1. leht 1-st

X5 ving salongis

Postitatud: 01.06.2014 01:17 33
Postitas bymep
Tere, sai vahetatud X5 2005 3.0d väljalaskekollektor, kuna vana oli mõrasid täis ning ajas tahma kapoti alla ning vingu salongi. Peale vahetust tundub nagu viga poleks kuhugi kadunud ja puhuriavade kaudu tuleb endiselt vingu salongi... Mis probleem võib olla, kas süsteem seda vana tahma täis või mingi muu asi ka läbi omadega? :shock:

Re: X5 ving salongis

Postitatud: 04.06.2014 20:30 36
Postitas MSJ
Salongifiltrid vaheta ära ehk aitab!

Re: X5 ving salongis

Postitatud: 04.06.2014 20:57 08
Postitas Raemees
Ma ei tea kuidas X5 aga E90 nt see salongifiltri vahetus ei aitaks. Seal mingi andur mis automaatselt vingu puhul klapi suleb(jah saab ka välja lülitada). Järelikult tihend mootoriruumi ja kapotivaheline? Teiseks ilmselt ikkagi lekib edasi see sumbutivärk... ja eespool kapotiall või põhjaalune keskmine liide. Üldjuhul peaks lekkekoht tahma järgi ikkagi näha olema.

Re: X5 ving salongis

Postitatud: 04.06.2014 21:54 36
Postitas sigaelmar
Kuna ma ei ole pärast vahetust kapotialust puhtaks pesnud, siis see haises veel pool aastat tahma järgi aga salongifiltrid vahetasin ära ja mingi paar nädalat oli salongis ka veel haisu tunda kuigi see polnud nii intensiivne kui katkise kollektoriga.

Re: X5 ving salongis

Postitatud: 06.06.2014 10:10 22
Postitas arnis
Tee mootoriruumi pesu.
Enne seda võid veel summuti suka üle vaadata, need vahest lähevad tuksi,
eriti kui mootoripadjad läbi. Kui sukk terve, väljalase terve ja mootoriruum
värskelt puhas, ei tohiks enam nõmedat värki salongi tulla.

Re: X5 ving salongis

Postitatud: 06.06.2014 22:12 14
Postitas LatsRist
Kas klapikambrikaane tihendid ei leki?Suht tüüp viga BMW-del,bensukatel!Diislite koha pealt ei oska muidugi öelda.Õli tilgub summutile ja sealt see ving salongi tulebki!?Kui ülalt mootorit vaadates ei paista lekkeid,siis alt mootorit vaadates on mootori ploki otsas õlitilgad näha ja see viitab väsinud klapikambrikaane tihenditele.

Re: X5 ving salongis

Postitatud: 07.06.2014 09:32 13
Postitas sander k
Vaata egr torustik üle. Seal üks lõõtsaga liide enne egr coolerit, tavaliselt sealt lekib. Peaks peale vaadates näha olema kuna mootori esimene ots on sel juhul suht tahmane.