1. leht 1-st

x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 15.08.2014 20:37 33
Postitas tarmotaa
Mure siis selline ,et kui auto seisab parklas natu ebatasasemal pinnal siis vasak pool on hommikuks täitsa alla vajunud.Ratas koopas.Kui aga siledamale pinnale pargin siis pole mingeid probleeme,et vajuks piix maha.Otsisin lekkeid,neid pole.Õhk padjad ka suht korralikud välisel vaatlusel.Milles siis asi võiks olla.See x5 on ikka täielik p..k.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 16.08.2014 09:06 25
Postitas sander k
Padi katki vast. Augukoht on voldi vahel. Kui auto kaldus, siis auk paljastub ja jookseb tühjaks. Õnneks tagumised padjad on suht normaalse hinnaga võrreldes teiste autodega, nii et pole kasutatuga mõtet jamada.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 17.08.2014 20:23 40
Postitas arnis
Tõsta taguots õhku, piserda seebivett patjadele.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 18.08.2014 17:18 27
Postitas tarmotaa
Kui kodumaale naasen siis proovin ära,kuigi eriti ei tahaks uskuda aga mine tea.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 18.08.2014 21:06 57
Postitas eero
Mida uskuda? Et padi katki?
Palju läbisõit on? Elu näitab, et keskeltläbi 250tkm on patjade eluiga. Ja mõlemad vaheta heaga korraga. Nad on ühepalju sõitnud ja lähevad väikse vahega.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 19.08.2014 01:16 36
Postitas arnis
Korraga on mõtet vahetada ainult siis, kui uued padjad panna.
250 tuhandest alates hakkavad tõesti padjad vaikselt alla andma.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 19.08.2014 21:52 13
Postitas tarmotaa
Läbi on see kuut ajanud 219000km.Olen kuskilt kuulnud,et inimesed on paigaldanud õhk patjade asemele vedrud.Võin ka eksida muidugi.Mis muidugi mida maksab,ei tea.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 19.08.2014 23:21 23
Postitas patrik
x5 on täielik p..k ? Kui kaua üks auto peaks ilma hoolduseta siis vastu pidama?

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 20.08.2014 09:01 29
Postitas PeeterA
Kuni järgmise "õnneliku" omanikuni? :mrgreen:

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 20.08.2014 18:08 14
Postitas tarmotaa
Kas ma pidin nendest lausetest välja lugema,et ma ei hoolda oma autot.Kindel ei.Kui keegi teist iganes ostab aiast auto,kirjutab lepingule ilust ka veel alla garantii ja puha peaks olema.Aga esimesest kilomeetrist saati probleemide lõppu ei paista tulevat.Aias kärutades ei olnud aru saada et kast jamab.Ehk siis mehatroonika plokk kui hästi läheb,taga silla hoovad kõveraks sõidetud ühel pool,nüüd kõik tutikad osad ja kiige kinnitusigi sa ümber tehtud,et rattad sirgu ja ühe ratta kokkujooks saaks õigeks.Selle jama pärast käisin neli korda silla stendis.Esi amordid mis muidugi kõige väiksem mure jne jne.Hommikuks vajub nüüd veel vasak nurk ka veel vastu maad,ja kõige tipuks ei taha auto ärikas sealt x aiast selle auto vigadest kuuldagi.Nii et ärge tulge mulle seletama,et ei hoolda ja mida kõike veel.Nelja kuuga olen nii mõnegi tonni sinna valgesse kuuti toppinud ja läheb veel,kasti remont ka mis hetkel recro järjekorras.Ostsin endale pere auto ja sain täieliku p..a vot.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 20.08.2014 21:55 53
Postitas Mulk
Kui need padjad lekivad siis saab ka kompressor suuremat vatti.Aga tagumised padjad pole hullu kui oleks ka ees öhkvedrustus siis need sigudikud palju kröbedama hinnaga.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 21.08.2014 12:16 11
Postitas patrik
tarmotaa kirjutas:Kas ma pidin nendest lausetest välja lugema,et ma ei hoolda oma autot.Kindel ei.Kui keegi teist iganes ostab aiast auto,kirjutab lepingule ilust ka veel alla garantii ja puha peaks olema.Aga esimesest kilomeetrist saati probleemide lõppu ei paista tulevat.Aias kärutades ei olnud aru saada et kast jamab.Ehk siis mehatroonika plokk kui hästi läheb,taga silla hoovad kõveraks sõidetud ühel pool,nüüd kõik tutikad osad ja kiige kinnitusigi sa ümber tehtud,et rattad sirgu ja ühe ratta kokkujooks saaks õigeks.Selle jama pärast käisin neli korda silla stendis.Esi amordid mis muidugi kõige väiksem mure jne jne.Hommikuks vajub nüüd veel vasak nurk ka veel vastu maad,ja kõige tipuks ei taha auto ärikas sealt x aiast selle auto vigadest kuuldagi.Nii et ärge tulge mulle seletama,et ei hoolda ja mida kõike veel.Nelja kuuga olen nii mõnegi tonni sinna valgesse kuuti toppinud ja läheb veel,kasti remont ka mis hetkel recro järjekorras.Ostsin endale pere auto ja sain täieliku p..a vot.
vahet pole kes hooldused tegemata jättis. sina, kes sa auto ostsid ilma põhjaliku kontrollita, peadki need siis ära tegema, mitte foorumis p.saks seda autot hüüdma. kui lepingud ja allkirjad puha olemas, siis pöördu vastavasse ametisse ja nõua täitmist.

selle asemel et sinna keerdvedrusid alla toppima hakata, võta fairyvesi kätte ja tee lekkekoht kindlaks.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 21.08.2014 21:59 20
Postitas tarmotaa
Enne ostmist,käisin kontrollis kõik ok.Aia autod on üldjuhul toodud riigist kus sõidetakse mööda loodlauda,nemad seal ei saa arugi kas amort läbi või mida veel,siin aga paar nädalat kärutamist ja pole kohta autol mida vahetama ei pea.Muidugi jutt käib ainult minu kuudist,esimesest kirjast viimaseni.Vedrusid ma sinna kindlasti toppima ei hakka,puhas uudishimu.Mis ma selle kompressoriga hiljem tegema hakkan,laste sünnipäeval õhupalle täis pumpama.Põhimõtteliselt sain juba esimestest soovitustest aru mida teha,kõik see ülejäänud jutt on neile kes imelikke vihjeid jagasid mitte hooldatud auto kohta jne.Mina ostan endale auto vähemalt 3-4 aastaks.Taga varuratta ümbruses olevad torud paisupaagid kompressori ühendused juba tegin seebi veega põhimõtteliselt üle ja ei leki.Eks ikka siis padi,seda ei kontrollinud.Mis nende hinna klass umbes olla võib.

Re: x5 2005a taga õhk vedrustus

Postitatud: 19.09.2014 08:30 20
Postitas tarmotaa
Padi vahetataud hind 130 euri uus.Külg hommikuti omal kohal.Ülejäänud jutt ebaoluline aitäh kes viitsisid vastata nii,et teema lukku.