1. leht 1-st
X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurvi
Postitatud: 17.04.2014 09:19 48
Postitas sigaelmar
Mureks siis X5 E53 4,4 M62TUB44 ja viskab mulle aeg ajalt check engine põlema ja sees on tavaliselt kolm viga - Bank 1 mixture adaption conponent/function on control stop ja sama asi siis bank 2. Samuti on sees termostaadi viga aga see vist ei mõju. Bank 1 viga on rohkem esinenud kui 2. Algelisema diagnostikaga vaadates ütleb lihtsalt mixture too lean. Heitgaase mõõtes põõretega läheva gaasid enam-vähem paika aga tühikäigul on lambda näit 1,08 ja O2 pendeldab seal 2 ümber. Vaakumi ega õhulekkeid kapoti alt sprayga otsides ei leidnud. Lambdade ja õhulugeja tööd Boschi arvutiga jälgides tundusid korras olevat.
Ma ei tea kas see on asjaga seotud või mitte aga autoga järsult (vähemalt vasakule) keerates on madalatel põõretel tunda kiirendamisel kerget vibratsiooni mingi paar sekundit.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja
Postitatud: 20.04.2014 17:39 24
Postitas ooDDoo
M62tu on ilma tagasivooluta kytuselatt. mõõda surve ja tootlikus pumbas. ega seal peale madala kütusesurve või lahja tootlikuse ei tohiks midagi olla.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja
Postitatud: 21.04.2014 09:29 49
Postitas sigaelmar
Surve oli töötamise ajal 3,5 bar, tootlikust pole mõõtnud. Aga bensusurve langes kohe ära kui auto seisma jätta, sellest tingitult ta läks teinekord pikalt käima ka. Õhumulle viskas ka vana pumbaga sisse kui bensiini pudelisse lasta, uue pumbaga pole vaadanud. Vahetasin bensiinipumba ja filtri ära, käivitamise probleemi lahendas see ära aga seguprobleem jäi. Järgmiseks katsetan teist õhulugejat, see mis seal küljes on ei ole sama nägu mis kataloogis aga kataloog keerab ta muidu lõpuks õigeks lugejaks küll. Ah ja õhufiltri korpusel on kaks kinnitusklambrit puudu ja õhulugeja korpusel on klambrid kadunud, kas see võib mõjuda? Iseenesest on need kohad küll enne õhulugejat.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja
Postitatud: 21.04.2014 20:01 22
Postitas sigaelmar
ooDDoo kirjutas:M62tu on ilma tagasivooluta kytuselatt. mõõda surve ja tootlikus pumbas. ega seal peale madala kütusesurve või lahja tootlikuse ei tohiks midagi olla.
Nüüd ma olen juba kindel, et see viga on seotud kütuse kättesaamisega paagist. Kustutasin check engine ära ja täna ta hakkas jälle kohe pärast seda põlema, kui olin teinud järsema vasakpõõrde ja ta kergelt vibreeris peale seda. See ei loe palju paagis kütust on, sest ta teeb seda nii tühja paagiga ja täna oli mul paak peaaegu täis. Sõber ütles ka, et imeliku ehitusega on see paak, tundub nagu pumba jaoks oleks väiksem kamber ja enamus bensiinist on vasakul pool suuremas kambris kus nagu paremale poole pumbale ette antakse või midagi sedamoodi.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 24.04.2014 16:32 31
Postitas ttsys
Millal karteri tuulutuse voolikud vahetatud? Gaasi võid lasta ja sirgelt seistes võivad need "naeratavad" haiged kohad ka koos seista aga kui sõidad, pidurdad või keerad siis asuvad need praod "naeratama" ja õhku haukama.

Õli ja aeg närib seda vooliku trassi pidevalt ja visuaalne kontroll ning gaasiga sussutamise feilimine on seal tavanähtus.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 24.04.2014 19:02 59
Postitas sigaelmar
Need kaks mis üle mootori tulevad, nägid küll üsna uued välja aga "oil separator" ja mis sealt allapoole läheb, neid ma ei vaadanud. Seal pole s***agi ruumi ka et seda alumist vollat vaadata

Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 25.04.2014 21:36 14
Postitas Davep
United Motorsis öeldi hoolduse ajal ,et õhulugeja on varsti lõppemas , vahetasin õhulugeja ära ja siis toimis kõik ilusti. Sai pandud kasutatud õhulugeja.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 28.04.2014 09:23 23
Postitas sigaelmar
Ja, seda on pakkunud teised ka variandiks. Aga minu loogika ei võta seda kinni, mis saab olla sellel õhulugejal seotud järsema keeramisega. Samuti on mõned korrad juhtunud, et sureb kohaltminnes välja esimesel korral pärast käigu D peale paneist. Ma pesin õhulugeja profülaktika mõttes küll ära, sellest muudatust ei olnud. Mul on küll võimalus proovida ka uut õhulugejat kaubaga, et saan tagasi anda kui see paremaks ei tee. Aga pikalt ma teda proovida ei saa/tohi. Pakuti veel variante et läbipaistev voolik bensiinitrassi vahele ja siis vaadata kas võtab kurvis õhumullid sisse aga ta teeb seda täispaagiga ka ja siis ei tohiks ju kusagilt õhumulle sisse võtta eriti kui arvestada et suction jet pump peaks võtma bensiini põhjast.
Aga ju ma siis proovin teise õhulugeja ära, siis on see asi vähemalt tehtud.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 01.05.2014 13:03 47
Postitas Davep
Sureb ta välja immo pärast.
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 01.05.2014 13:04 54
Postitas Davep
Küttepump sai vahetatud ca 3 kuud tagasi koos filtri ja muu sinna kuuluvaga .
Re: X5 E53 4,4 M62TUB44 segu lahja ja vibratsioon peale kurv
Postitatud: 01.05.2014 17:49 02
Postitas sigaelmar
Jep aga mai tea kas sul oli sellist probleemi et läks tihti jube pikalt käima aga mul teinekord käias ja turtsus tükk aega enne kui käima läks. See mure lahenes bensiinipumba vahetusega ära. Ma ei teagi täpselt kumb seda põhjustas kas filter või pump. Ilmselt see kumma sees tagasivoolu klapp oli.