1. leht 1-st

x5 minek

Postitatud: 23.01.2014 12:40 04
Postitas reigo9
Tere. sai vahetatud paagiväline kütuse pump ja peale seda ei ole enam õiget minekut.kas on asi selles et sai pandud odavam pump.odavam pump ei anna vist õiget survet mis vaja.kui järsku kaasi vajutad tömbab hinge kinni ja ei vaheta käiku.kütuse seierit vaatates lööb korraks seieri põhja ja kui hinge kinni tõmbab kukub seier kuskil 10 peale.normaalsel sõidul aga sõidab normaalselt.

Re: x5 minek

Postitatud: 24.01.2014 07:07 38
Postitas portos
Pandi ka üleeile odavam pump 58.- ja uus kütuse filter.toimib väga hästi.enne pumba vahetust tegi sama jama mis kirjeldad

Re: x5 minek

Postitatud: 24.01.2014 22:53 31
Postitas reigo9
ah ei tea eks tuleb uuesti vahetada ja orginaal panna.filter on ka juba vahetatud.

Re: x5 minek

Postitatud: 03.03.2014 17:20 49
Postitas arnis
Muidu võid kütusefiltri ka ära vahetada, kuid jah, B-jama võid poodi tagasi viia.
BMW teadlik diagnostik suudaks välja lugeda, kas ongi pump möku.

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 16:31 33
Postitas reigo9
Tere sai siis pump vahetatud aga ikka jamab ühtlaselt sõites asi ok aga möödasõitu ei saa teha lööb käigu alla küll ja korraks läheb aga siis ka kõik kohe hing kinni.mis te veel arvate milles võibviga olla.

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 20:45 40
Postitas arnis
Arvutiga saab rõhku kontrollida. Kui alla 3,5, siis uue pumba kohta peldik.
Muideks räpane sõel ja surev paagipump aitab madalama numbri saavutamiseks.

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 22:07 46
Postitas reigo9
Kas mõtled paagi sees olevat sõela

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 22:09 29
Postitas reigo9
Aa ja veel kui ilm soe töötab ka korralikult jamab kūlmaga.

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 22:10 35
Postitas arnis
Jah

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 22:22 14
Postitas reigo9
Kuskilt lugesin selle sõela kohta aga kuidas kätte saab

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 22:39 18
Postitas arnis
Käsi paaki.

Re: x5 minek

Postitatud: 02.12.2014 22:44 18
Postitas reigo9
Kas midagi lahti ka kruttima

Re: x5 minek

Postitatud: 03.12.2014 00:05 03
Postitas arnis
Tagumise istme tagumendiosa ja seal all korgid juba kruvidega. Natuke voolikuid ja klambreid.

Re: x5 minek

Postitatud: 03.12.2014 17:19 58
Postitas reigo9
Täna uurisin kompuutrit ja sain kaks vea koodi 4260 ja 4095 kas keegi teab mis vead on

Re: x5 minek

Postitatud: 04.12.2014 02:22 24
Postitas arnis
reigo9 kirjutas:Täna uurisin kompuutrit ja sain kaks vea koodi 4260 ja 4095 kas keegi teab mis vead on
Vahet pole, üks juhtub iga minut ja teine kord kümne aasta tagant, sina seda teada ei saa.
Arvuti külge, saad siis rohkem teada ;)

Re: x5 minek

Postitatud: 04.12.2014 08:59 32
Postitas reigo9
Tänud arnia lähen lasen täna arvuti järgi panna eks siis ole näha mis toimub.

Re: x5 minek

Postitatud: 04.12.2014 15:44 14
Postitas reigo9
Sorry arnis

Pandi siis juhe sappa ja viga tahmafiltris ei põleta korralikult

Re: x5 minek

Postitatud: 04.12.2014 22:48 00
Postitas arnis
1) Lühikesed otsad?
2) Termostaadid korras?
3) Pihusti näidud on viisakad?

Kas seda nimetatakse siis diagnostikaks :roll:

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 00:13 59
Postitas reigo9
Ah lasen selle tahma filtri vahelt minema visata

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 00:21 49
Postitas reigo9
Hommikul 5 km ja õhtul sama
Termostaat oli tuksis sai 2 näd tagasi vahetatud
Pihustid eeldatavasti korras kuna käivitub hästi ja ei suitse

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 00:44 50
Postitas ttsys
Piisab ühest pihustist, mis mööda paneb, et DPF kinni lasta. Muidugi käivitub ja pole seal ka siis mingit suitsemist, kui DPF küljes. Võtad DPF maha ja siis saad ka suitsu-tahma, sest kõikide pihustite vahetusega lõpeb see peatükk nagunii. DPF maha võtmisega lükkad seda lihtsalt natuke edasi.

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 00:50 32
Postitas arnis
reigo9 kirjutas:Hommikul 5 km ja õhtul sama
Termostaat oli tuksis sai 2 näd tagasi vahetatud
Pihustid eeldatavasti korras kuna käivitub hästi ja ei suitse
Kõige hullem stsenaarium mis olla saab ;) Diisel ja 5km-ne ots.
Nüüd kui termostaat vahetatud, on lootust, et asi veidi paraneb.
Kuid, nagu öeldud, veidikenegi lahja pihusti teeb paksu pahandust ja
DPF eemaldamine ei aita, hakkab lihtsalt suitsema nagu vana ront.

Muideks, kas ikka kindel, et teine termostaat korras on?

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 01:23 10
Postitas reigo9
Vana termostaadiga tõusis temp ainult veerandini nüüd seiier ilusti püsti

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 07:16 52
Postitas Tauri_J
DPF on tagajärg mitte põhjus

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 09:18 35
Postitas arnis
Seier püsti ei tähenda, et temperatuur korras. Vaata varjatud menüüst nr7 täpselt.

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 09:45 39
Postitas portos
Oskab keegi pakkuda palju pihustite remont või vahetus maksma võib minna

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 17:11 04
Postitas arnis
135kW 3.0d puhul 100€ kanti renoveerimine. Kui välja ei tule (kinni põlenud) võib hind väga suureks kasvada.

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 19:56 46
Postitas reigo9
Arnis mis mõtled selle nr 7 all pole sellel alal nii pädev järsku selgitad

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 21:13 17
Postitas Tauri_J
Google

Bmw varjatud menüü

Re: x5 minek

Postitatud: 05.12.2014 21:51 16
Postitas reigo9
Tänud