Veojõu kontroll ja x -drive
Postitatud: 09.10.2015 12:20 20
Tere, vabandan ette kui on liiga rumal küsimus, aga küsin ikkagi.
Nimelt tekkis küsimus x-drive ja veojõukontrolli vahelise seose osas.
Nimelt näiteks talvel (libe ja lumine maapind), kui tallata gaasi siis kas suurem surve x-draivile (mõtlen konkreetselt x-draivi seda kuluvat plastik rattakest) on kui veojõukontroll on sisse või välja lülitatud ?
Kui veojõu kontoroll on sees siis x-drive reguleerib igat ratast ja muudab iga ratta veovõimet, eks ?
Kui aga veojõu kontoroll välja lülitada, siis jaotub jõud iagale rattale ühtleselt (vaikimisi määratud suhte alusel) ning see ei muutu, iga ratas annab minna nii kuidas jõuab olenevata maapinnaga kontaktist ehk võib öelda, et x-drive ei tööta ning plast hammasratas ei kulu ?
E53-l vist on ju 2 asendil veojõu kontrolli osas on/off, mitte nagu E70-l kus on kahe osaline veojõukontrolli välja lülitamine (vajutada korra nuppu või hoida nuppu sees).
Tänud ette vastuste eest!
Nimelt tekkis küsimus x-drive ja veojõukontrolli vahelise seose osas.
Nimelt näiteks talvel (libe ja lumine maapind), kui tallata gaasi siis kas suurem surve x-draivile (mõtlen konkreetselt x-draivi seda kuluvat plastik rattakest) on kui veojõukontroll on sisse või välja lülitatud ?
Kui veojõu kontoroll on sees siis x-drive reguleerib igat ratast ja muudab iga ratta veovõimet, eks ?
Kui aga veojõu kontoroll välja lülitada, siis jaotub jõud iagale rattale ühtleselt (vaikimisi määratud suhte alusel) ning see ei muutu, iga ratas annab minna nii kuidas jõuab olenevata maapinnaga kontaktist ehk võib öelda, et x-drive ei tööta ning plast hammasratas ei kulu ?
E53-l vist on ju 2 asendil veojõu kontrolli osas on/off, mitte nagu E70-l kus on kahe osaline veojõukontrolli välja lülitamine (vajutada korra nuppu või hoida nuppu sees).
Tänud ette vastuste eest!