E53 X5 uksed/aknad jäätuvad ning enam ei sulgu ega avane
E53 X5 uksed/aknad jäätuvad ning enam ei sulgu ega avane
Mure järgmine:
Firmas on meil üks BMW X5 millega on kogu aeg probleem, et uksed ja aknad jäätuvad kinni. Seda juhtub ka siis, kui ei ole tükk aega autot pesnud. Kui pika soojendamise peale uks lõpuks avaneb siis hiljem enam ei sulgu (sõidad autoga sedasi, et pidurdades vajuvad uksed pärani lahti...). Akendega on selline pull: alguses proovid akent avada - ei avane. Sõidad siis mingi aja autoga, pargid ära ja hommikul auto juurde minnes avastad, et kõik aknad on lahti ja lumi on sisse tuisanud...
Auto on käinud mitmeid kordi (4 korda) BMW keskuses selle murega remondis (lukud puhastatakse ja õlitatakse) aga millegipärast neil ei õnnestu seda viga likvideerida.
Ma saaks aru, kui oleks tegemist mingi KIA-ga aga see on ju krdi kallis auto. Normaalne oleks, kui uksed ja aknad ka talvel avaneksid ning sulguksid...
On keegi kursis, kas see on BMW X5 tüüpviga? Võib olla keegi teab, kuidas on õnnestunud seda viga parandada?
Firmas on meil üks BMW X5 millega on kogu aeg probleem, et uksed ja aknad jäätuvad kinni. Seda juhtub ka siis, kui ei ole tükk aega autot pesnud. Kui pika soojendamise peale uks lõpuks avaneb siis hiljem enam ei sulgu (sõidad autoga sedasi, et pidurdades vajuvad uksed pärani lahti...). Akendega on selline pull: alguses proovid akent avada - ei avane. Sõidad siis mingi aja autoga, pargid ära ja hommikul auto juurde minnes avastad, et kõik aknad on lahti ja lumi on sisse tuisanud...
Auto on käinud mitmeid kordi (4 korda) BMW keskuses selle murega remondis (lukud puhastatakse ja õlitatakse) aga millegipärast neil ei õnnestu seda viga likvideerida.
Ma saaks aru, kui oleks tegemist mingi KIA-ga aga see on ju krdi kallis auto. Normaalne oleks, kui uksed ja aknad ka talvel avaneksid ning sulguksid...
On keegi kursis, kas see on BMW X5 tüüpviga? Võib olla keegi teab, kuidas on õnnestunud seda viga parandada?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
tüüpvea järele lõhnab see asi tõesti, sest tean veel kahte inimest, kes pidevalt just selle uste probleemiga hädas on. Küll ei saa lahti ega siis jälle kinni. Akende probleemi kuulen esimest korda.
See, et aken talvel oma alumise tihendi külge kinni külmub on igati normaalne. Sinna pole mdagi parata ka, olgu auto kuitahes kallis. Küll aga on veider, et ta kunagi tunde hiljem lahti sulades siiski otsustab need lõpuks ikka avada. Parem hilja kui mitte kunagi.
Kui aken külmumise tõttu ei avane, aitab äkki, kui vajutada korra akna sulgemise nuppu. Ehk ta siis ei jäta endale meelde, et omanik tahab akent avada ja ei tee seda mitu tundi hiljem.
See, et aken talvel oma alumise tihendi külge kinni külmub on igati normaalne. Sinna pole mdagi parata ka, olgu auto kuitahes kallis. Küll aga on veider, et ta kunagi tunde hiljem lahti sulades siiski otsustab need lõpuks ikka avada. Parem hilja kui mitte kunagi.
Kui aken külmumise tõttu ei avane, aitab äkki, kui vajutada korra akna sulgemise nuppu. Ehk ta siis ei jäta endale meelde, et omanik tahab akent avada ja ei tee seda mitu tundi hiljem.
E32 750i (1994)
Uste/akende/luukide tihendite kinnikülmumise vastu aitab hästi preventiivne silikooniga määrimine (parim korreki svammitupsuga pulluke)
Lukustusmehanismide jäätumine on mu meelest kõikide bemarite tüüpviga. Vähemalt on see nii olnud rohkem/vähem kõigil mu autodel. Eile ja täna soojendasin peapesaga näiteks kaasa iX-i juhiukse lukku, kuna muidu see ei sulgunud - pane või haak ette
Möödunud talvel oli sama häda E36-e tagumise uksega jne.
Lukustusmehanismide jäätumine on mu meelest kõikide bemarite tüüpviga. Vähemalt on see nii olnud rohkem/vähem kõigil mu autodel. Eile ja täna soojendasin peapesaga näiteks kaasa iX-i juhiukse lukku, kuna muidu see ei sulgunud - pane või haak ette

