Tere, BMW-del ajapikku hakkavad tagumised rattad kreeni minema, mis ühelt poolt parandab justkui teel püsivust aga hakkab sisemisi rehviääri sööma. Paigaldasin samuti flantsid, mis kalde nurka veelgi suurendasid ja peale pikka sõitu olid sisemised rehvi ääres täitsa niitideni ära kulunud. Enne kui uusi rehvi ostma hakkan plaanis tagumised rattad sirgeks saada.
Palun kas keegi oskab öelda, millised jupid täpsealt on selleks vaja tagasillas ära vahetada enne kui sillastendi peale remonti lähen ? Palun võimaluse korral realoem linki juppidega (VIN: LU52645).
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... _44i&mg=33" onclick="window.open(this.href);return false;
Samuti kas keegi oskab öelda, kas flantsid mõjutavad ka sillastendil reguleerimist, peaksin kindlasti teavitama reguleerijat, et on sellised flantsid paigaldatud või see ei oma sillastendi jaoks tähtsust ?
Tänud ette abistava info eest!
Tagarattad kreenis
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagarattad kreenis
Tekitad omale flantsidega probleeme, et neid kangelaslikult lahendada?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=33_1029" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt pekki lähevad liigendid 2, õõtshargi puksid, mida tehase järgi eraldi ei saa (tegelikult saab, kuid vahetuseks on vaja eri abinõusid). Samuti rattalaagrid, eriti flantside + niidirullide (tünnide) puhul. Kontrollida tuleb ka ülemisi hoobasid.
Rattakalde reguleerpolt ja detailid on 18, 19, 20. Reeglina need lähevad vanal autol keerata üritades katki. Veel halvemal variandil ei saa katkist polti õõtsa puksidest välja. Siis läheb sillastendist sundremonti.

Üldiselt pekki lähevad liigendid 2, õõtshargi puksid, mida tehase järgi eraldi ei saa (tegelikult saab, kuid vahetuseks on vaja eri abinõusid). Samuti rattalaagrid, eriti flantside + niidirullide (tünnide) puhul. Kontrollida tuleb ka ülemisi hoobasid.
Rattakalde reguleerpolt ja detailid on 18, 19, 20. Reeglina need lähevad vanal autol keerata üritades katki. Veel halvemal variandil ei saa katkist polti õõtsa puksidest välja. Siis läheb sillastendist sundremonti.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: Tagarattad kreenis
Tegelikult sõi rehve juba ka enne flantside paigaldust, mitte aga nii jõuliselt. Taha panin flantsid, kuna all on 19 tolli 285 rehvid, samuti paigaldatud IS laiendid, mistõttu tagant vaadates on nagu musklimees peenikeste jalgadega 
Kas ma sain õigesti aru, et seda ratta kallet saab sillastendil mudida (ning see tegevus võiks olukorda paremaks teha) või mitte või seda lihtsalt reeglina ei tehta ?
Muide kui kevadel sillastendis käisin, öeldi et kõik ok, kartis ka, et taga on poldid kinni roostetanud aga oli ise ka üllatunud, et need heas korras olid.

Kas ma sain õigesti aru, et seda ratta kallet saab sillastendil mudida (ning see tegevus võiks olukorda paremaks teha) või mitte või seda lihtsalt reeglina ei tehta ?
Muide kui kevadel sillastendis käisin, öeldi et kõik ok, kartis ka, et taga on poldid kinni roostetanud aga oli ise ka üllatunud, et need heas korras olid.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Tagarattad kreenis
Ikka saab mudida nii palju, kui poldid võimaldavad.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.