äraruunatud starter (mida E seeria diiselbemmil kohtab tihti) ja ühendusjuhtmete halb konakt. Hiina riistadest aku valediagnoosimisel juba kirjutasin.
Kordan video uuesti, seda on pikast jutuvadast juba tülikas leida https://youtube.com/shorts/2XlvSwYrpv8?feature=share
Kuid teemataja võiks teha nüüd uue video sellest, mis toimub.
Kordan video uuesti, seda on pikast jutuvadast juba tülikas leida https://youtube.com/shorts/2XlvSwYrpv8?feature=share
Kuid teemataja võiks teha nüüd uue video sellest, mis toimub.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
Eks
Oleks voinuc kohe spetsi juurde viia ;D
Oleks voinuc kohe spetsi juurde viia ;D
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
patriku juures diagnostis käidud. kompressioon ebaühtlane (viiendas silindris)
see ilmselt seletab siis seda miks viimased 2 aastat on veakood "smooth running controller" mälus olnud, ideaalis võiks sellega siis tegeleda, aga pole selline quick fix asi

Muidu uue akuga käivitub üsna normaalselt, ehk minu jaoks käivituse mure lahendatud.
Aga tulen tagasi ikka kütusefiltri küsimuse juurde. Kurtsin, et pärast filtri vahetust hakkas kuidagi kahtlaselt käima. pärast 1 päev seismist hakkas juba palju paremini käima. Täna sõitsin 300 kilomeetrit (tallinnast võrumaale) ja veidike selline asi on juures, et nagu väike viivitus kiirendamisel. Et kui startrida fooritagant, siis alguses mõni sekund uimab ja edasi astub hästi. Samuti kui sõita 90ga ja hakata möödasõitu tegema, siis alguses nagu veits uimab, aga mõne sekundi põrast läheb korralikult pöördesse ja saab kenasti möödasõitu sooritada. See kõik algas selle filtri vahetusega. Küsimus nüüd: vahetati see kapoti alune filter kus on mingi juhe küljes. Kas on oluline, et see filter oleks mingi kvaliteetne (OEM originaal)? Ja mis selle juhtme eesmärk seal on mis filtri külge läheb? Ma kahtlustan, et seal ikka mingi kala sees, äkki pandi mingi odav filter või miskit seal nihu läinud. Enne filtri vahetus sellist asja ei olnud, et mingi viivitus oleks autol. Veidike selline tunne nagu DPF oleks umbes, aga no sellel autol pole DPF filtrit. Seda filtri asja unustasin patriku käest eraldi küsida
ta vaatas ainult kompressiooni asja nagu sai palutud.
mul vahetati detail nr 1 siin pildil:

see ilmselt seletab siis seda miks viimased 2 aastat on veakood "smooth running controller" mälus olnud, ideaalis võiks sellega siis tegeleda, aga pole selline quick fix asi

Muidu uue akuga käivitub üsna normaalselt, ehk minu jaoks käivituse mure lahendatud.
Aga tulen tagasi ikka kütusefiltri küsimuse juurde. Kurtsin, et pärast filtri vahetust hakkas kuidagi kahtlaselt käima. pärast 1 päev seismist hakkas juba palju paremini käima. Täna sõitsin 300 kilomeetrit (tallinnast võrumaale) ja veidike selline asi on juures, et nagu väike viivitus kiirendamisel. Et kui startrida fooritagant, siis alguses mõni sekund uimab ja edasi astub hästi. Samuti kui sõita 90ga ja hakata möödasõitu tegema, siis alguses nagu veits uimab, aga mõne sekundi põrast läheb korralikult pöördesse ja saab kenasti möödasõitu sooritada. See kõik algas selle filtri vahetusega. Küsimus nüüd: vahetati see kapoti alune filter kus on mingi juhe küljes. Kas on oluline, et see filter oleks mingi kvaliteetne (OEM originaal)? Ja mis selle juhtme eesmärk seal on mis filtri külge läheb? Ma kahtlustan, et seal ikka mingi kala sees, äkki pandi mingi odav filter või miskit seal nihu läinud. Enne filtri vahetus sellist asja ei olnud, et mingi viivitus oleks autol. Veidike selline tunne nagu DPF oleks umbes, aga no sellel autol pole DPF filtrit. Seda filtri asja unustasin patriku käest eraldi küsida

mul vahetati detail nr 1 siin pildil:

