E53 DTC?
E53 DTC?
tere. mul esimene bmw. nimelt kurvides ei kuula auto sõna.kas dtc ei tööta w? armatuuris ei lähe pirn ka põlema kui teen "Chek ok". ja abs ka ei lagista. arvutiga vea koode ei ole.
Re: E53 DTC?
Kurvides ikka hoiad ikka kiirust ühtlaselt, mitte ei vähenda?
Suvel juhtunust meelde tuleb, kui viaduktilt allasõidul oli tee õline. Auto läks libisema, algul ühele poole, siis teisele. Alles viimasel libisemisel läks 4x4 tuli põlema. Sekkus väga hilja. Teiste automarkidega hakkavad tulukesed põlema tunduvalt kiiremini.
Suvel juhtunust meelde tuleb, kui viaduktilt allasõidul oli tee õline. Auto läks libisema, algul ühele poole, siis teisele. Alles viimasel libisemisel läks 4x4 tuli põlema. Sekkus väga hilja. Teiste automarkidega hakkavad tulukesed põlema tunduvalt kiiremini.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E53 DTC?
Veakoodide taga ajamine ei oma mingit väärtust, sest E53 saab kõik välja kodeerida ehk taburetiks teha. Moodulid üle vaadata, actuator testid teha, rooli asendi kraadid kontrollida jnejne.
Re: E53 DTC?
Tõenäoliselt on tegemist X-Drive variandiga? st Facelift mudeliga, kui nii siis tee kerge test, mine tühja kohta võta DSC maha ja löö kaas põhja ja vaata kas siis tuli vilgub (peab kohe vilkuma hakkama, isegi kui pidamine on).
Omast kogemusest võin öelda, et sinna LED-ile on väga lihtne teipi ette toppida, keerulisem on seda sealt kätte saada..
Ehk siis tõenäoliselt kui sul lihtsalt kurivs sõites DSC ei sekku kui auto libisema hakkab siis on sul kusagil mõni lüli katki ja müügi jaoks on keegi selle "Korda teinud" tule kustutamise läbi, ehk siis tuli on pidevalt põlema jäänud.
Võimalikud põhjused :
1. Rooli asendi sensor - Tüüpviga ei lagista ABS-i kuna ei tea kuhu poole sa minna tahad.
2. Mõni ABS andur
3. JAW rate sensor
4. Vahekasti lülituse servo mootor (st sul ei ole tegelikult nelivedu järgi)
Ehk siis kui ennast kõige hullemaks ette tahavad valmistada mine loe minu auto teemat mille link on selle postituse jaluses
Aga jah soe soovitus on kas hankida omale Diagnostika vahendid või pöörduda kellegi poole kes oskab diagnoosida.
minu veatuvastus oli alguses "Puhtalt loogikaga" peale, sellest jäi väheks, võtsin sahtlist INPA ja hakkasin täpselt sedasi asju mõõtma nagu TTYS eelpool mainis, vaatasin kõigi andurite tööd eraldi ja vahetasin järjest vigaseid välja ja lõpetasin ka vahekasti vahetamisega kui elektroonika poolega korda sain.
Aga üldiselt, 3.0 diisel kui kurvis ikka kaasi põhja lööd siis läheb väga lihtsalt risti ja kontrollid jõuavad suhteliselt hilja alles jaole (eile sai proovitud)
Omast kogemusest võin öelda, et sinna LED-ile on väga lihtne teipi ette toppida, keerulisem on seda sealt kätte saada..
Ehk siis tõenäoliselt kui sul lihtsalt kurivs sõites DSC ei sekku kui auto libisema hakkab siis on sul kusagil mõni lüli katki ja müügi jaoks on keegi selle "Korda teinud" tule kustutamise läbi, ehk siis tuli on pidevalt põlema jäänud.
Võimalikud põhjused :
1. Rooli asendi sensor - Tüüpviga ei lagista ABS-i kuna ei tea kuhu poole sa minna tahad.
2. Mõni ABS andur
3. JAW rate sensor
4. Vahekasti lülituse servo mootor (st sul ei ole tegelikult nelivedu järgi)
Ehk siis kui ennast kõige hullemaks ette tahavad valmistada mine loe minu auto teemat mille link on selle postituse jaluses