Olen ka veetnud palju aega selle lühikese talve jooksul oma E34'l ustega jamades.
Mu ülemusel on 96a BMW 730 ja ka tema on pidanud tagauksest sisse ronima, sest teised uksed jääs.
Ei aita muud, kui enne talve igal aastal kogu hoovastik üle määrida.
Kui aga juba hilja selleks, siis ajutiseks abivahendiks tuleks varuda jopetaskusse lukusula ja autosse universaalõli spray.
Kui hommikul uksed lahti ei tule, siis peale alarmi mahavõtmist lukusula võtmeauku ja uks manuaalselt lahti.
Seestpoolt saab probleemide korral õli lasta nii, et kruvid nupu ära ja lased sealtsamast sisse.
Mu ülemusel on 96a BMW 730 ja ka tema on pidanud tagauksest sisse ronima, sest teised uksed jääs.
Ei aita muud, kui enne talve igal aastal kogu hoovastik üle määrida.
Kui aga juba hilja selleks, siis ajutiseks abivahendiks tuleks varuda jopetaskusse lukusula ja autosse universaalõli spray.
Kui hommikul uksed lahti ei tule, siis peale alarmi mahavõtmist lukusula võtmeauku ja uks manuaalselt lahti.
Seestpoolt saab probleemide korral õli lasta nii, et kruvid nupu ära ja lased sealtsamast sisse.
to Tom: juhul kui sul on e30, siis ma ei imesta, kogu esiklaasilt sulav vesi jookseb üle ukselülitite ja need jäätuva põhjalikult kinni
. Ei tea sinu auto keskluku kohta, aga minu auto signal siuke funktsioon, et kui miskise 10 seki jooksul pärast valve mahavõtmist uksi ei ava, siis paneb lukku tagasi. aitab see, kui imekiiresti süüde sisse keerata (parkimiskoha iseärasustest sõltuvalt pean kõrvalistuja uksest sisse kimama
)


Mati @ 525`90
ma tõesti ei oska aidata. mu e28 on juhiukse lukul soojendus ja aknapuhastusvedeliku pihustitel ja aknatõstukitel vist ka sest miski neist pole eales ära külmund. auto seisab väljas. ukselukud küll narkarite poolt lõhutud aga sisse pääsen ikka, nemad mitte. pole mõtet hankida tehnikat mida ei saa usaldada ja ise remontida ei oska.
See oli küll asjalik hinnang. Sõidame kõik surmani E28-ga. Pärast pärandame oma lastele.England kirjutas:pole mõtet hankida tehnikat mida ei saa usaldada ja ise remontida ei oska.
E28 on ju peajagu X5-st üle, sest sinu omal pole kordagi lukk ära külmunud. Ilmselt ongi kõik inimesed metsa poole, kes uusi BMW-sid ostavad. Nad ullikesed ei oska neid ju ise parandada.
Nii, et Silwer - siin ongi lahendus su probleemile.
E32 750i (1994)
Samas ei saa probleemi eitada - uued bemarid ja mersud on töökindluselt ja kvaliteedilt allakäinud. Tean inimest kes just selle pärast uue 7 seeria bemari välja vahetas... 7 seeria on esinduslik auto mille omanik on maksnud selle eest rohkem et ta saaks autoga mugavalt ja probleemivabalt sõita mitte tee ääres pakasega käsi laiutada. Uue auto marki targu siin foorumis ei nimetaMartin_R kirjutas:See oli küll asjalik hinnang. Sõidame kõik surmani E28-ga. Pärast pärandame oma lastele.England kirjutas:pole mõtet hankida tehnikat mida ei saa usaldada ja ise remontida ei oska.
E28 on ju peajagu X5-st üle, sest sinu omal pole kordagi lukk ära külmunud. Ilmselt ongi kõik inimesed metsa poole, kes uusi BMW-sid ostavad. Nad ullikesed ei oska neid ju ise parandada.
Nii, et Silwer - siin ongi lahendus su probleemile.