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: 003505 dde glow-plug system
https://www.bmw-etk.info/parts-catalog/ ... 13/13_0955
Detail nr2: Pressure sensor
Minu autol oli ka peale filtri vahetust pikem käivitus, mis hiljem normaliseerus. Oli ka üks odavamaid, mille valiku oli teinud keegi laua taga.
Järgmised kaks vahetust on olnud ilma probleemideta ja aru ei ole saanud kordagi, et käivitus oleks kuidagi pikem olnud.
Detail nr2: Pressure sensor
Minu autol oli ka peale filtri vahetust pikem käivitus, mis hiljem normaliseerus. Oli ka üks odavamaid, mille valiku oli teinud keegi laua taga.
Järgmised kaks vahetust on olnud ilma probleemideta ja aru ei ole saanud kordagi, et käivitus oleks kuidagi pikem olnud.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Ok, äkki vahetuse käigus siis see andur sai kannatada vms. Mis tolle detail nr 2 (fuel Pressure Sensor 13327785354) eesmärk muidu on või mis ta teeb
Peale filtri vahetust käivituse probleemi ei ole, aga pigem acceleration lag
Peale filtri vahetust käivituse probleemi ei ole, aga pigem acceleration lag
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: 003505 dde glow-plug system
Internetis kirjutatud põhjal võib jõudluse probleem põhjustada küll
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Kirjelduse järgi ma pakuks ka (niipalju kui ise netist lugesin). Ainuke asi tavaliselt peaks olema veakood ka sees, et sensor, aga mul veakoodi pole. Ei tea kas ilma veakoodita võib ka see sensor otsad anda.
Vbl siis niisama huupi vahetaks ära, vaataks kas läheb paremaks. See 13327785354 sobib pre face ka jah? E53 135kw
Selline mul kapotiall:

Vbl siis niisama huupi vahetaks ära, vaataks kas läheb paremaks. See 13327785354 sobib pre face ka jah? E53 135kw
Selline mul kapotiall:

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Vahepeal sai tehtud juba foorumisse uus teema tehnilisse rubriiki (kuna üks kahtlusalune oli kütusefiltri vahetusega seonduv), aga neile kes seda teemat algusest peale on lugenud, siis uus areng hetkel see, et veakood andis täna märku ja tegeleb siis edasi veakoodiga
001E30 DDE: Boost-pressure control or boost-pressure controller

001E30 DDE: Boost-pressure control or boost-pressure controller

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Puhtalt veakoodi järgi raske öelda, mis viga võib olla. Mine parem pädeva diagnostiku juurde, kes leiab vea üles.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
Mine patriku juurde ja tee korda. Tuleb soodsam
Mul enda e70 käis. Saares laiutati käsi, oli paar päeva patriku juures ja kōik sai korraga korda tehtud. Kokkuvottes soodsam ka kui ebapädevas kohas käia koguaeg. Nagu nâha siis filtri vahetusel suudeti isegi midagi prse keerata vb:) veakoodi lugemine pole diagnostika
Mul enda e70 käis. Saares laiutati käsi, oli paar päeva patriku juures ja kōik sai korraga korda tehtud. Kokkuvottes soodsam ka kui ebapädevas kohas käia koguaeg. Nagu nâha siis filtri vahetusel suudeti isegi midagi prse keerata vb:) veakoodi lugemine pole diagnostika
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Käis ju ja resümee on, et raud peab ikka olema korras, mida antud mootori puhul pole. Filtri vahetusel ei keeranud midagi p..e, vaid olemasolev probleem süveneb. Vt paralleelteema https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=309872
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
Ok siis ei ole midagi teha jah..
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 003505 dde glow-plug system
Kui mootor hõre,siis käivitumine halb(mitte ka alati) ,aga edasi peaks ikka normaalselt käima.Selle taha pole mõtet peita,et hõre on.Kui nendest 2 ülemisest veast lahti saad,siis võiks jälle liikuma hakata see pill sul.Nende kasutatud-stenditud pihustitega on paras joppamine(enne mahavõtmist käisid ilusti ja sinu mootor hakkab lonkama või muid trikke tegema).Kindlam uued peale laduda ja südamerahus edasi sõita.
530d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Selle "pili" selline elushoidmine kataks suure tõenäosusega tunduvalt uuema ja korras auto liisingu. Eeldusel, et auto valikul ämbrisse ei plärtsa.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Auto korras!
_____
Pöördusin bmw eksperdi poole kellel pea 30 aastat kogemust bmw-dega. Vaatas auto üle, diagnoos: Vaakumreservuaarist turbo juhtsolenoidi minev vaakumvoolik lahti.
Peale vooliku ühendamist hakkas turbo geomeetria liikuma. Proovisõidul turbo ja kütuse kõrgrõhk korras, rõhk tuleb kiiresti üles.
Minu jaoks oli auto korras ja põhimõtteliselt olin valmis juba järele minema (sest minu mure oli lahendatud: kiirendus tagasi)
Aga eksperdil/tehnikul jäi see käiguühtluse probleem ka veidi kripeldama ja pakkus, et prooviks seda ka siis parandada kui auto juba garaazis on. Ma nagu selle murega tema poole ei pöördunud, eesmärk oli minek ehk acceleration lag korda saada. Taust veel see, et pihusti näidud väga pekkis (mitu tk seal +7 ja mitmel -6). Mõni oli ka normaalne ehk näiteks -2. Esmane info oli selline, et pihusti näite ei saa tõsiselt võtta kuna mootoris on mehhaaniline probleem, aga ta pakkus, et kabetaks pihusteid omavahel ringi ja vaataks kas pihusti näidud kolivad ringi või jäävad paigale. Katsetasime ära ja oligi nii, et pihusti näidud liikusid kaasa ümbertõstmisega. See andis uut infot, et miks mitte proovida siis korras pihusteid peale panna, äkki läheb käiguühtlus paremaks. Lisaks veel info, et kuuest pihustist lekkis 5tk ehk pihustid olid omadega päris otsas (põhimõtteliselt mõralised juba).
Ekspert/tehnik ütles, et kohe oleks vaja 3 korras pihustit või veelparem kõik 6.
Sebisin siis 6tk tutikat BMW originaal tehase pihustit (sama mida esindusest saab osta), olen kuulnud, et tutikad pihustid ikka veidi paremad kui taastatud
Panime pihustid peale ja üllatus missugune, viiel tolerantsid nullis ehk näit super hea, ühel pihustil näit +3 (silinder nr 3). Tõstsime ümber aga see näit enam ümber ei kolinud. Aga põhimõtteliselt näidud siis üks +3 ja teised nullis. Ehk siis käiguühtlus väga hea. Veakood "smooth running controller" ka loomulikult kadunud. Jah, kolmandas silindris on veidi mehhaaniline kulumine või asi, aga kokkuvõttes pärast uute pihustite panekut paranes asi ikka oluliselt paremaks. Auto sõidab väga hästi, värinad puuduvad, käiguühtlus korras, minek korras, mootoriga seotud veakoodid puuduvad.


_____
Pöördusin bmw eksperdi poole kellel pea 30 aastat kogemust bmw-dega. Vaatas auto üle, diagnoos: Vaakumreservuaarist turbo juhtsolenoidi minev vaakumvoolik lahti.
Peale vooliku ühendamist hakkas turbo geomeetria liikuma. Proovisõidul turbo ja kütuse kõrgrõhk korras, rõhk tuleb kiiresti üles.
Minu jaoks oli auto korras ja põhimõtteliselt olin valmis juba järele minema (sest minu mure oli lahendatud: kiirendus tagasi)
Aga eksperdil/tehnikul jäi see käiguühtluse probleem ka veidi kripeldama ja pakkus, et prooviks seda ka siis parandada kui auto juba garaazis on. Ma nagu selle murega tema poole ei pöördunud, eesmärk oli minek ehk acceleration lag korda saada. Taust veel see, et pihusti näidud väga pekkis (mitu tk seal +7 ja mitmel -6). Mõni oli ka normaalne ehk näiteks -2. Esmane info oli selline, et pihusti näite ei saa tõsiselt võtta kuna mootoris on mehhaaniline probleem, aga ta pakkus, et kabetaks pihusteid omavahel ringi ja vaataks kas pihusti näidud kolivad ringi või jäävad paigale. Katsetasime ära ja oligi nii, et pihusti näidud liikusid kaasa ümbertõstmisega. See andis uut infot, et miks mitte proovida siis korras pihusteid peale panna, äkki läheb käiguühtlus paremaks. Lisaks veel info, et kuuest pihustist lekkis 5tk ehk pihustid olid omadega päris otsas (põhimõtteliselt mõralised juba).
Ekspert/tehnik ütles, et kohe oleks vaja 3 korras pihustit või veelparem kõik 6.
Sebisin siis 6tk tutikat BMW originaal tehase pihustit (sama mida esindusest saab osta), olen kuulnud, et tutikad pihustid ikka veidi paremad kui taastatud
Panime pihustid peale ja üllatus missugune, viiel tolerantsid nullis ehk näit super hea, ühel pihustil näit +3 (silinder nr 3). Tõstsime ümber aga see näit enam ümber ei kolinud. Aga põhimõtteliselt näidud siis üks +3 ja teised nullis. Ehk siis käiguühtlus väga hea. Veakood "smooth running controller" ka loomulikult kadunud. Jah, kolmandas silindris on veidi mehhaaniline kulumine või asi, aga kokkuvõttes pärast uute pihustite panekut paranes asi ikka oluliselt paremaks. Auto sõidab väga hästi, värinad puuduvad, käiguühtlus korras, minek korras, mootoriga seotud veakoodid puuduvad.