Aga jah soe soovitus on kas hankida omale Diagnostika vahendid või pöörduda kellegi poole kes oskab diagnoosida.
minu veatuvastus oli alguses "Puhtalt loogikaga" peale, sellest jäi väheks, võtsin sahtlist INPA ja hakkasin täpselt sedasi asju mõõtma nagu TTYS eelpool mainis, vaatasin kõigi andurite tööd eraldi ja vahetasin järjest vigaseid välja ja lõpetasin ka vahekasti vahetamisega kui elektroonika poolega korda sain.

Aga üldiselt, 3.0 diisel kui kurvis ikka kaasi põhja lööd siis läheb väga lihtsalt risti ja kontrollid jõuavad suhteliselt hilja alles jaole (eile sai proovitud)
Re: E53 DTC?
tegu on jah faceliftiga. see 4x4 läheb põlema. aga selle tulukese kõrval on veel kastike DTC kirjaga, vat see ei tee midagi, ja see rooliasendi andur... kas see kontrollib tulede keeramist ka w? nimelt vasakule tuled ei keera
Re: E53 DTC?
Tunnen ennast praegu päris rumalalt, samal ajal on E53 Usermanual ees ja ei näe sellist asja nagu DTC..
Näen DSC ja 4x4 mis on ühe ja sama märgutule all.
DSC Dynamic Stability Control/ xDrive + The warning lamp lights up continuously and a warning signal sounds
ja kui põlema jääb :
DSC and HDC or the xDrive 4-wheel drive system have failed. The stabilizing interventions of DSC or the xDrive 4-wheel drive system are no longer available. Drive may then only be carried out via the rear axle. Have the system checked as soon as possible.
ja veel manualist juttu :
Indicator lamp The indicator lamp in the instrument cluster goes out after the engine is started. The indicator lamp flashes: DSC is active and governs drive and braking force. The indicator lamp stays lit: DSC has been switched off using the button and the stabilizing interventions are no longer available
Väljavõtted tegin siit manualist (2005 e53)
https://www.bmwsections.com/docs/x5/" onclick="window.open(this.href);return false;
Asendi andur tõenäoliselt annab ka signaali kurvi tuledele (muud moodi ei saa ju asi aru kuhu poole sa pöörad, ikka rooli järgi
)
Näen DSC ja 4x4 mis on ühe ja sama märgutule all.
DSC Dynamic Stability Control/ xDrive + The warning lamp lights up continuously and a warning signal sounds
ja kui põlema jääb :
DSC and HDC or the xDrive 4-wheel drive system have failed. The stabilizing interventions of DSC or the xDrive 4-wheel drive system are no longer available. Drive may then only be carried out via the rear axle. Have the system checked as soon as possible.
ja veel manualist juttu :
Indicator lamp The indicator lamp in the instrument cluster goes out after the engine is started. The indicator lamp flashes: DSC is active and governs drive and braking force. The indicator lamp stays lit: DSC has been switched off using the button and the stabilizing interventions are no longer available
Väljavõtted tegin siit manualist (2005 e53)
https://www.bmwsections.com/docs/x5/" onclick="window.open(this.href);return false;
Asendi andur tõenäoliselt annab ka signaali kurvi tuledele (muud moodi ei saa ju asi aru kuhu poole sa pöörad, ikka rooli järgi

Re: E53 DTC?
Selged sotid, mul lihtsalt polegi seda, lihtne ja loogiline.
Tänud info eest
Tänud info eest

Re: E53 DTC?
paigaldasin uued naelad ja kalibreerisin rooli asendi ....lust on sõita 