to matu74: Mul e28 ja see aeg pole mitte 10 vaid ~2 sekundit, ma arvan, et ta ei saa lukku päris lahti ja siis arvab, et jama ja paneb kinni tagasi. Kesklukk peaks sellel tehases pandud olema.
Uued autod on nii **** lisavarustust täis topitud, et pole ka ime kui midagi ei funka. Oleks huvitav teada kui palju inimesed seda nodi kasutavad, mis nad autoga kaasa tellivad.
Uued autod on nii **** lisavarustust täis topitud, et pole ka ime kui midagi ei funka. Oleks huvitav teada kui palju inimesed seda nodi kasutavad, mis nad autoga kaasa tellivad.
Hmm, tuleb välja, et see pidid X5 ja uuema viieka tüüpviga olema, kuid tehas ei taha seda tunnistada.
UM oli saatnud ka mingi päringu tehasesse selle probleemi kohta. Vastust võib sellele oodata alles jaanuaris.
Kui seda viga korda ei saa siis läheb see X5 bemmi keskusesse tagasi...
UM oli saatnud ka mingi päringu tehasesse selle probleemi kohta. Vastust võib sellele oodata alles jaanuaris.
Kui seda viga korda ei saa siis läheb see X5 bemmi keskusesse tagasi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
On jah tüüpviga, mul vahest sama asi viiekal aga ise arvan, et point selles kui vihmase ilmaga akent lahti hoida, siis niiskus (kondents) pääseb ukse sisse ja hoplaa esimese külmaga on ukse seest sistemid jääs. Üks asi veel, nimelt kui oled korra uksepolstri eemaldanud, siis hakkavad tavaliselt need jamad pihta...Silwer kirjutas:Hmm, tuleb välja, et see pidid X5 ja uuema viieka tüüpviga olema, kuid tehas ei taha seda tunnistada...
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
minu arust see bmw tyypviga ....
nii palju kui mina neid pidanud olen on kogu aeg olnud jama lukkude ja akendega ....aga krt see viiman ei lasknud mind yks päev isegi pagasinkusse

nii palju kui mina neid pidanud olen on kogu aeg olnud jama lukkude ja akendega ....aga krt see viiman ei lasknud mind yks päev isegi pagasinkusse

