Kuna on tekkinud väike plaan üks tagaveoline bmw nelikveoks ümber ehitada siis tekkis küsimus, et kas see on üldse mõeldav bmw juppidega.Probleem siis nimelt selles, et kõnealusel tagaveolisel bmw-l on üle 500hj ja 600nm väänet.
Tõenäoliselt stock jupid vastu ei pea, kuid mis on kõige probleemsemad kohad?
X5-e nelikveo tugevus
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
X5-e nelikveo tugevus
BMW M3 Touring
Re: X5-e nelikveo tugevus
525ix jupid pidasid küll vastu 550kw ja 900Nm väänet. Sama tehnikaga auto sõidab ju praegugi võistlustel.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
- raxx
- Huviline
- Postitusi: 1660
- Liitunud: 29.12.2005 16:37 45
- Peamine sõiduk: BMW X5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: X5-e nelikveo tugevus
Kui pead silmas Indrek Ando vanat autot siis minuteada on selle vahekast ja poolteljed suures mahus ümber ehitatud.Samas muidugi ise näinud pole ja tuginen sellele mis kõrva jäänud 

BMW M3 Touring
Re: X5-e nelikveo tugevus
See "suures mahus ümber ehitatud" tähendab, et seal pole 325ix originaalosad. Tegemist 525ix tehnikaga, mis m20 jaoks kohandatud. Küll ei ole kõikide 525ix neliveo tehnika sama, selles on asja võti.
X5 tehnika ei erine ka oluliselt, esidiffer samasuur ja taga tavaline typ188. Küll pole selle puhul manuaalkaste eriti võtta.
X5 tehnika ei erine ka oluliselt, esidiffer samasuur ja taga tavaline typ188. Küll pole selle puhul manuaalkaste eriti võtta.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||