1. leht 1-st

E53 X5 Kuidas vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 15.01.2015 17:53 51
Postitas -cocain-
Kuidas kaasfoorumlastel aukudes sõita on?

Soetasin omale õhkvedrustusega e53.-e ent nüüd kui lumi sulanud, ütleks et arvasin et x5 veidi pehmem (eriti õhuga), 19" velg all ja ütleme et teekonarusi ja jää ebatasasusi tunnetab suht hästi. Kas asi vedrustuses või ta ongi selline.

Mugav on aga mitte üle mõistuse :D

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 15.01.2015 20:33 36
Postitas testivoitja
X5 ongi selline, mulle ta näiteks just sellepärast meeldibgi, et sõidad nagu sõiduautoga, pole sellist lollakat dziibilikku kõikumist.

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 15.01.2015 20:58 38
Postitas -cocain-
testivoitja kirjutas:X5 ongi selline, mulle ta näiteks just sellepärast meeldibgi, et sõidad nagu sõiduautoga, pole sellist lollakat dziibilikku kõikumist.


Jah aga kui nüüd võrrelda tavavedrustust vs õhk? ON vahe märgatav? Ise pole tavalisega sõitnud seega mõtlen et kui juba õhkvedrustusega otseselt ei hõlju mis siis tavalisega on. Samas eks see velg/rehv määrab ka palju.


Juhitavus on muidu jah (Y)

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 15.01.2015 21:45 31
Postitas Mulk
Kas auto on mölema silla õhkvedrustusega(salongist reguleeritav kõrgus) või ainult tagumise silla omaga? Ise küll nagu ei ole saanud aru suvises (19) konfis et oleks jäik.Mul siis ainult taga õhk.Puudub võrdlusmoment endal kahjuks puhtalt tava vedrudega ja mõlema silla õhuga samuti.

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 15.01.2015 22:27 44
Postitas -cocain-
Mulk kirjutas:Kas auto on mölema silla õhkvedrustusega(salongist reguleeritav kõrgus) või ainult tagumise silla omaga? Ise küll nagu ei ole saanud aru suvises (19) konfis et oleks jäik.Mul siis ainult taga õhk.Puudub võrdlusmoment endal kahjuks puhtalt tava vedrudega ja mõlema silla õhuga samuti.


Mõlemad sillad. Ta ei olegi otseselt jäik, lihtsalt tunneb mükse, auke suht kenasti.Arvasin algselt et on pehmekesem. Vaikselt aukudes vms kehva tee peal sõites ei saa arugi. Sessuhtes arvan et see normaalne.

Ilmselt viga minus, näiteks chrysler 300m oli ka minu jaoks tiba jäik. Sama lugu ka X5.-ga. Auto on tihe, ei nagise, lihtsalt tunnetab mükse mida iga teinegi ilmselt.

Huvitab lihtsalt mille poolest siis see õhk parem on kui sõita on sama mis tavalisega. Samas remontida mitu x kuluka.

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 16.01.2015 13:31 03
Postitas TarmoV12
Oleneb millega võrrelda. X5 ongi suhteliselt jäik, kui ma oma mätta otsast vaatan.
Ma olen "eluaeg" 7-seeriaga sõitnud ning kui X5-te istuda, siis auto käitub ikka teistmoodi, teekonarused jms on rohkem tunda olenemata velje suurusest. Vedrustus on jäigemaks timmitud, et vältida džiibilikku õõtsumist ja kaldumist. X-l on ka lühem telgede vahe, mis mõjub.
Olen sõitnud tavavedrustusega ja tagumise õhuga E53-ga.

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 16.01.2015 13:38 00
Postitas RazzKalbass
Olen 3me X5te omanud, pole neist ükski pehme olnud ja ei ole neist ükski pehme ka :) selle eest saab vägevalt kurvidesse minna ja sportlikult sõita, mida nt länkariga teha ei saa sest läheb ümber.

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 16.01.2015 19:33 16
Postitas jyri373
19 tolli mitterunflat rehvid on X5 all mugavad ja lubavad sportlikke kurve. Õhkvedrustusega X5 kliirens on tavaasendis ka madalam kui tavamudelitel, mis tuleb maanteel kasuks. Võrreldes viienda seeriaga on X5 vedrustus jäik ka 17 tollistel rehvidel veeredes ning teed viiese kombel siledaks ei triigi ;)

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 17.01.2015 10:17 06
Postitas Mart_L
Olles eelnevalt 5 aastat E39-ga (tavavedrustus) sõitnud, võin öelda, et X on ikka kõvasti jäigem. Esimene aasta sai veel ringi lastud Runflattidega ja ikka tõsine piin oli Tallinna tänavatel. Nüüd viimane aasta sai ostetud Nokiani tavarehvid ja oluliselt pehmemaks läks küll sõit. Samas toob naeratuse näole alati Saksas käimine, kus masina jäikus ja rooli konkreetsus on suureks plussiks manöövrite tegemisel - vahel unustad lausa ära, et linnamaasturi roolis oled :cool:

Re: Kuidas X5 e53 vedrustus on pehme/jäik 19" veljega.

Postitatud: 17.01.2015 21:34 26
Postitas -cocain-
Okei , tänud kõigile kaasamõtlemise eest ;)

Re: LUKKU!

Postitatud: 08.04.2015 18:46 32
Postitas -cocain-
Teema võib lukku panna.