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
kunagi oli E30 siis talvel kui oli mingi -15 kraadi, kesklukk jäi pinge alla ja põles nii läbi, et enam ust lahti ei saanud ka nupust tõmmates. Kujutage nüüd ette, tuled poest, õues külm ja ootad ukseavajat. Läheb mingi aeg mööda, mees kohal, lahti ei saa. Õnneks nii palju, et akna sai praokile ja siis traadiga akna lahti kerida. Siis ronisin aknast sisse ja sõitsin autoga ära. Remondimees võttis uksed lahti ja keskluku süsteema maha.
Ok, mõtlesin, et vana auto ja -15 kraadi. Nüüd krt E39 ja -3 kraadi, ukselukk ei liigu. Siin dets oli korra ka -12 kraadi uks käis nagu laudauks, põmm ja vajus lahti. Samal päeval muidugi Peso 307 paremini ei käitunud, samamoodi nagu laudauks.
Kuid mis oli suur vahe - bemm läks käima ja sirises mõnuga, aga peso oli hing kinni
suri välja, jõnksutas jne.
Ok, mõtlesin, et vana auto ja -15 kraadi. Nüüd krt E39 ja -3 kraadi, ukselukk ei liigu. Siin dets oli korra ka -12 kraadi uks käis nagu laudauks, põmm ja vajus lahti. Samal päeval muidugi Peso 307 paremini ei käitunud, samamoodi nagu laudauks.
Kuid mis oli suur vahe - bemm läks käima ja sirises mõnuga, aga peso oli hing kinni

Täna siis õnnestus kah sama asi läbi elada.. Juhiukse link küll liikus ja kesklukk oli lukustuse maha võtnud, kuid ust lahti ei saanud... Klõbistasin siis natuke lingiga ja suure nõksutamise peale siiski lõpuks avanes..
Tulemuseks aga loomulikult, et enam kinni ei läinud.. sisuliselt käis vabas olekus ja ei midagi.. Mingi ime läbi suutsin siiski kinni tõmmata.. ja peale seda 2h jooksul ta enam ei avanenudki :-)
Peale linnaringi ja shoppingut, mis toimus läbi kõrvalistuja ukse.. soojenes lõpuks üles ja toimis nagu poleks probleemi olnudki..
Omaette tase see x5 -e omamine ikka.. Vanal peugeot -il selliseid asju ei täheldanud :-/
C.
Tulemuseks aga loomulikult, et enam kinni ei läinud.. sisuliselt käis vabas olekus ja ei midagi.. Mingi ime läbi suutsin siiski kinni tõmmata.. ja peale seda 2h jooksul ta enam ei avanenudki :-)
Peale linnaringi ja shoppingut, mis toimus läbi kõrvalistuja ukse.. soojenes lõpuks üles ja toimis nagu poleks probleemi olnudki..
Omaette tase see x5 -e omamine ikka.. Vanal peugeot -il selliseid asju ei täheldanud :-/
C.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
saabe tehakse ka saksas nüüd :p
aga 7mekal sama jama....kuid peale sellise valge ja kleepuva silikoni panemist(Riivo Fordi keskusest mendi maja vastast äris) on probleem vähenenud...juhiuks on vähemalt siiani korralikult toiminud. Lahti tulevad uksed alati, kuid kinni ei jää...teinekord aitab ust kinni tõmmates täpselt sulgemis hetkel lukk alla vajutada, ehk siis lahti seda ust küll ei saa, kuid kui auto soe ja nati sõitmist sulab ise lahti.
aga 7mekal sama jama....kuid peale sellise valge ja kleepuva silikoni panemist(Riivo Fordi keskusest mendi maja vastast äris) on probleem vähenenud...juhiuks on vähemalt siiani korralikult toiminud. Lahti tulevad uksed alati, kuid kinni ei jää...teinekord aitab ust kinni tõmmates täpselt sulgemis hetkel lukk alla vajutada, ehk siis lahti seda ust küll ei saa, kuid kui auto soe ja nati sõitmist sulab ise lahti.
BMW M5 V10
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ma korra tegin nii (ainsa korra kui selline probleem esinenud on) ja jäi jah kinni. Nii kinni, et ei tulnud enam seest ega väljast lahti ja ronisin täis töömundris (= mh. pika mantliga
) oma kontori ees nagu loll üle konsooli ja kõrvaluksest välja
Paari tunni pärast oli üles sulanud ja sain valge inimese kombel autosse õnneks.



Paari tunni pärast oli üles sulanud ja sain valge inimese kombel autosse õnneks.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT