info X3

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
niinii
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 10.12.2013 15:32 54

info X3

Postitus Postitas niinii »

Tervist

Kui kellelgi on kogemusi BMW X3-ga siis palun jaga kogemusi.

Kui palju on hoolduskuld?

Kui palju võtab kütust 2.0 ja 3.0 mootoriga auto (maanteel, linnas)?

Kui kellelgi on häid või halbu kogemusi siis palun jagage oma teadmisi?

Kas soovitate üldse sellist autot soetada või mitte (kasutatud 2004-2007)?
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Re: info X3

Postitus Postitas Ragnar »

sõita pole nii mugav kui 5seeriaga aga nii hull jäik ka ei ole et välja ei kannataks. tagaiste ainult võiks pehmem olla.
sisu vist on kõige odavam/lihtsakoelisem mis bmw viimase kümnendi jooksul teinud on.

3.0d 160kw mul võtab 12linnas praegu. suvel tuli üld keskmine 10.
niinii
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 10.12.2013 15:32 54

Re: info X3

Postitus Postitas niinii »

Mind huvitab rohkem X3 2.0 ning selle kütusekulu ja hoolduskulud ja kui tihti tuleb ette erinevaid vigu.
piilu
Huviline
Postitusi: 93
Liitunud: 13.12.2005 21:33 17

Re: info X3

Postitus Postitas piilu »

X3 3.0 218Hj, 01/2007,218 000km.Hetkeks omanud 1.5 aastat ja selle ajaga sõitnud u.40 000km,ehk mitte väga palju aga ikkagi olen päri paljude BMW fooumitega üle maailma, kus väidetakse et X3 (E83) näol on tegemist BMW viimase kümnendi kõige töökindlama autoga.Mugavuselt jääb kindlasti alla suuremale vennale aga samas juhitavuselt teravam kui pisut lehmaliku käitumisega ja 400kg raskem X5.Talvine rehvimõõt 235/55-17 tuleks vahetada 215/60-17 vastu.Vastasel juhul on lörtsis ja lumes sõitmine üsnagi ebameeldiv kuna algne rehv on ilmselgelt talvel liiga lai selle kaaluga auto jaoks. Sisu on kvaliteetne aga karjumapanevalt igav nagu viimase aja BMW-del kõigil.Vahetatud on selle ajaga eelsüüteküünlad,airbagi lint,E piduri klotsid ja loomulikult õlid/filtrid iga 10 000 km tagant.Aluse suhtes lihtsa ja lollikindla ehitusega.Tagasild praktiliselt E46 analoog -puksidki samad kuid õõtsad vardad erinevad.Esisild nö. enda oma aga suht lihtne ja varuosad taskukohased.Esimesed ülemised amordipuksid on nüüd selle aja ja läbisõiduga pisut kobisema hakanud, kõik muu on jätkuvalt vaikne ja toimib.Roolilatti väidetakse nõrgaks kohaks ,aga endal kogemus puudub.Kütusekulu meil maanteel ~7,5,saksas tuli maanteekulu 8,4 aga hoogu oli tihtilugu nii palju kui tootja poolt lubatud.Linnakulu 9 ja pisut peale sõltuvalt siis asjaoludest ja kuldset keskmist näitab kompuuter 8,3.Ise väga rahul antud eksemplariga ja kui esiosa disainiga ära harjuda on tegemist pidamist väärt "lemmikloomaga".
Aleksei_K
Klubiliige
Postitusi: 839
Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
Asukoht: Turku

Re: info X3

Postitus Postitas Aleksei_K »

Oman 3,0d 160kW facelift, olen sõitnud sellega 20000km vähe rohkem kui aastaga. Selle aja jooksul 1 kord vahetatud õlid-vedelikud-filtrid, vahetatud rihmaratas, pöördsiibrid eemaldatud, EGR ja karteri tuulutus puhastatud, katuseluuk hooldatud - kõik see profülaktika mõttes. Veermikus pole veel midagi vahetanud. Auto liigub peamiselt maanteel ja harva Tallinna teedel. Keskmise kiiruse 54,9km/t juures keskmine kulu on 8,2-8,4L/100km.
Facelift autodel salongi materjalid on juba kvaliteetsemad, välis- ja sisedisain on juba nii kuidas meeldib. Välimusega ma ei saa siiamaani harjuda, aga salong just meeldib hullult - kõik on omal kohal nii nagu BMW-ga harjunud olen, juhi jaoks ruumi on üsna palju, salong ise on väga kvaliteetselt tehtud, midagi ei nagise. Uksed ainult oleksid võinud pehmemalt ja "maitsekamalt" sulgeda.
Mingeid tüüpilisi vigu antud autol väga ei ole, tegemist on tõesti üsna kindla autoga, vähemalt erinevaid foorumeid lugedes. Panoraamkatusega isendeil võib olla veelekkeid - täpsemalt võid lugeda minu auto teemas. Lisaks 100-150 tkm vahelt peaks vahetama rihmaratta - selle katkiminek kuskil maanteel pole väga meeldiv üllatus. 6-sil. diislid foorumite juttude järgi on kindlamad kui 4-sil.
Üldiselt võib seda autot julgelt soovitada, eriti siis facelift (alates 2007) mudeli, kuid nagu iga BMW auto puhul peaks valima hästi hoitud ja kindla hooldusajalooga eksemplari - käest lastud isendit on väga kulukas korda saada.
Vasta