1. leht 1-st

gear monitoring 4,5

Postitatud: 05.08.2018 21:04 58
Postitas killer666
Järsku sõites viskas trans. failsafe prog. ette. Inpa millegipärast kastiga ühendust ei loonud, aga hiinakaga luges välja 54 gear monitoring 4 ja 55 gear monitoring 5.
Kohalt nagu läheb normaalselt aga peale käiguvahetust libiseb läbi ja viskab failsafe.
Muidu ennem töötas ilusti , ainus anomaalia oli kui 5. pealt kickdowni teha, siis vahest viskas tühja. Seda viga esines vb korra kuus ja isegi provotseerides vahetult enam korrata ei õnnestunud.
Kast ise 35kkm tagasi remonditud.

MIllele need sümptomid nagu rohkem viitaks?

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 05.08.2018 21:24 02
Postitas Silver88
Tunduks nagu 4 ja 5nda käigu sidurid libiseks läbi.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 05.08.2018 21:33 52
Postitas ooDDoo
võib olla mõni vigane o tihend mis laseb siduripakilt surve maha.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 05.08.2018 21:35 37
Postitas ooDDoo
kas kasti läksid ikka uued siduripakid? vanade pakkidega pannakse alla 80000 km sõitnud kaste kokku. rohkem sõitnutel on ette nähtud uuet kettad.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 05.08.2018 22:31 12
Postitas killer666
No mulle tundub nagu see 4. käigu solenoid oleks ennemgi mingeid trikke teinud. Samas nullist kiirendades ei libisenud miski kunagi läbi. Ainult see järsemalt kiirendamine viiendalt neljandale.
Muusosas toimis kast nagu normaalselt.
Mõtlen et kui sidurid oleks kulunud , kas see viga lööks nii järsult välja? Vea viskas kusjuures väga rahulikult maantee peal kiirendades.
Praegu nagu küsimus kas tasub seda kuhugi vedada või lihtsam kohe kuskilt second hand kast murteseda.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 05.08.2018 23:08 17
Postitas ooDDoo
Kõik oleneb auto väärtusest . kui endale pikemaks, siis muretum vast lätist uus kast. Hõbenooltes ja muudes kohtades läheb lõpuks samapalju raha kuid enamus juppe jäävad ikka vanad.
Kui endale jätta ei taha lükka samamoodi müüki natuke odavama hinnaga. Säästad aega närvi ja raha.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 06.08.2018 10:31 07
Postitas killer666
ooDDoo kirjutas:Kõik oleneb auto väärtusest . kui endale pikemaks, siis muretum vast lätist uus kast. Hõbenooltes ja muudes kohtades läheb lõpuks samapalju raha kuid enamus juppe jäävad ikka vanad.
Kui endale jätta ei taha lükka samamoodi müüki natuke odavama hinnaga. Säästad aega närvi ja raha.
No seal seda remonditi , kahjuks on mõned päevad üle 2 aasta ja nende mure enam pole. Lugedes siini teisi teemasid x5 kastide kohta, siis on teistelgi nendega probleeme olnud. Ju see jupikaupa remontimine on selline küsitav asi.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 07.08.2018 13:26 03
Postitas BumBum
Läti pakkumine oli esialgu e53-le 1850 eurot, kui auto seal on. See sisaldas kast maha, juppideks, kõik mis vaja vahetatakse välja. Garantii 100tuh km.
Läksin kohale, diagnoositi ja ei arvatud vajadust nii põhjalikuks remondiks. Läheb solenoidid ja mehhatrooniku moodul. Hind 700 pluss 100 eurot uus õli. Garantii 6 kuud.
Mis Eestis teisiti on, kallim hind ja suuremad lubadused.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 09.08.2018 09:04 30
Postitas killer666
Pakuti paari teise veaga kasti. Prooviks seda solenoidide plaati sealt alt ringi tõsta, äkki paraneb viga. Üks kast mis pakuti on muidu korras aga lekkega õlipumba juurest. Kast ise pärienab 330xd pealt , ei tea kas on täpselt sama asi?

3500 väärt autole ei ole ju pointi 1200 eur remonti lasta teha kui 30kkm hiljem jälle laiali on. Ses mõttes kaotada pole enam mdagi ju.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 13.08.2018 16:43 11
Postitas killer666
Võtsin kastil põhja alt ära ja nagu näha siis õli oli must ja sätendav. Samuti kärsakas. Asja uurides selgus, et solenoidploki kinnitustest pooltel oli keermed maha keeratud. Võibolla siis tänu sellele pressis sealt vahelt õlisurve läbi ja 4. käik kulus sellise poolvinnas olekus läbi? No ei tea ja ega vahet polegi.
Teise kasti võtsin siis ajaviiteks pulkadeks. Kettad paistavad ilusad, osadel isegi kirjad hõõrdkatete peal alles. Ainult planteerajami võll on pooleks. Võtaks vanast kastist planetaari ja laoks kokku tagasi.

Kuna kastima ise maha võtta ei plaani , siis kas keegi teab kohe käigupealt öelda kust keeratakse lahti turbiini poldi?

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 14.08.2018 08:38 47
Postitas zaddam
Siit saab aru, kuidas saab turbiini poldid lahti.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e53- ... on/4M8PeCC" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 14.08.2018 20:51 57
Postitas Silver88
Teab keegi öelda, antud käigukasti kohta, kus osta käigukangi simmerit? Lekib teine. Või oskab keegi mõõte öelda? BMWfans ei paku antud simmerit eraldi.

Re: gear monitoring 4,5

Postitatud: 15.08.2018 09:06 48
Postitas killer666
Silver88 kirjutas:Teab keegi öelda, antud käigukasti kohta, kus osta käigukangi simmerit? Lekib teine. Või oskab keegi mõõte öelda? BMWfans ei paku antud simmerit eraldi.
Saaksin vaadata kui vaja kuna kast hetkel täiesti pilbasteks võetud.