Kaks nädalat on auto tahtnud pikemalt käivitamist, enne kui käima saab mootori. Täna siis läks poolest pöördest käima, nagu varemgi, aga ainuke mure on see, et nüüd auto rapub ja ei taha edasi minna, alates 2500 pööretest hakkab edasi minema, kui turbo taha tuleb...valgusfooril ja igalpool raputab. Välismaafoorumites on ka sellest juttu, aga äi saa mina aru...
Auto muidu ise tossa ega midagi.
Kõik vead kustutasin ära, aga see viga tuli tagasi:
Niisama pildid:
Nr.4 mingi häda siin..
E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
E53 X5 M57N 2004
Re: E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
Üks või rohkem (harva kui rohkem kui üks korraga) pihustitest on totaalselt tuksis.
Pead minema mõne diislispetsi juurde, kes võimalusel pihusti ära taastab.
Ära sõida niimoodi, tahmad endal filtri täis ja lõhud mootoripadjad ära. Remonditöökotta
võid vast sõita, ongi kõik.
Kui tuhat kilti nii sõidad siis keerad raudselt endale suure jama kokku.
Pead minema mõne diislispetsi juurde, kes võimalusel pihusti ära taastab.
Ära sõida niimoodi, tahmad endal filtri täis ja lõhud mootoripadjad ära. Remonditöökotta
võid vast sõita, ongi kõik.
Kui tuhat kilti nii sõidad siis keerad raudselt endale suure jama kokku.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
Mul seda tahmafiltrit õnneks pole. Aga kas mass adjustment arvud on normaalsed, peale selle 4.cyl muidugi?
Ja ega väljalaskekolle seda ei mõjuta? Pole jõudnud ära vahetada, lekib suht hullult.
Edit: Ja palju see pihusti remont umbes maksta võiks? Ja kuidas elu on näidanud, kas taastatud peavad vastu või mitte?
Ja ega väljalaskekolle seda ei mõjuta? Pole jõudnud ära vahetada, lekib suht hullult.
Edit: Ja palju see pihusti remont umbes maksta võiks? Ja kuidas elu on näidanud, kas taastatud peavad vastu või mitte?
E53 X5 M57N 2004
Re: E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
mõraga väljalaske kolle ikka mõjutab ka, võimsuse kadu ja kiirendades aeglane. Turbo ju ikkagi pöörleb väljalaskegaaside jõul, võid ise ette kujutada kui osa sellest läheb kaduma.
Re: E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
Sai täna kõik pihustid maha võetud ja homme saadan tihendivahetusse
Tagasivoolu mõõtsin ka, 20ml sai täis alla 2 minutiga, paar tk sai isegi 1 minutiga täis.
Uus väljalaskekolle sai ka Lauri käest sebitud. Ütleme niiet auto saab väga tihe, kui saab taastatud pihustid ja uus väljalaskekolle külge..võibolla isegi liiga tihe?
Tagasivoolu mõõtsin ka, 20ml sai täis alla 2 minutiga, paar tk sai isegi 1 minutiga täis.
Uus väljalaskekolle sai ka Lauri käest sebitud. Ütleme niiet auto saab väga tihe, kui saab taastatud pihustid ja uus väljalaskekolle külge..võibolla isegi liiga tihe?
E53 X5 M57N 2004
Re: E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
Pigem ütleme, et "saad auto enamvähem/piisavalt korda". Täiesti korras oli see vast
mõnel esimesel eluaastal.
mõnel esimesel eluaastal.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E53 X5 M57N raputab ja ei taha edasi minna
E53le automaadile klappe sisse ei pandud ja kontrollisin üle ka, polnud klappidest haisugi.
Aga riskin, panen pihustid peale ja vaatan mis toimub koguaeg ei raputnud, ainult külmalt peamiselt
Aga riskin, panen pihustid peale ja vaatan mis toimub koguaeg ei raputnud, ainult külmalt peamiselt
E53 X5 M57N 2004