2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 003505 dde glow-plug system
Kui saladus ei ole, kui kallilt or koodiga uued pihustid kätte tulid?
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Ei ole üldse saladus. Tulid nad siit samast foorumi kuulutuse kaudu: (hind seal väljas)
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php ... 1c70b29485
Ja tänud kasutajale kloox, kes andis vihje, et selline kaup seal müügis. Müüjal on neid veel järel, aga kahjuks ainult seda tüüpi (ehk ei sobi 160kw masinale)
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php ... 1c70b29485
Ja tänud kasutajale kloox, kes andis vihje, et selline kaup seal müügis. Müüjal on neid veel järel, aga kahjuks ainult seda tüüpi (ehk ei sobi 160kw masinale)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Ebay's sellise hinnaga:
https://www.ebay.de/itm/175572154254?ha ... R-yQ74zWYQ
https://www.ebay.de/itm/175572154254?ha ... R-yQ74zWYQ
tel. 51 949 859
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Ok Ebay's tõesti väga hea hind. Foorumi müüja lasi gramm hinnas alla ka sellest 900 hinnast, aga no Ebay hinda igaljuhul ei saanud
Et kellel aega oodata siis tasub Ebay'st võtta, aga mul oli huvi saada pigem kiiresti (selline 1 tööpäev).

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Alati võib osta ka esindusest 400+ eur tüki eest.
Tagasiside järgi paistab olevat legit müüja, üle 600 positiivse tagasisidega müügi.
Tagasiside järgi paistab olevat legit müüja, üle 600 positiivse tagasisidega müügi.
tel. 51 949 859
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 003505 dde glow-plug system
Eks Ebays on hea hind aga läheb meeletu aeg ka. Mina näiteks ei ootaks nädal-kaks kuni see pakk sealt tuleb + pärast tuleb vale kaup
Enne võtaks UMist kus saan max homseks

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 003505 dde glow-plug system
Oleneb mis hinnaklassi pillidest jutt käib. Esimese põlvkõnna X5 omanik üldjuhul esimese hooga esindusse ei torma, et poole auto turuväärtusest pihustite vms alla panna. Paljud sõidavad aastaid piixus pihustitega ringi ja kiiret pole kuhugi. Antud teema püstitajat tuleb siiski kiita, et üleüldse uued pihustid ostis. Enamus ajavad lammaritest ja facebooki romulammutajate gruppidest pool miljonit sõitnud juppe taga 

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: 003505 dde glow-plug system
Ma ühe tuttava x5-le panin jaanuaris ka need samad pihustid peale.Kuna remont kisub sinna 700+ kanti,siis on juba mõttekam uued peale keerata ning muretult edasi kulgeda.
Aga tüüpiline eestlane tahab võimalikult odavalt ja niikuinii kohe läheb müüki pill.
Ja siis paari aasta pärast tuleb tagasi,et kuule see jupp oli ikka **** ei kestnudki midagi. 
Aga tüüpiline eestlane tahab võimalikult odavalt ja niikuinii kohe läheb müüki pill.


530d
Re: 003505 dde glow-plug system
Mul on üks selline pakend kapis olemas, ilma sildita. Tuli ühe teise tootega kaasa.
Kuidas sellise asja puhul teha kindlaks, kas tegu on tõest uue tootega mitte taastatud, eriti vaadates mis hinnaga taastatud pihustid müügil on.
Kuidas sellise asja puhul teha kindlaks, kas tegu on tõest uue tootega mitte taastatud, eriti vaadates mis hinnaga taastatud pihustid müügil on.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: 003505 dde glow-plug system
Ma olin veidi nagu valiku ees, et kas panna pill müüki ja võtta 2008+ X5/X6 aga samas mõtlesime naisega, et auto on juba veidi armsaks ka saanud meile 5 aastaga ja teeme hoopis siis väikse remondi talle ja korda. Roostet pole. Käigukast, veermik, pidurid korras ja sisu on ka korralik (patrik ka naljatas, et ei tea kas peab vahetusjalanõudega autosse tulema
) . Nüüd siis vaikselt putitame, et paar aastat ikka veel vastu peaks. Järgmine projekt tulede taastamine, sest olemasolevad ei näita essugi. Trilliani juurde enam vähem aeg kirja pandud. Numbritule liist ka vaja välja vahetada. Naine soovis androidi ka veel sisse, et saaks spotify-d kuulata, mulle endale sobiks see vanakooli stock makk ka 


2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)